Het is anders nogal matig he?quote:
Ach, ik heb anders niet te klagen hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is anders nogal matig he?
Anders maak je geen grapjes over Hans.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Croupouque het volgende:
Wat een aso, die Hans. Daar koop ik dus echt nooit meer wat.
Kroep.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Croupouque het volgende:
Wat een aso, die Hans. Daar koop ik dus echt nooit meer wat.
Anders paste dat niet in de TT, platgelebberde badmutsquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het bekt veel lekkerder als je nog wat scheldwoorden,'s en "even" toevoegt.
"Anders begin je even niet elke zin met 'Anders', platgelebberde badmuts..
."
Spuit-11.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef user-x het volgende:
anders open je er een topic over
Anders even wel!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders paste dat niet in de TT, platgelebeerde badmuts!!!
Anders gooit iemand er een slotje opquote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef user-x het volgende:
anders open je er een topic over
Anders spijt me dat even,quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders paste dat niet in de TT, platgelebberde badmuts!!!
Anders mag ik dat toevallig welquote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Murray het volgende:
Anders klaag je over FOK/medeusers in KLB, dat mogen anderen anders ook niet!
Anders doe jij ff normaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
anders doe je effe anders
Ludeau S. Anders!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hat is mai, Ludeau!
*Wappert met haar.
anders wel, maar nu ff nietquote:
* AudreyHepburn imiteert Patty Brard.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hat is mai, Ludeau!
*Wappert met haar.
anders ga je een hobby zoekenquote:
Anders is het maandag, en ben ik even lui.quote:
Anders doe je even niet zo opgefokt, badmuts.quote:
Anders staan ze daarom ook tussen haakjesquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Anders beginnen Blokkeer aanders meteen even de hele uitrit & Ga anders even janken joh huilies bij Wielklem en Co helemaal niet met "Anders".
Anders maak je geen woordgrapjesquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Croupouque het volgende:
Anders Moberg je maar Bupatih, straks word ik nog boos.
Anders weet ik niet waar dat ligt?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Anders verhuis jij naar Dillingen an der Saar?
Anders get jij even een life.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders staan ze daarom ook tussen haakjes![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Anders post je even een foto van een mooie dame hier.
Beter dan een zin met 'anders'.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Anders begin je een zin met "beter", dat is helemaal crisis en ik hoor het steeds vaker...![]()
Wquote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Da's een oud wijf, d'r tieten hangen bijna op d'r knieën...
toos tietloosquote:
WTF is dat????quote:
anders zouden we dat best doen, maar dat vinden we zo respectloosquote:Op maandag 4 juli 2005 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:. Anders doen jullie even vrouwonvriendelijk, stelletje horken.
.
Anders snap je het even niet, spuit 11.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
anders zouden we dat best doen, maar dat vinden we zo respectloos
Anders doe je even rustig, JA????!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anders snap je het even niet, spuit 11..
anders zou je ook best even kunnen chillen ja, spuit 12quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anders snap je het even niet, spuit 11..
Anders kan je wat mij betreft nu echt de schijt krijgen, vieze lepralikker.quote:
+1 originaliteitsprijs voor lepralikkerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anders kan je wat mij betreft nu echt de schijt krijgen, vieze lepralikker.. En snel een beetje.
.
Met bonuspunten voor mezelf voor het gebruik van het woord 'lepralikker'.
Alliteraties zijn okee.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
+1 originaliteitsprijs voor lepralikker
Anders ga je mij een beetje zomaar uitschelden terwijl je weet dat niks goeds terug kan zeggen, kantoorkneuter!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anders kan je wat mij betreft nu echt de schijt krijgen, vieze lepralikker.. En snel een beetje.
.
Met bonuspunten voor mezelf voor het gebruik van het woord 'lepralikker'.
Anders doe je even niet zo op je pik getrapt.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Anders ga je mij een beetje zomaar uitschelden terwijl je weet dat niks goeds terug kan zeggen, kantoorkneuter!
Anders bemoei je je er even mee en onderbreek je een ouderwetse scheldpartij tussen mij en dat slurpsekreet!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
anders gaan jullie ff op MSN tegen mekaar schelden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |