Jawel maar ik heb het liever zelf. Dan loop ik me niet steeds zo'n zorgen te maken...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef Uhmmie het volgende:
we hebben allemaal wel eens buikgriepje he!
Ik moet er zelf ook steeds van huilenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Och gut, dit werkt op mijn gemoed, arm Smekje![]()
Daar kan je je misschien een beetje aan optrekkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Smek ziet er altijd glimlachend uit. Komt door het frummelbekkie...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Tussen Ozzie en the boyfriend ging het goed
Kieskeurige monstersquote:Op zondag 10 juli 2005 03:16 schreef Troeta het volgende:
overal staan ook adviezen om heel gevarieerd eten te geven, maar als het geen andijvie of lof is eten ze het niet op.
Volgens mij ookquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef Auticia het volgende:
Hij is overigens ook vreselijk blij als we weer thuis komen. Hebben meer honden dit?
Hmz, het piepje was in de fietskar.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Das normaal hoor inderdaad, a l ben je maar 3 seconden weggeweest, dan word je were helemaal opnieuw platgeknuffeld![]()
En als Spike die 'verlatingsangst' alleen buitenshuis heeft, het piepje enzo, dan kan dat misschien komen omdat ie zich niet helemaal veilig voelt met dat ene oog? Dat ie niet alles ziet of zo.
Ahh, Casper! Ik besteed zo min mogelijk aandacht aan Spike als hij bang is, ik kachel gewoon door. (Waarbij ik mezelf er echt van moet weerhouden hem flink te knuffelen, ik vind m vaak zo zielig als ie wat bangig isquote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef Spindizzy het volgende:
Casper heeft zo ook zijn angsten in het donker hoor.Er moet niet opeens een auto op het parkeerterrein van de Appie staan. Daar kan hij van van slag raken. Of mensen die we tegenkomen op onze avondronde (komen normaal alleen andere hondenbaasjes tegen, met hond). Lantaarnpaal die het opeens niet meer doet. Dat soort dingen... Denk dat elke hond wel zo zijn onzekerheden heeft. Ik laat hem altijd maar.
Waarschuwing: er komt een gigantische Smekkiespam in meerdere delen
Deel 1: Demonenhondje:
[afbeelding]
Ja, dat is hij echt hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef Auticia het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk hondje is het toch!
Alsof ze het ruiken hequote:Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef Uhmmie het volgende:
nu heeft ie waarschijnlijk iets besmettelijk.. en is ie niet van schoot te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |