het was een "echt" boekquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Was ht op de sesamstraat manier?
"toen ging dikkiedik naar de keuken om..."
Dát smiley-grapjequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Welk smiley-grapje?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
Tegen alle randdebielen in bus of trein...
Ja mij ook maar vind maar eens een audio boek (NL)quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Toch lijkt me een audio-book op CD of MP3 een stuk makkelijker.
Lopend lezen (of lezend lopen, wat je wilt) gaat met een beetje oefening prima. Je moet alleen een beetje 'leren' om je perifeer blikveld te gebruiken, anders loop je overal tegenaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef MUUS het volgende:
Ah, dan is het blijkbaar vreemd-lezen-dag!
Er LIEP net een man op straat te lezen. Heel langzaam wandelen, boek recht voor zijn neus en vooral NIET kijken waar hij liep. Hij keek niet 1 keer op om te zien of er misschien stront op straat lag of dat er iemand voor zijn voeten liep of dat er een auto aankwam.
Dat was even een nieuwe ervaring voor me. Volgens mij hing er ergens een verborgen camera..
Ik hoor een ervaringsdeskundige sprekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lopend lezen (of lezend lopen, wat je wilt) gaat met een beetje oefening prima. Je moet alleen een beetje 'leren' om je perifeer blikveld te gebruiken, anders loop je overal tegenaan.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |