Ja dat dan weer wel, alles gaat nog in guldens daar. Maar het blijft hilarischquote:Op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef Pistol_Pete het volgende:
Gelukkig is dit pas de 100ste herhaling
Speranza: sonja, je hebt je haar geverft, ik schrok me rotquote:
wieldoppenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef dark_humanity774 het volgende:
Huilliesik ga alleen huilen als mijn wieldop beschadigd word door een klem
![]()
En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog zo'n halve tennisbal om zijn trekhaak heen.quote:
sportuitvoeringquote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog zo'n halve tennisbal om zijn trekhaak heen.![]()
waarschijnlijk zijn zn wieldoppen 12 inch en voelt hij zich kick met zn remus uitlaat op afbetalingquote:
haha oidquote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Razor21 het volgende:
- Hoe kan je het verschil zien tussen een "Lada" en een "Lada Sport"?
- Bij de Lada Sport is er op de trekhaak een tennisbal!![]()
zo'n honda prelude als de jouwe willen we allemaal welquote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn zn wieldoppen 12 inch en voelt hij zich kick met zn remus uitlaat op afbetaling![]()
inderdaad en ik heb ook een trekhaak zonder tennisbalquote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
zo'n honda prelude als de jouwe willen we allemaal wel![]()
waar is die caravan?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
inderdaad en ik heb ook een trekhaak zonder tennisbal![]()
[afbeelding]
quote:
weet ik, in die scene waarin ze van telefooncel naar telefooncel moeten rijden zie je de Prelude door Aad tot aan de toerenbegrenzer toe getrokken wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch best een aardig bakkie hoor, die Prelude
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |