Geeft niks, internet viel tussendoor uit dus ik was gewoon traagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Miss-D, ik had de jouwe niet gezien
Ja, ik heb zelfs de indruk dat ze het zo nu en dan naar haar zin heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Sorry Miss-D, ik had de jouwe niet gezien
Ah dus Roosje begint bij te trekken
Dat plekkie is vooral mooi als je gedempt gemauw hoort, maar nergens een kat ziet. Dan ga je echt rare dingen denken.quote:
Een hondenmand gaan katten altijd inliggen ja.. Maar volgens mij is het zo dat als je een mand voor de kat zelf neerzet dat het beest er nooit in zal liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben manden gekocht voor de honden.
Natuurlijk vind Smek die van Casper veeeeeel leuker dan die van zichzelf:
[afbeelding]
En Sjonnie is er ook heel blij mee:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben manden gekocht voor de honden.
Natuurlijk vind Smek die van Casper veeeeeel leuker dan die van zichzelf:
[afbeelding]
En Sjonnie is er ook heel blij mee:
[afbeelding]
Ik ben er weer!quote:
eh nee.. maar daar word vaker omgevraagd.. dus die moet ik nog ff makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Stoer Uhmmie! Heb je er een foto van?
Dat is een behoorlijke leeftijd, zeg! 3,5 jaar, pfoeh, dat hoor je tegenwoordig niet meer zovaak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Troeta het volgende:
Mijn ratje is nu 3,5 jaar, dus opzich vrij oud gelukkig.
Was ook wel te merken, want vorig jaar ging er 1 dood en de laatste paar maanden gingen ze bij bosjes
Een paar hadden inderdaad gezwellen die ik kon zien, dus ik heb er 2 in laten slapen.
Als je die gezwellen niet ziet en ze worden ziek gaan ze meestal binnen 1 dagje dood.
Wat leuk Auticia, 18 ratjes. Allemaal zelfde geslacht, of heb je 2 hokken?
Die poezenrugtas is handig zeg! Met het OV is het inderdaad zo'n gesleep met een onhandige kattenmand.
En wat zul je veel bekijks hebben met zo'n rugtas
Zij zat in een dierenwinkel in een heel klein hokje, apart van de andere ratjes. Toen ik vroeg hoe dat kwam zei de dierenwinkelmeneer dat er gevochten was en dat zij daarbij haar oogje was verloren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Hoe komt het dat dat beestje maar 1 oog heeft?
Ze zit net zo graag hoog in de kamervoliere als de andere dames, ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ook op je schouder of schoot geeft het allemaal geen problemen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een goede afloop, Auticia!
Kan ze een beetje leven met een oog? Want diepte is lastig neem ik aan?
Mooi dat ze er zelf geen last van heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ze zit net zo graag hoog in de kamervoliere als de andere dames, ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ook op je schouder of schoot geeft het allemaal geen problemen..
Onze ratten zijn in de leeftijd van 6 maanden tot ruim een jaar geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Troeta het volgende:
Leuke foto's Inkie!
Dat poephoekje, doen ze het daar ook echt in? Of ook nog steeds in de kooi? Mij is altijd wijsgemaakt dat cavia's dat niet doen namelijk.
En een hangmatje?? Liggen ze daarin?
Mijn ratjes wel altijd, vinden ze heerlijk!
leuk verhaal Auticia over je ratjes! Hoe oud zijn ze nu?
het maakt bij die beestjes niet uit wat ze missen, pootjes, staart, ogen, ze doen alles altijd.
Ik heb ook ooit 2 rittens gekocht en het geslacht was nog onduidelijk, dus waren het natuurlijk een mannetje en een vrouwtje
Vond ik stiekem niet erg, want een nestje is toch wel erg leuk.
maar ja, het was een nestje van 11 rittens!!! Beetje teveel, dus heb ik 6 witte weg gedaan.
Toen had ik dus 3 vrouwtjes en 4 mannetjes...en dat was nog op mijn studentenkamertje!
Ik heb heel wijs de vader en de moeder nooit meer bij elkaar gezet ( waren geen broer en zus trouwens), maar nu eigenlijk wel een beetje spijt van, want dan had ik nog steeds ratjes gehad.
Maar ja, er zijn er genoeg moet ik maar denken, dus ik kan makkelijk weer kleine ratjes nemen.
Dus als je toch per ongeluk een nestje krijgt
I know, I know.... Ik heb gewoon last van buiten-proportioneel schuldgevoel, en dat kan ik meestal wel wegredeneren, alleen nu dus even niet met de scriptiedeadline die eigenlijk al verstreken is en dan komt mijn vriendje ook nog en ik wil graag de indruk wekken dat ik het allemaal in de hand heb (wat ik niet heb want ik heb mezelf al 'verraden' in een mailtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena: jij verveelt je toch ook wel eens? Ozzie gaat heus niet dood van een uurtje verplicht slapen hoor
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima johquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, Ozzie heeft dinsdag zijn eerste boterham van de tafel gebietst...Pa legt boterham op tafel, draait zich om en pakt zijn koffie, draait terug
hier lag toch.....? Hij gaat eens in de bench kijken, jawelllllll daar zat de vreetBeagle
![]()
Ik wilde vandaag lekker voor de TV eten....ik werd gewoon getorpedeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zie je wel... Beest vermaakt zich pima joh![]()
Oehh wat leuk, een hondendate!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef Spindizzy het volgende:
Wow! Wat een geweldige foto!Heerlijk die blije koppies...
Vandaag hadden Cas en Smek een afspraakje in het park. Met Lotje, een soort van meisjessmekkie maar dan groter. Het is de bedoeling dat we dit vaker gaan doenZal morgen wel wat foto's posten.
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Haha blije spike
Oudje vond ik voor een ander topic :
[afbeelding]
Ja zoiets.... idd die frummeloortjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef kissa het volgende:
Wat schattig! Hoe oud/jong is ze op deze foto? Een week of vier?
![]()
Ja klopt... De DA vond dat we nu maar twee weken moeten gaan zalven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Spin, ik las dat Caspers oog weer flubbert en dat hij naar de da moest?
Dat zei de DA ook: een hele berg raarpotigen door elkaar gemixtquote:
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van wordquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Auticia het volgende:. Sterkte Uhmmie. Klinkt niet zo vrolijk.
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ben ik ook niet.. hoe meer ik over lees.. hoe triester ik er van word
nu al met die zalf is het drama
omdat elke keer na de zalf hij ergens op gaat zitten piesen
zie het toch niet zo zitten om hem dan nog meer te martelen
maaraj.. echt keuze heb je dus niet
Vertel eens?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond?.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Nou ik liep vanmorgen met Spike naar de dierenwinkel, daarnaast is de dierenarts, liep een vrouw met een hond, Spike er op af (helemaal niet snel of aanvallend (hij zou niet durven), wilde gewoon even snuffelen). Nu zag deze hond er helemaal niet bozig uit ofzo. (En als dat al zo zou zijn dan zou Spike er nieteens op af durven gaan, die heeft dat zelf echt wel in de gaten). Spike benaderde de hond gewoon van de voorkant, neus snuffelen en we liepen weer verder.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel eens?
En ik heb die ervaring vooral met mijn kinderen gehadgrrrrrr
Das wel heel tof jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Speciaal voor dat soort mensen wil ik mijn honden nog eens op commando leren grommen en blaffen
Ja hoor. Ene oor in, andere... enz.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
Kunnen jullie je soms ook groen en geel ergeren aan mensen die je op een vervelende manier duidelijk willen maken dat ze het niet eens zijn met de opvoeding van jouw hond? dier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |