abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28658120
het komt wel weer goed spin
we hebben allemaal wel eens buikgriepje he!
en als het eten er toch allemaal uit komt.. voelt ie zich idd misschien fijner als hij niet eet en vooral drinkt
ben benieuwd hoe het morgne gaat
hou het maar netjes in de gaten (en ons op de hoogte of course)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 18:23:45 #152
5428 crew  miss_sly
pi_28658227
Smekkie
Sterkte Spin Het komt vast weer helemaal goed, even zijn maag en darmen helemaal tot rust laten komen als ze leeg zijn, en dan knapt hij zeker weer helemaal op!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 18:51:34 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28658814
ik kom even de ziekenboeg aanvullen.
wim is terug.
we zijn vanmiddag weer wezen kijken op de kinderboerderij waar onze hanen verbleven.
de pluizenbol doet het prima. die liep lekker stoer te stappen in de grote geitenwei.
maar toen we wim terugvonden schrokken we ons een ongeluk....
hij was zo mager als een lat geworden, zo slap als een vaatdoek en deed niet eens zijn ogen meer open. we vermoeden dat hij blind is, want hij reageert absoluut niet op beweging.
de beslissing was zo genomen: hij gaat mee terug, want hier (op de kinderboerderij dus) gaat het niet met hem lukken. we hebben hem daar al water gegeven, wat hij opdronk alsof hij uitgedroogd was.
thuis kregen we nog een drama: de bruine haan accepteert hem niet meer en ook hepie viel aan.
we hebben daarna de bruine in de buitenren gezet en hepie en de zwarte in de binnenren.
dat ging beter. hij heeft ook nog een flink stuk meloen naar binnen zitten werken en daarna hebben we hem in het nachthok gezet om te rusten.
zonet heb ik hem een bakje dieetkattenvoer van doerak gegeven (dat is erg calorierijk en zoutlarm) en dat heeft hij naar binnengeschrokt.
het lijkt er op dat hij zich gewoon niet heeft kunnen handhaven op de kinderboerderij.
ik voel me eigenlijk heel erg schuldig. ik heb hem weggedaan en nu is er dit gebeurd.
ik ben wel blij dat we er toch nog wat aan hebben kunnen doen. nog een week had hij beslist niet overleefd.

spin, hoe is t met smekkie? hoor je ook zijn ingewanden zo tekeer gaan? wij hadden vroeger een herdershond die dit om de haverklap had. rijstewater is echt heel goed. (in ieder geval gekookt water) een dagje zonder eten is echt niet erg, wel goed laten drinken
beterschap smekkie
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:54:12 #154
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28658863
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef Uhmmie het volgende:
we hebben allemaal wel eens buikgriepje he!
Jawel maar ik heb het liever zelf. Dan loop ik me niet steeds zo'n zorgen te maken...

Agossie, arme Wimpie toch Doe hem maar lekker verwennen, lady wrb.

Vannacht hoorden we zijn buikje/darmpjes van de andere kant van de kamer tekeer gaan.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_28658960
beetje naar de kinderboerderij dat ook niet opgemerkt heeft lady-wrb
maar hij is nu in ieder geval weer in goede handen
succes ermee

enneh spin.. helemaal met je eens hoor
loop hier ook continu met mn hoofd bij wup ipv bij de rest van de wereld
dat sorot dingen zijn altijd makkelijekr als het een anders huisdier is he
maar een beetje peptalk kan geen kwaad hoor
jobensaskia.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:11:25 #156
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28659219
Agos ja, die arme Wup is ook al ziek he...

Vind dit ook een rotdeel van het topic
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:51:25 #157
48233 Auticia
warriorette
pi_28659899
lady-wrb . Je moet je niet schuldig voelen over Wim, joh. Je hebt toen toch gedaan wat je het beste leek?

Beterschap aan Wup, Smek en Wim, en sterkte aan de baasjes. .
I bet you are flying inside.
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 19:54:38 #158
5428 crew  miss_sly
pi_28659985
Wat een ziekenboeg. Arme zieke diertjes

Van mij ook beterschap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:14:18 #159
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28660567
In een handdoekje gewikkeld want hij had het koud.

Kijk die sippe oortjes en die lodderoogjes nou
pi_28660851
Och gut, dit werkt op mijn gemoed, arm Smekje

Lady-wrb, wat een toestand, je moet je niet schuldig voelen hoor, dit had je niet kunnen voorzien. Je dacht juist dat je het goed deed!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 20:23:55 #161
43556 miss_dynastie
pi_28660935
Smek toch
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:24:35 #162
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28660965
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Och gut, dit werkt op mijn gemoed, arm Smekje
Ik moet er zelf ook steeds van huilen

Zal zo wel wat blije foto's plaatsen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:28:59 #163
48233 Auticia
warriorette
pi_28661104
Smekje . Arm dier, wat kijkt 'ie zielig.

Maar volgens mij zie ik toch een soort glimlachje op de laatste foto?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:29:52 #164
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28661125
Smek ziet er altijd glimlachend uit. Komt door het frummelbekkie...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:32:14 #165
48233 Auticia
warriorette
pi_28661197
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Smek ziet er altijd glimlachend uit. Komt door het frummelbekkie...
Daar kan je je misschien een beetje aan optrekken .
Heeft hij ook koorts?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:34:15 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28661249
Hooguit wat verhoging... Temp niet opgenomen.
pi_28661472
Oooowww Smekje toch! Snel beter worden hoor!

Tussen Ozzie en the boyfriend ging het goed, tot de boyfriend ging zitten om te eten, toen hadden we even WO III aan/onder/naast de tafel. Geen idee wat of waarom, maar na een enorme blaf- en grompartij (en ik schelden tussendoor ) was het ineens goed en konden we eten.

Toen ik vandaag terugkwam van the BF op de trein zetten liet mijn auto het halverwege afweten...vette paniek bij mij, Ozzie was alleen thuis in de bench aawwww ZIELIG. Gelukkig startte ie na een tijdje weer en kon ik ook weer gas geven, snel naar huis, naar mijn beessie.

En nu ligt ie alweer anderhalf uur uitgekakt op de bank te maffen. En zit ik me weer zorgen te maken dat ie zoveel slaapt, dus Spin ik kan me absoluut voorstellen dat het huilen je nader staat als het lachen als er aan twee kanten iets uit je beestje komt en je weet niet waarom of wanneer het gaat ophouden.

En dan Wim ook nog, arme jongen.

Gelukkig hebben we wel Spikey nog in zijn hippe fietskar!! Ozzie heeft ook zo'n tuigje voor in de auto, zitten alleen over veiligheidsspelden aan omdat hij anders over de riemen struikeld (op de groei gekocht )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:45:35 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28661581
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Tussen Ozzie en the boyfriend ging het goed

Het wordt trouwens wel weer 's tijd voor verse Ozziepics! En Rena moet terugkomen van vakantie want ik mis de Bommelspams
pi_28662741
oh oh wat een zieligepietjes !
Xena is net uit het raam gevallen
Op de bovenkant van het zonnescherm terecht gekomen, wilde weer omhoog het raam inspringen, wat niet lukte... ze zat te trillen en met grote schrikogen toen Frank haar eraf wilde halen.... golfer boven frank op de stoel en ik op het balkon... pfffff hare majesteit wilde NIET door ons gepakt worden.
De ladder er maar bij, ik erop en ja hoor... ze keek me heel bang aan ,zo van ja kan ik er wat aan doen, ik pakte haar maar bij haar nekvel en met 1 zwaai gaf ik haar over aan Frank Moest maar even.
2 Tellen later zit ze gewoon weer op het randje van het balkon te kekkeren alsof er niets gebeurt is.

Hartaanval 4 staat genoteerd.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:43:05 #170
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28663090
Xena! Ze leert het ook nooit he...
pi_28665769
Oeee Xena!!! Doe eens niet zo eng!!

En aaach gossie die arme Smek!! Heel veel beterschap

En lady-wrb je moet je echt niet schuldig voelen om Wim! Ik hoop wel dat het met Wim ook weer snel beter gaat!!!

Alle zieke diertjes

Dan doe ik even goed nieuws: Obelix kan alweer een lopen! Nog wel wat voorzichtigjes, maar hij loopt weer door de kooi! Gaat dus heel goed met hem! Krijgt wel deze week gewoon elke dag z'n druppeltje pijnstiller en ik haal hem niet uit de kooi, zodat ie goed kan rusten! Mick is ook erg lief, die ging net lekker tegen Obelix aan liggen!
Ik heb ze net verwend met een hele bos versgeplukte paardebloembladeren!!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 23:30:30 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28665899
allemensen wat een topic is dit.
er gebeuren echt alleen maar nare dingen.
kan die gauw dicht?

lichtpuntje: wim begint een beetje op te knappen. hij lijkt oververmoeid en slaapt ontzettend veel.
ik heb hem al om half 9 met hepie in het nachthok gezet. de bruine wilde zich nog niet laten vangen.
toen ik wat later ging kijken lagen ze lekker met zn tweetjes in het zaagsel.
morgen maar weer afwachten hoe het dan gaat, ik kan natuurlijk niet verwachten dat hij er in een dag bovenop is.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:32:57 #173
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28665982
Go Obelix!
Go Wimpie!

Smek is ondertussen iets opgeknapt. Drinkt goed en het blijft er ook in. Heeft met veel plezier een wandelingetje gemaakt en heeft zelfs een beetje gespeeld met een andere hond. Nu zit er een piepklein hapje lekkers in. Hopelijk blijft dat erin
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 23:36:04 #174
43556 miss_dynastie
pi_28666096
Xena Denk aan mijn hart

Smek, hopelijk word je gauw weer helemaal je oude zelf
pi_28667301
Obelix en Wimpie
Smekje komt er wel bovenop hoor spin Jong en sterk
pi_28668378

Jeetje zeg......

Beterschap!
pi_28671717
Nou, ben blij dat het met Wim en Obelix alweer wat beter gaat.
Wat een naar verhaal van Wim trouwens, heb je de medewerkers er nog over gesproken?
of heb ik er over heen gelezen, sorry dan.

En Smekkie kijkt daar echt zielig zeg!! Knap maar snel op!!

Mijn caviaatjes zijn erg aan het bedelen, piepen elke keer als ik langsloop en als ik dan toevallig de ijskast open doe of de kraan aanzet gaan ze helemaal als gekken te keer!.
Loopt m'n vriend langs ofzo, dan doen ze niks!!
overal staan ook adviezen om heel gevarieerd eten te geven, maar als het geen andijvie of lof is eten ze het niet op.
Maar verder gaat het goed, ze zijn zo leuk
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 08:47:24 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28674479
de eigenaar van de kinderboerderij was er nogal lakoniek onder.
dat begrijp ik eigenlijk best, want als je ziet hoeveel dieren daar in de rondte lopen, is het natuurlijk onmogelijk om ze allemaal persoonlijke aandacht te geven.
en die taak hebben wij met plezier weer op ons genomen.
t gaat lekker met hem vandaag. hij oogt pittiger dan gisteren. hij is erg wakker, reageert goed en had een enorme honger. dr zit al een portie kattenvoer, een stuk meloen en droge rijst in
hij blijft eten lijkt het.
ik heb het gevoel dat hij niet helemaal blind is, maar dat hij toch nog iets ziet. maar goed, eerst een beetje op krachten komen en dan de dierenarts er maar eens op loslaten.
van goed eten en veel rust lijkt hij goed op te knappen.
ik ben heel blij

hoe is het met de andere zieken hier?
smekkie, ben je alweer aan de beterende hand, jochie?
gisteren in de kinderboerderij liep ook zo'n soortgelijk hondje. ik zei gelijk tegen vriendje: dat is een smekkie. hij keek me nogal vreemd aan geloof ik, zo van die is niet helemaal fris

en xena, vraag gewoon een trampoline aan je baasje, dan hoef je niet te proberen hoe het zonnescherm veert.

en obelix, kom op joh!

en de rest van de zieken: beterschap hoor!

(ik ben nog niet bijgelezen van een week )
pi_28674654
Fijn Lady-wrb dat Wim aan het opknappen is!!!!

Hoe gaat het vandaag met de zieke en gezonde beestjes?!

Nou aan Obelix merk ik bijna niets meer, maar ik laat hem toch deze week nog met rust zoals mij gezegd is. Het enige is dat hij nog niet popcornt (die rare sprongetjes die jonge cavia's maken), maar lopen ziet er weer normaal uit!
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 09:28:53 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28674753
popcornen

nooit geweten dat dat ook een werkwoord was
  zondag 10 juli 2005 @ 09:45:40 #181
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28674851
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:16 schreef Troeta het volgende:
overal staan ook adviezen om heel gevarieerd eten te geven, maar als het geen andijvie of lof is eten ze het niet op.
Kieskeurige monsters

Smekje gaat tot nu toe stukken beter Hij heeft vannacht nog wel een keer in huis gepoept (diarree) maar maakt verder geen zieke indruk meer. Gister begon het ook pas later op de dag erger te worden dus ik hou nog even een slag om de arm
pi_28675046
O ja Troeta, mijn caafs zijn ook vrij kieskeurig met groente hoor! Fruit lusten ze alleen aardbei, groente alleen: witlof, andijvie, paprika.
Alleen Mick wil nog weleens alles opeten, maar Obelix is vrij kieskeurig!!
  zondag 10 juli 2005 @ 13:58:06 #183
48233 Auticia
warriorette
pi_28679926
Vanmiddag een stuk gefietst met Spike in de fietskar, mijn stiefpa fietste mee.
Op de heenweg heeft hij wel even flink lopen piepen, (hetzelfde piepje wat hij heeft als ik op de wc zit, maar dan iets harder). Toen we aankwamen bij het 'strandje' moest hij vrijwel direct poepen, dus misschien heeft dat een beetje dwars gezeten? .
Hij heeft lekker gezwommen en nog een flink stuk gerend en gespeeld met zijn balletje. Toen hij weer in de kar zat even gepiept (zomaar 1 keertje), was daarna vrij rustig, zolang mijn stiefpa maar regelmatig naar hem keek en tegen hem praatte.

Het lijkt er steeds meer op dat hij bang is om 'alleen' te zijn in nieuwe situaties, in die zin dat hij je buitenshuis graag in de buurt wil hebben. Hij ligt nu lekker languit in de tuin .
Laatst ook, was ik bij een oud-collega en haar katten moesten naar boven, zodat hij heel even alleen kwam te zitten, toen begon 'ie te janken...
pi_28680634
Spike heeft gewoon wat verlatingsangst
Klinkt wel leuk die fietskar
  zondag 10 juli 2005 @ 14:31:28 #185
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28680783
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Spike heeft gewoon wat verlatingsangst
Volgens mij ook

Spike is wel helemaal het mannetje he, met een vrouwtje die zo druk met hem bezig is
pi_28681694
Hehehe die Spike, echt lief!! Hij kan je gewoon niet missen!!
  zondag 10 juli 2005 @ 15:18:38 #187
48233 Auticia
warriorette
pi_28681965
Spike kan me best even missen hoor, als hij maar andere mensen of honden in de buurt heeft, soms ben ik hem dan gewoon kwijt. .
Hij heeft wel iets van verlatingsangst ja. Hoewel het misschien ook komt dat hij mij/ons nog niet helemaal vertrouwt ofzo ( ), hij heeft op al zijn vorige adressen te kort gewoond om een band op te bouwen.
Maar het is een lieverd hoor .

Hij is overigens ook vreselijk blij als we weer thuis komen. Hebben meer honden dit?

En hoe is het met Smekkie?
  zondag 10 juli 2005 @ 15:36:59 #188
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28682435
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef Auticia het volgende:
Hij is overigens ook vreselijk blij als we weer thuis komen. Hebben meer honden dit?
Dat is helemaal des honds Al ben je maar even een minuutje boven geweest dan zitten ze naast elkaar bij de deur kwispelend op je te wachten om je dan te bestormen en je te verzuipen in hondenslobbers

Met Smek gaat het goed
pi_28682494
Smek, grote jongen

Wil je grasmaaien doet de haspel het niet
* Bluezz gaat maar verder krantjes en boekjes lezen in de tuin... heeeeel vervelend allemaal
pi_28684542
Das normaal hoor inderdaad, a l ben je maar 3 seconden weggeweest, dan word je were helemaal opnieuw platgeknuffeld

En als Spike die 'verlatingsangst' alleen buitenshuis heeft, het piepje enzo, dan kan dat misschien komen omdat ie zich niet helemaal veilig voelt met dat ene oog? Dat ie niet alles ziet of zo.

En Smekje
  zondag 10 juli 2005 @ 16:59:16 #191
48233 Auticia
warriorette
pi_28684728
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Das normaal hoor inderdaad, a l ben je maar 3 seconden weggeweest, dan word je were helemaal opnieuw platgeknuffeld

En als Spike die 'verlatingsangst' alleen buitenshuis heeft, het piepje enzo, dan kan dat misschien komen omdat ie zich niet helemaal veilig voelt met dat ene oog? Dat ie niet alles ziet of zo.
Hmz, het piepje was in de fietskar.
In het donker kan hij wel erg angstig zijn ja. En vaak probeert hij dan ook nog eens heel stoer te doen. Zo liepen we een tijd geleden in het donker op een fietspad, en er naderde een fiets, met licht.
Dat staat 'ie zo even stil en kijkt hij zo naar je van: "Zie je dat!? Ik wel ." Kleine steegjes vind hij echt eng in het donker. Dat is dan ook 1 van de weinige keren dat hij niet voorop loopt.

Hij is nog altijd erg onderdanig naar andere honden buiten, bij de meesten wil hij spelen, maar af en toe gaat hij al van flinke afstand op de grond liggen (en echt de ene keer bij een duitse dog, soms ook bij een Jack Russell, tekkel of boomertje). .

Overdag heeft hij weinig angsten, hij heeft het alleen niet zo op hangjongeren, maar misschien houdt hij gewoon niet van de wietlucht die daar omheen hangt, want hij wil er het liefst met een grote boog omheen.

Smekkie!! .
Fijn dat hij weer beter is!
  zondag 10 juli 2005 @ 17:26:43 #192
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28685369
Casper heeft zo ook zijn angsten in het donker hoor. Er moet niet opeens een auto op het parkeerterrein van de Appie staan. Daar kan hij van van slag raken. Of mensen die we tegenkomen op onze avondronde (komen normaal alleen andere hondenbaasjes tegen, met hond). Lantaarnpaal die het opeens niet meer doet. Dat soort dingen... Denk dat elke hond wel zo zijn onzekerheden heeft. Ik laat hem altijd maar.

Waarschuwing: er komt een gigantische Smekkiespam in meerdere delen

Deel 1: Demonenhondje:
  zondag 10 juli 2005 @ 17:31:50 #193
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28685508
Deel 2 : Wat doet een Smekje zoal tijdens een wandelingetje:

Beetje snuffelen:

Beetje grazen terwijl Cas op de uitkijk staat:

Beetje rollebollen in een dooie slak, muis of kikker:

Beetje op een stokkie knagen:

Tikkertje doen met die Grote Griekse Lomperd:

Om een koekkie bedelen:

Meneer is zoals je ziet al flink opgeknapt
  zondag 10 juli 2005 @ 17:33:29 #194
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28685554
Deel 3: Stop de puppyarbeid

Ja wat? Moet ik dat stomme ding zelf dragen?

Nou vooruit dan maar

<einde Smekspam voor nu>
  zondag 10 juli 2005 @ 17:34:52 #195
48233 Auticia
warriorette
pi_28685584
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef Spindizzy het volgende:
Casper heeft zo ook zijn angsten in het donker hoor. Er moet niet opeens een auto op het parkeerterrein van de Appie staan. Daar kan hij van van slag raken. Of mensen die we tegenkomen op onze avondronde (komen normaal alleen andere hondenbaasjes tegen, met hond). Lantaarnpaal die het opeens niet meer doet. Dat soort dingen... Denk dat elke hond wel zo zijn onzekerheden heeft. Ik laat hem altijd maar.

Waarschuwing: er komt een gigantische Smekkiespam in meerdere delen

Deel 1: Demonenhondje:
[afbeelding]
Ahh, Casper! Ik besteed zo min mogelijk aandacht aan Spike als hij bang is, ik kachel gewoon door. (Waarbij ik mezelf er echt van moet weerhouden hem flink te knuffelen, ik vind m vaak zo zielig als ie wat bangig is . Maar als ik iets meer op mijn houding let, wat meer rechtop loop, dan is Spike ook vaak weer helemaal het mannetje).

Ik ben helemaal klaar voor de Smekkie-spam trouwens! Kom maar op!
  zondag 10 juli 2005 @ 17:36:44 #196
48233 Auticia
warriorette
pi_28685642
Ah, de Smekkiespam was er dus al! . Wat een heerlijk vrolijk hondje is het toch! En dat hij ook zo netjes zijn riem draagt! .

Ik moet ook vaak zo lachen als je het over de Grote Griekse Lomperd hebt. .
  zondag 10 juli 2005 @ 17:39:27 #197
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28685705
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef Auticia het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk hondje is het toch!
Ja, dat is hij echt hoor Ik zeg vaak tegen Taak dat ik dat het leukste vind aan Smekje: hij is altijd vrolijk, altijd blij, vind alles en iedereen lief en rent alles in het leven vrolijk en met een enorme pretbek tegemoet
pi_28686434
Smek is weer beter
En hij ziet er inderdaad altijd vrolijk uit. Heerlijk he? Zo'n onbevangen vrolijk hondje. Ook voor Casper

Daan is ook bang voor een aantal dingen (lees mensen)
Saar daarentegen is helemaal nergens bang voor. Ze heeft de angsten van Daan gelukkig niet over genomen.
Als je hier in zou willen breken gooit Saar bij wijze van spreken de deur voor je open en trekt ze je naar binnen, waarna je geheel afgelebberd zou worden Daarna zou ze de plek aanwijzen waar het tafelzilver ligt en je helpen het naar buiten te brengen
pi_28687044
smek ziet er idd goed uit op die fotoos

typen is lastig met een kat op je hand
fijn hoor.. nooit moet meneer op schoot
nu heeft ie waarschijnlijk iets besmettelijk.. en is ie niet van schoot te slaan
jobensaskia.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 18:54:05 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28687114
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef Uhmmie het volgende:
nu heeft ie waarschijnlijk iets besmettelijk.. en is ie niet van schoot te slaan
Alsof ze het ruiken he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')