Dat is eigenlijk een beetje het punt. De huur kon niet afgeschreven worden, en toen had ik gebeld en gemaild voor een betalingsregeling, en het geld netjes overgemaakt. En nu krijg ik een brief, of ik even met spoed m'n achterstand wil wegwerken. Hallo, werk anders even langs elkaar heen ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef MrX1982 het volgende:
Dood moeten ze
Als straf moet je een maand de huur niet betalen. Dat zal ze leren![]()
Er zijn nog tien wachtenden voor uw.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:40 schreef heiden6 het volgende:
Waar denken jullie dat een telefoon voor is uitgevonden?
Gelijk heb je. Je moet ze met gelijke munt terugbetalen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef heiden6 het volgende:
Dat is eigenlijk een beetje het punt. De huur kon niet afgeschreven worden, en toen had ik gebeld en gemaild voor een betalingsregeling, en het geld netjes overgemaakt. En nu krijg ik een brief, of ik even met spoed m'n achterstand wil wegwerken. Hallo, werk anders even langs elkaar heen ofzo.
Eigenlijk moet ik dus überhaupt al bellen omdat Stadswonen loopt te prutsen.
Ik ga zometeen gewoon bellen en terwijl ik in de wacht hang bak ik een eitje.![]()
En als ze dan opnemen vraag ik of ze even 45 minuten op mij kunnen wachten.![]()
Even proberen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:40 schreef veldmuis het volgende:
Heb je nou al wat geragd op * en #?
Dat is de grap juist. Dan duurt het nog veel langerquote:Op maandag 27 juni 2005 12:37 schreef root1980 het volgende:
Jah ga er gewoon ff langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |