Geeft niks, internet viel tussendoor uit dus ik was gewoon traagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Miss-D, ik had de jouwe niet gezien
Ja, ik heb zelfs de indruk dat ze het zo nu en dan naar haar zin heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Miss-D, ik had de jouwe niet gezien
Ah dus Roosje begint bij te trekken
Dat plekkie is vooral mooi als je gedempt gemauw hoort, maar nergens een kat ziet. Dan ga je echt rare dingen denken.quote:
Een hondenmand gaan katten altijd inliggen ja.. Maar volgens mij is het zo dat als je een mand voor de kat zelf neerzet dat het beest er nooit in zal liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben manden gekocht voor de honden.
Natuurlijk vind Smek die van Casper veeeeeel leuker dan die van zichzelf:
[afbeelding]
En Sjonnie is er ook heel blij mee:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben manden gekocht voor de honden.
Natuurlijk vind Smek die van Casper veeeeeel leuker dan die van zichzelf:
[afbeelding]
En Sjonnie is er ook heel blij mee:
[afbeelding]
Ik ben er weer!quote:
eh nee.. maar daar word vaker omgevraagd.. dus die moet ik nog ff makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Stoer Uhmmie! Heb je er een foto van?
Dat is een behoorlijke leeftijd, zeg! 3,5 jaar, pfoeh, dat hoor je tegenwoordig niet meer zovaak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Troeta het volgende:
Mijn ratje is nu 3,5 jaar, dus opzich vrij oud gelukkig.
Was ook wel te merken, want vorig jaar ging er 1 dood en de laatste paar maanden gingen ze bij bosjes
Een paar hadden inderdaad gezwellen die ik kon zien, dus ik heb er 2 in laten slapen.
Als je die gezwellen niet ziet en ze worden ziek gaan ze meestal binnen 1 dagje dood.
Wat leuk Auticia, 18 ratjes. Allemaal zelfde geslacht, of heb je 2 hokken?
Die poezenrugtas is handig zeg! Met het OV is het inderdaad zo'n gesleep met een onhandige kattenmand.
En wat zul je veel bekijks hebben met zo'n rugtas
Zij zat in een dierenwinkel in een heel klein hokje, apart van de andere ratjes. Toen ik vroeg hoe dat kwam zei de dierenwinkelmeneer dat er gevochten was en dat zij daarbij haar oogje was verloren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt het dat dat beestje maar 1 oog heeft?
Ze zit net zo graag hoog in de kamervoliere als de andere dames, ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ook op je schouder of schoot geeft het allemaal geen problemen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een goede afloop, Auticia!
Kan ze een beetje leven met een oog? Want diepte is lastig neem ik aan?
Mooi dat ze er zelf geen last van heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ze zit net zo graag hoog in de kamervoliere als de andere dames, ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ook op je schouder of schoot geeft het allemaal geen problemen..
Onze ratten zijn in de leeftijd van 6 maanden tot ruim een jaar geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Troeta het volgende:
Leuke foto's Inkie!
Dat poephoekje, doen ze het daar ook echt in? Of ook nog steeds in de kooi? Mij is altijd wijsgemaakt dat cavia's dat niet doen namelijk.
En een hangmatje?? Liggen ze daarin?
Mijn ratjes wel altijd, vinden ze heerlijk!
leuk verhaal Auticia over je ratjes! Hoe oud zijn ze nu?
het maakt bij die beestjes niet uit wat ze missen, pootjes, staart, ogen, ze doen alles altijd.
Ik heb ook ooit 2 rittens gekocht en het geslacht was nog onduidelijk, dus waren het natuurlijk een mannetje en een vrouwtje
Vond ik stiekem niet erg, want een nestje is toch wel erg leuk.
maar ja, het was een nestje van 11 rittens!!! Beetje teveel, dus heb ik 6 witte weg gedaan.
Toen had ik dus 3 vrouwtjes en 4 mannetjes...en dat was nog op mijn studentenkamertje!
Ik heb heel wijs de vader en de moeder nooit meer bij elkaar gezet ( waren geen broer en zus trouwens), maar nu eigenlijk wel een beetje spijt van, want dan had ik nog steeds ratjes gehad.
Maar ja, er zijn er genoeg moet ik maar denken, dus ik kan makkelijk weer kleine ratjes nemen.
Dus als je toch per ongeluk een nestje krijgt
I know, I know.... Ik heb gewoon last van buiten-proportioneel schuldgevoel, en dat kan ik meestal wel wegredeneren, alleen nu dus even niet met de scriptiedeadline die eigenlijk al verstreken is en dan komt mijn vriendje ook nog en ik wil graag de indruk wekken dat ik het allemaal in de hand heb (wat ik niet heb want ik heb mezelf al 'verraden' in een mailtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena: jij verveelt je toch ook wel eens? Ozzie gaat heus niet dood van een uurtje verplicht slapen hoor
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima johquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, Ozzie heeft dinsdag zijn eerste boterham van de tafel gebietst...Pa legt boterham op tafel, draait zich om en pakt zijn koffie, draait terug
hier lag toch.....? Hij gaat eens in de bench kijken, jawelllllll daar zat de vreetBeagle
![]()
Ik wilde vandaag lekker voor de TV eten....ik werd gewoon getorpedeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima joh![]()
Oehh wat leuk, een hondendate!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef Spindizzy het volgende:
Wow! Wat een geweldige foto!Heerlijk die blije koppies...
Vandaag hadden Cas en Smek een afspraakje in het park. Met Lotje, een soort van meisjessmekkie maar dan groter. Het is de bedoeling dat we dit vaker gaan doenZal morgen wel wat foto's posten.
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Haha blije spike
Oudje vond ik voor een ander topic :
[afbeelding]
Ja zoiets.... idd die frummeloortjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef kissa het volgende:
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?
![]()
Ja klopt... De DA vond dat we nu maar twee weken moeten gaan zalven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Spin, ik las dat Caspers oog weer flubbert en dat hij naar de da moest?
Dat zei de DA ook: een hele berg raarpotigen door elkaar gemixtquote:
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van wordquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Auticia het volgende:. Sterkte Uhmmie. Klinkt niet zo vrolijk.
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van word
nu al met die zalf is het drama
omdat elke keer na de zalf hij ergens op gaat zitten piesen
zie het toch niet zo zitten om hem dan nog meer te martelen
maaraj.. echt keuze heb je dus niet
Vertel eens?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond?.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Nou ik liep vanmorgen met Spike naar de dierenwinkel, daarnaast is de dierenarts, liep een vrouw met een hond, Spike er op af (helemaal niet snel of aanvallend (hij zou niet durven), wilde gewoon even snuffelen). Nu zag deze hond er helemaal niet bozig uit ofzo. (En als dat al zo zou zijn dan zou Spike er nieteens op af durven gaan, die heeft dat zelf echt wel in de gaten). Spike benaderde de hond gewoon van de voorkant, neus snuffelen en we liepen weer verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel eens?
En ik heb die ervaring vooral met mijn kinderen gehadgrrrrrr
Das wel heel tof jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Ja hoor. Ene oor in, andere... enz.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond? dier.
Ja nou precies.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef Uhmmie het volgende:
maar als jouw hond niet bij haar hond mag komen omdat HAAR hond misschien uitvalt
wie is hier dan fout?
dan hoort dat beest toch gewoon een muilkorf?
(of opvoeding!)
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:11 schreef Auticia het volgende:.
De fietskar is er!.
[afbeelding]
Hij kan er lekker in liggen.
[afbeelding].
[afbeelding]
"Gaan we al!?".
We hebben er nog niet mee gefietst. Maar hij heeft er gewoon 3 kwartier lekker in gelegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:12 schreef Spindizzy het volgende:
Wat stoer! Dus hij blijft erin zitten?
Ik zit te denken om als Spike erin zit zijn tuig aan te doen, en touw te halen en van die vastklikdingen voor aan zijn tuig, zodat hij net ruimte heeft om te (ver)liggen, maar er niet uitkan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef kissa het volgende:
Wat een prachtkar![]()
Maar ben je niet bang dat hij er onderweg uitspringt?
Aylaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:57 schreef Tinkerbell het volgende:
Auticia, gewoon een autogordel voor honden kopen
Hier Ayla met d'r autogordel:
[afbeelding]
Door die losse flap doe je dan iets wat je aan de kar bevestigen kan.
ik ook.. maar als ik die opmerking zo begrijp.. denk ik dat een muilkorf misshcien toch beter isquote:
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:39 schreef Spindizzy het volgende:
Teken zijn zulke gore klerebeestenKoppie is er nu uit?
Dat was niet nodig, zeiden ze. Het hondenlichaam zou het er zelf wel uitwerken (het zal gaan irriteren of zweren) en meestal gaat dat ook allemaal goed, ik moest me er niet al teveel zorgen over maken. Enkel goed opletten of Spike geen koorts krijgt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:42 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, arme Spike
Anders de DA ff laten opknappen?
Arme Smekkie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:45 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje is de hele nacht ziek geweestHeeft een paar keer flink gekotst. Arme lieve ding. Nu is hij alweer lekker speels en zijn eigen stuiterballige zelf. Tis dus alweer over geloof ik
Geen idee...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach gut wat had ie dan?
Mhhm, misschien heeft ie toch wat van buiten gesnaaid, dat je het niet gezien hebt. Dat vermoed ik van Ayla ook nog steeds, die had dat toch laatst ook, helemaal aan de diarree en kots.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Geen idee...
Het is nog niet helemaal over. Hij is nog flink aan de diareeZal zo wel wat kip voor hem meenemen om te koken met wat rijst. Eerst maar even kijken of zijn eten erin blijft.
Hij komt verder niet ziek over hoor. vannacht wel maar nu is hij levendig en blij en speels.
Bron.quote:Afhankelijk van het ziektebeeld is het bij diarree wel of niet nodig met de hond naar de dierenarts te gaan. De ernst van het ziekte beeld wisselt met de oorzaak en vooral met het risico op uitdroging. Bij jongere dieren en als de diarree samen gaat met braken is de kans op uitdroging groter.
Als de hond wel levendig blijft en niet braakt, is het verantwoord om het enkele dagen aan te zien. Een lichtverteerbaar dieet zal dan voldoende kunnen zijn om te verbeteren.
Kleine hoeveelheden voedsel geven; beschuit, oud witbrood, brinta aangemaakt met water (niet met melk) of wat gekookte kip. Rijst kan een vorm van (gistings-) diarree onderhouden en is daarom minder geschikt.
Een dag vasten mag, maar hoeft niet. Slaat de hond zelf een dag het eten over dan is dat niet erg, al mag het niet-eten bij pups niet te lang duren.
Als de diarree langer dan drie dagen aanhoudt is het beter even met de hond naar de dierenarts te gaan. Als er naar het oordeel van de dierenarts geen sprake is van een ernstiger oorzaak, is een eenvoudig stopmiddel gecombineerd met het dieet en zonodig een wormkuur meestal voldoende om de hond te helpen.
Koken ja. Maar als het nog zo erg is, zou ik eerder laten vasten of wit brood geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:22 schreef Spindizzy het volgende:
Wat stoer, Auticia! Ik wil ooit ook een fietskarretje.
Smekkerd nog steeds aan de schijterij. Tink: de kipfilet moet ik toch koken?
Jawel maar ik heb het liever zelf. Dan loop ik me niet steeds zo'n zorgen te maken...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef Uhmmie het volgende:
we hebben allemaal wel eens buikgriepje he!
Ik moet er zelf ook steeds van huilenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Och gut, dit werkt op mijn gemoed, arm Smekje![]()
Daar kan je je misschien een beetje aan optrekkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Smek ziet er altijd glimlachend uit. Komt door het frummelbekkie...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Tussen Ozzie en the boyfriend ging het goed
Kieskeurige monstersquote:Op zondag 10 juli 2005 03:16 schreef Troeta het volgende:
overal staan ook adviezen om heel gevarieerd eten te geven, maar als het geen andijvie of lof is eten ze het niet op.
Volgens mij ookquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef Auticia het volgende:
Hij is overigens ook vreselijk blij als we weer thuis komen. Hebben meer honden dit?
Hmz, het piepje was in de fietskar.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Das normaal hoor inderdaad, a l ben je maar 3 seconden weggeweest, dan word je were helemaal opnieuw platgeknuffeld![]()
En als Spike die 'verlatingsangst' alleen buitenshuis heeft, het piepje enzo, dan kan dat misschien komen omdat ie zich niet helemaal veilig voelt met dat ene oog? Dat ie niet alles ziet of zo.
Ahh, Casper! Ik besteed zo min mogelijk aandacht aan Spike als hij bang is, ik kachel gewoon door. (Waarbij ik mezelf er echt van moet weerhouden hem flink te knuffelen, ik vind m vaak zo zielig als ie wat bangig isquote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef Spindizzy het volgende:
Casper heeft zo ook zijn angsten in het donker hoor.Er moet niet opeens een auto op het parkeerterrein van de Appie staan. Daar kan hij van van slag raken. Of mensen die we tegenkomen op onze avondronde (komen normaal alleen andere hondenbaasjes tegen, met hond). Lantaarnpaal die het opeens niet meer doet. Dat soort dingen... Denk dat elke hond wel zo zijn onzekerheden heeft. Ik laat hem altijd maar.
Waarschuwing: er komt een gigantische Smekkiespam in meerdere delen
Deel 1: Demonenhondje:
[afbeelding]
Ja, dat is hij echt hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef Auticia het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk hondje is het toch!
Alsof ze het ruiken hequote:Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef Uhmmie het volgende:
nu heeft ie waarschijnlijk iets besmettelijk.. en is ie niet van schoot te slaan
Daarom doe ik dat op vaste tijdenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:57 schreef Syrena het volgende:
Is het erg lomp als je vergeet of je hond nu al gegeten heeft of niet?
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat op vaste tijdenIk ken mezelf: ik zou ze of 28 keer per dag geven of nooit
Ozzie normaalgesproken ook, maar ik ben nu alleen en mijn eettijden liggen een beetje overhoop i.v.m. mijn darmen.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef Auticia het volgende:. Syrena!
.
Spike krijgt altijd pas eten als wij gegeten hebben.
Nog eventjes hierover:quote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef kissa het volgende:
En hij ziet er inderdaad altijd vrolijk uit. Heerlijk he? Zo'n onbevangen vrolijk hondje.
Meestal doen we dat ook wel hoor, ik vroeg me alleen af of er echt methodes voor waren oid.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef Spindizzy het volgende:
Het simpelste lijkt mij om ervoor te zorgen dat hij niet bij de kat kan komen. Kat in een andere kamer voeren met de deur even dicht.
Hoewel ze hier goed van elkaars eten afblijven krijgen ze toch in aparte kamers te eten en blijft 1 van ons er altijd bij om te voorkomen dat 1 van de honden (of een van de katten) te dicht bij 1 van de voerbakken komt. Het is nauwelijks werk of moeite en het voorkomt een hoop ellende.
Dat doen ze expres om je een schuldgevoel aan te pratenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef Auticia het volgende:
Soms is hij echt heel moe, en als we weer thuis zijn dan lijkt hij weer helemaal fit!.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat doen ze expres om je een schuldgevoel aan te pratenKom je helemaal moe en voldaan thuis en in de overtuiging dat ze nu toch wel lekker de rest van de middag gaan liggen pitten. Om vervolgens vrolijk met een balletje in hun bek voor je snufferd te gaan staan alsof ze niet net 2 uur hebben gelopen
Tis een complot
Umm ik snap even nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef moussy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen..... Groningen - Den Helder (andersom eigenlijk) is niet te doen voor 2 Caafjes zeker?
Ik type het in mini vrienden van ons hebben volgens mij nog 2 caafjes "over" van hun eigen winkelquote:
bah wat een pech zeg... ik zou eerst toch nog een weekje wachten met en vriendje erbij... caafjes zijn geeschapsdiertjes mar kunnen ook prima alleen.. denk dat juist het afwisselen en dan spijtig zo snel achter elkaar voor veel meer verwarring zorgt.. het beestje eerst in zijn alleen zijn laten wennen is paar weekjes en daarna een vriendje erbij die ook eerst even alleen laten wennen en dan pas aan elkaar tussendoor kun je ze wel laten spelen...mocht er wat gebeuren dan kunnen ze zich beter in hun uppie reddenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:13 schreef inkie1010 het volgende:
Caafjes kunnen ook wel alleen, alleen is obelix vanaf ze geboorte gewend samen te zitten, en ik merk nu ook dat ie zich gewoon "verveelt". Ik kan nooit een andere cavia vervangen....
Cavia's zijn ook groepsdieren, er zijn voorbeelden van cavia's die alleen goed kunnen leven, maar cavia's voelen zich veel fijner als ze gezelschap hebben.
ze kunnen wel wat hebben waterflessie spa mee zodat ze kunnen lurken en wat stukjes groente/fruit met voorkeur komkommer i.v.m. vochtquote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef moussy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen..... Groningen - Den Helder (andersom eigenlijk) is niet te doen voor 2 Caafjes zeker?
Ooooh!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik type het in mini vrienden van ons hebben volgens mij nog 2 caafjes "over" van hun eigen winkel
ik had eerst een caafje die er prima gelukkig uitzag lekker speels etc.. is toen zwaner geweest maar helaas te vroeg geboren jongen.. toen heb ik een 2e erbij gehaald.. deze ook eerst laten wennen in een eigen kooitje en zo aan elkaar laten wennen en later is daar een derde bij gekomen evenals de 2e eerst even alleen laten wennen.. gevolg is drie lieve caafjes die gelukig zijn samen maar ook alleen kunnen zijn...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:39 schreef Troeta het volgende:
Cavia's kunnen niet alleen!!! Konijnen ook niet en ratten ook niet!
Ja, ze blijven wel leven door het eten en drinken wat je geeft, maar gelukkig zullen ze dan niet zijn.
Bekijk de diertjes maar een dagje en dan zie je hoeveel ze samen doen, daar kan een half uurtje spelen met mensen echt niet tegen op.
Het zal vast wel verwarrend voor Ollie zijn, maar waarschijnlijk is zo'n diertje snel weer gewend aan een nieuw vriendje.
Pardonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
kippenSOOP ja(bruikbaar in het nederlands en engels)
Ik denk dat bij Obelix vooral het punt speelt dat hij nooit alleen is geweest, ik vind hem er op de een of andere manier verdrietig en verveeld uitzien nu, en dat vind ik zielig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had eerst een caafje die er prima gelukkig uitzag lekker speels etc.. is toen zwaner geweest maar helaas te vroeg geboren jongen.. toen heb ik een 2e erbij gehaald.. deze ook eerst laten wennen in een eigen kooitje en zo aan elkaar laten wennen en later is daar een derde bij gekomen evenals de 2e eerst even alleen laten wennen.. gevolg is drie lieve caafjes die gelukig zijn samen maar ook alleen kunnen zijn...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef inkie1010 het volgende:
Ja een KippenSOOP topic!!!!!!
Ik ben terug van de caafjesboerderij! Obelix, ik en me vriend hebben samen eentje uitgekozen!
Hij had nog geen naam, kwam van een dorpsgenoot die een nestje had en de kleintjes bij de caaf-boerderij gebracht had! We hebben hem Merijn genoemd!
[afbeelding]
Obelix en Merijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Auticia het volgende:
[..]!!!
Ik zou zo een paar cavia's aanschaffen als ik dit zo zie, mên wat een droppies.
Je moet hem een druppie in zijn nek geven met Frontline of Strongholt en zorgen dat ie helemaal geen teken meer krijgt *strengt kijkt* . Een teek levert toch gevaar op voor zijn gezondheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Auticia het volgende:
Mensen met honden en/of katten, wat voor tekentang gebruiken jullie?
Ik heb een of andere groene, die is in elk geval ontzettend rot in gebruik. Ik heb er bij Spike net maar 1 met mijn nagels uitgetrokken. (! ). Weet iemand of er misschien ook een 'echt goede' te koop is? Of hebben jullie andere manieren om teken te verwijderen?
Bvd..
Wij hebben een tekentangetje met een lassootje eraan. Je doet het lassootje om de teek (op huidhoogte van de hond. Om de pootjes van de teek. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Auticia het volgende:
Mensen met honden en/of katten, wat voor tekentang gebruiken jullie?
Ik heb een of andere groene, die is in elk geval ontzettend rot in gebruik. Ik heb er bij Spike net maar 1 met mijn nagels uitgetrokken. (! ). Weet iemand of er misschien ook een 'echt goede' te koop is? Of hebben jullie andere manieren om teken te verwijderen?
Bvd..
*noteert*.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je moet hem een druppie in zijn nek geven met Frontline of Strongholt en zorgen dat ie helemaal geen teken meer krijgt *strengt kijkt* . Een teek levert toch gevaar op voor zijn gezondheid.
Ik heb een witte tekentang, maar ben me niet bewust dat er verschillen zouden zijn?
Dankjewel!! Ik zal morgen eens kijken of ik ook ergens zo'n tang kan vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:34 schreef kissa het volgende:
Even naar beneden scrollen voor de info over de lasso.
http://www.dogmountain.be/shop/nl/dept_38.html
Onze honden zijn behandeld met Frontline.Toch kijk ik ze dagelijks helemaal na en ik vind regelmatig een teek![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb de kooi ontsmet tenminste die staat nu te weken, Obelix zit in een andere kooi en Merijn zit nu in een grote boodschappenkrat!
Obelix eet weer zelf!!! Hij ziet er al een stuk beter uit!! Nu hopen dat dat zo blijft!!!
Ik ben zo blij dattie weer eet!!!!! Hij zit ook meteen echt flink te eten, hooi, korrels en groente!
Ja ik dnek misschien combinatie van nog wat last van zijn poot en allemaal stress van deze week...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan zijn omdat die mick mist of zijn nieuwe vriendje te snel is gekomen...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ja ik dnek misschien combinatie van nog wat last van zijn poot en allemaal stress van deze week...
Maar ik ben echt blij dat ik naar de DA ben geweest, want ik weet niet of ie er anders nog was, want hij was echt slecht....
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even spammen?
Misu met diploma:
[afbeelding]
Hij vindt het zelf niet zo bijzonder, maar ik wel
Hij had 83 van de 110 punten! Goed he?
de 1 kan er ziek van worden, terwijl de andere vrolijk door huppelt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
neemaar de anderen ook niet
ik heb net de da gebeld en vanmiddag lever ik ontlasting in en morgenochtend gaat wim voor een check-up. en dan vraag ik meteen een wormenkuurtje voor onze vrolijke vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |