Pardonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
kippenSOOP ja(bruikbaar in het nederlands en engels)
Ik denk dat bij Obelix vooral het punt speelt dat hij nooit alleen is geweest, ik vind hem er op de een of andere manier verdrietig en verveeld uitzien nu, en dat vind ik zielig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had eerst een caafje die er prima gelukkig uitzag lekker speels etc.. is toen zwaner geweest maar helaas te vroeg geboren jongen.. toen heb ik een 2e erbij gehaald.. deze ook eerst laten wennen in een eigen kooitje en zo aan elkaar laten wennen en later is daar een derde bij gekomen evenals de 2e eerst even alleen laten wennen.. gevolg is drie lieve caafjes die gelukig zijn samen maar ook alleen kunnen zijn...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef inkie1010 het volgende:
Ja een KippenSOOP topic!!!!!!
Ik ben terug van de caafjesboerderij! Obelix, ik en me vriend hebben samen eentje uitgekozen!
Hij had nog geen naam, kwam van een dorpsgenoot die een nestje had en de kleintjes bij de caaf-boerderij gebracht had! We hebben hem Merijn genoemd!
[afbeelding]
Obelix en Merijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Auticia het volgende:
[..]!!!
Ik zou zo een paar cavia's aanschaffen als ik dit zo zie, mên wat een droppies.
Je moet hem een druppie in zijn nek geven met Frontline of Strongholt en zorgen dat ie helemaal geen teken meer krijgt *strengt kijkt* . Een teek levert toch gevaar op voor zijn gezondheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Auticia het volgende:
Mensen met honden en/of katten, wat voor tekentang gebruiken jullie?
Ik heb een of andere groene, die is in elk geval ontzettend rot in gebruik. Ik heb er bij Spike net maar 1 met mijn nagels uitgetrokken. (! ). Weet iemand of er misschien ook een 'echt goede' te koop is? Of hebben jullie andere manieren om teken te verwijderen?
Bvd..
Wij hebben een tekentangetje met een lassootje eraan. Je doet het lassootje om de teek (op huidhoogte van de hond. Om de pootjes van de teek. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Auticia het volgende:
Mensen met honden en/of katten, wat voor tekentang gebruiken jullie?
Ik heb een of andere groene, die is in elk geval ontzettend rot in gebruik. Ik heb er bij Spike net maar 1 met mijn nagels uitgetrokken. (! ). Weet iemand of er misschien ook een 'echt goede' te koop is? Of hebben jullie andere manieren om teken te verwijderen?
Bvd..
*noteert*.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je moet hem een druppie in zijn nek geven met Frontline of Strongholt en zorgen dat ie helemaal geen teken meer krijgt *strengt kijkt* . Een teek levert toch gevaar op voor zijn gezondheid.
Ik heb een witte tekentang, maar ben me niet bewust dat er verschillen zouden zijn?
Dankjewel!! Ik zal morgen eens kijken of ik ook ergens zo'n tang kan vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:34 schreef kissa het volgende:
Even naar beneden scrollen voor de info over de lasso.
http://www.dogmountain.be/shop/nl/dept_38.html
Onze honden zijn behandeld met Frontline.Toch kijk ik ze dagelijks helemaal na en ik vind regelmatig een teek![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb de kooi ontsmet tenminste die staat nu te weken, Obelix zit in een andere kooi en Merijn zit nu in een grote boodschappenkrat!
Obelix eet weer zelf!!! Hij ziet er al een stuk beter uit!! Nu hopen dat dat zo blijft!!!
Ik ben zo blij dattie weer eet!!!!! Hij zit ook meteen echt flink te eten, hooi, korrels en groente!
Ja ik dnek misschien combinatie van nog wat last van zijn poot en allemaal stress van deze week...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan zijn omdat die mick mist of zijn nieuwe vriendje te snel is gekomen...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ja ik dnek misschien combinatie van nog wat last van zijn poot en allemaal stress van deze week...
Maar ik ben echt blij dat ik naar de DA ben geweest, want ik weet niet of ie er anders nog was, want hij was echt slecht....
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even spammen?
Misu met diploma:
[afbeelding]
Hij vindt het zelf niet zo bijzonder, maar ik wel
Hij had 83 van de 110 punten! Goed he?
de 1 kan er ziek van worden, terwijl de andere vrolijk door huppelt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
neemaar de anderen ook niet
ik heb net de da gebeld en vanmiddag lever ik ontlasting in en morgenochtend gaat wim voor een check-up. en dan vraag ik meteen een wormenkuurtje voor onze vrolijke vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |