quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
Auw!
Kan je nog lopen of is het hinkelen/strompelen intussen?
Zit er een btje tussenin...half lopen half strompelen op de zijkant van me linkervoetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
Auw!
Kan je nog lopen of is het hinkelen/strompelen intussen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Agiath het volgende:
Heb ik weer, strik ik m'n veters weer es niet, omdat ik ganz te lui ben, maak ik een misstap met traplopen, knak...
Kutenkel, en dat net aan t begin van de vakantie...![]()
ik haat mezelf dat ik zo lui ben
Maar natuurlijk heb je het wel eerst even onder ijskoud water gehouden of er ijs op gelegd om te voorkomen dat het dik wordt, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zit er een btje tussenin...half lopen half strompelen op de zijkant van me linkervoet![]()
nee hoor, want wannabe-achtoge opmerkingen hebben we hier zo nu onderhand ook wel allemaal gehad enzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Het is hier geen R&P
De klb is bedoelt om wannabe-grappige opmerkingen te maken over andersmans probleem
Huilie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor, want wannabe-achtoge opmerkingen hebben we hier zo nu onderhand ook wel allemaal gehad enzo...
Je lijkt nu dus een beetje op quasimodo die te hard in zijn anus is genomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zit er een btje tussenin...half lopen half strompelen op de zijkant van me linkervoet![]()
Een wijnkoeler, iets anders kon ik zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar natuurlijk heb je het wel eerst even onder ijskoud water gehouden of er ijs op gelegd om te voorkomen dat het dik wordt, toch?
Wouw! Een hele zin in het ABN?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:02 schreef rotskibo het volgende:
Meid, wat een narigheid.
En nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik sta er ook versteld van.
maar enkel al wat besser?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |