I know, I know.... Ik heb gewoon last van buiten-proportioneel schuldgevoel, en dat kan ik meestal wel wegredeneren, alleen nu dus even niet met de scriptiedeadline die eigenlijk al verstreken is en dan komt mijn vriendje ook nog en ik wil graag de indruk wekken dat ik het allemaal in de hand heb (wat ik niet heb want ik heb mezelf al 'verraden' in een mailtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena: jij verveelt je toch ook wel eens? Ozzie gaat heus niet dood van een uurtje verplicht slapen hoor
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima johquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, Ozzie heeft dinsdag zijn eerste boterham van de tafel gebietst...Pa legt boterham op tafel, draait zich om en pakt zijn koffie, draait terug
hier lag toch.....? Hij gaat eens in de bench kijken, jawelllllll daar zat de vreetBeagle
![]()
Ik wilde vandaag lekker voor de TV eten....ik werd gewoon getorpedeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima joh![]()
Oehh wat leuk, een hondendate!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef Spindizzy het volgende:
Wow! Wat een geweldige foto!Heerlijk die blije koppies...
Vandaag hadden Cas en Smek een afspraakje in het park. Met Lotje, een soort van meisjessmekkie maar dan groter. Het is de bedoeling dat we dit vaker gaan doenZal morgen wel wat foto's posten.
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Haha blije spike
Oudje vond ik voor een ander topic :
[afbeelding]
Ja zoiets.... idd die frummeloortjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef kissa het volgende:
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?
![]()
Ja klopt... De DA vond dat we nu maar twee weken moeten gaan zalven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Spin, ik las dat Caspers oog weer flubbert en dat hij naar de da moest?
Dat zei de DA ook: een hele berg raarpotigen door elkaar gemixtquote:
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van wordquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Auticia het volgende:. Sterkte Uhmmie. Klinkt niet zo vrolijk.
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van word
nu al met die zalf is het drama
omdat elke keer na de zalf hij ergens op gaat zitten piesen
zie het toch niet zo zitten om hem dan nog meer te martelen
maaraj.. echt keuze heb je dus niet
Vertel eens?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond?.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Nou ik liep vanmorgen met Spike naar de dierenwinkel, daarnaast is de dierenarts, liep een vrouw met een hond, Spike er op af (helemaal niet snel of aanvallend (hij zou niet durven), wilde gewoon even snuffelen). Nu zag deze hond er helemaal niet bozig uit ofzo. (En als dat al zo zou zijn dan zou Spike er nieteens op af durven gaan, die heeft dat zelf echt wel in de gaten). Spike benaderde de hond gewoon van de voorkant, neus snuffelen en we liepen weer verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel eens?
En ik heb die ervaring vooral met mijn kinderen gehadgrrrrrr
Das wel heel tof jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Ja hoor. Ene oor in, andere... enz.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond? dier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |