ONZIN, een oplaadbare batterij is een batterij en een accu is een accu. Probeer mijn meesterlijke argumenten maar eens te weerleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oplaadbare batterije = bijna hetzelfde als een accu
Ik denk dat ik mijn Taser Gun maar eens ga opladen. Mutant heeft een corrigerend schokje nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
ONZIN, een oplaadbare batterij is een batterij en een accu is een accu. Probeer mijn meesterlijke argumenten maar eens te weerleggen.
Onzin, er is toch ook een meervoud voor het woord batterij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om een verzameling van batterijen aan te duiden
Maar een batterij kun je niet zelfstandig opladen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
Onzin, er is toch ook een meervoud voor het woord batterij.
ja maar ja maar, voor een accu heb je toch ook nog een lader nodig, neem nou bijv een accu van een telefoon!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Drugshond het volgende:
Accu = vergelijkbaar met een oplader + oplaadbare batterijen.
Daar zit de lader al in verwerkt...... je hebt alleen een 9 of 12 Volts aansluiting nodig (lees : Trafo nodig van 220 naar 9-12 V)..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
ja maar ja maar, voor een accu heb je toch ook nog een lader nodig, neem nou bijv een accu van een telefoon!
http://edition.cnn.com/2005/TECH/science/07/04/oceans.acid/quote:Excessive carbon in the atmosphere is already causing irreparable environmental damage to the Earth's oceans and drastic cuts in emissions are necessary to prevent further devastation, a panel of leading scientists has warned.
A report by the Royal Society, the UK's leading scientific academy, said that rising carbon levels caused by the burning of fossil fuels had dramatically increased the acidity of seawater, threatening the oceans' ecosystems.
Sea creatures such as coral, shell fish and star fish are likely to suffer because higher levels of acidity will make it harder for them to form shells and skeletons.
The report predicts that some types of plankton, a major food source for marine life, may be unable to make their calcium carbonate shells by the end of the 21st century.
Dank je, ook voor je topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee, het is voor mij ook dinsdagmiddag hè
Klowjow gefeliciteerd![]()
Royal Society. Omgekocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/2005/TECH/science/07/04/oceans.acid/
Aaaaah het is echt zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef kLowJow het volgende:
Leugens!
KlowJow is wel een marokkaan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aaaaah het is echt zo![]()
Gefeliciteerd dan maar. Hoeveel notes heb ik?
Even veel als ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aaaaah het is echt zo![]()
Gefeliciteerd dan maar. Hoeveel notes heb ik?
Dat maakt toch niet uit. Ook Marokkanen kunnen best mod zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow is wel een marokkaan hoor.
Ben je nu al diplomatiekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef kLowJow het volgende:
Even veel als ik.
Nou, ik vind van niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ook Marokkanen kunnen best mod zijn![]()
Hij heeft 8 x minder notes dan ik heb. Of nee, ik bedoel, ik heb 8 x meer notes dan hij heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ben je nu al diplomatiek![]()
Hoeveel notes heb jij
Ik heb nog maar de helft over van het aantal notes dat ik had toen ik nieuwsposter was.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ben je nu al diplomatiek![]()
Hoeveel notes heb jij
Neem dan ontslagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, ik vind van niet.
Waardeloos die vaagheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb nog maar de helft over van het aantal notes dat ik had toen ik nieuwsposter was..
Nou, het staat onder je nickname waarom je geen mod kan worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waardeloos die vaagheid
Ik zou eigenlijk ook mod moeten worden. Als Mutant01 en jij het kunnen waarom ik niet![]()
Ik eis screenshots.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
Hij heeft 8 x minder notes dan ik heb. Of nee, ik bedoel, ik heb 8 x meer notes dan hij heeft![]()
O sure, je moet ergens beginnen he? In de regels staat wel een foutje in de zin e.v., wil je dat voor me aanpassen om alvast je autoriteit te laten gelden?quote:
Dat kan ik veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, het staat onder je nickname waarom je geen mod kan worden.
Alsof een berber geen Marokkaan kan zijn. Berbers zijn een volk, ook in Algerije en Tunesie heb je veel berbers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Berber?
Of ben je gewoon een stomme Nederlander
Net zoals Friezen Nederlanders kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof een berber geen Marokkaan kan zijn. Berbers zijn een volk, ook in Algerije en Tunesie heb je veel berbers.
Geen Marokkaans paspoort. Dat is verplicht. Ik zal de koning van Marokko eens bellenquote:Maar ik ben idd een stomme Nederlander. Heb namelijk geen Marokkaans paspoort![]()
Dan zou je dubbelblauw zijn geworden. Schuld van het klimaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
Men wilde dat ik het werd, maar ik heb afgeslagen.
Nee, naar de alcoholverslaafde hoer Y.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Vervolgens moet je zeker geld overmaken naar Danny![]()
quote:Filip Dewinter aan de telefoon
dinsdag 05-07-'05 om 13:51
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag een leuk gesprek gehad aan de telefoon met Vlaams Belang-leider Filip Dewinter. We zaten ons te bezinnen op de nieuwe naam voor de oprichte denktank. Ik stelde de Draaikont-denktank voor, maar Filip dacht misschien dat dat bezwaar zou wekken bij Wouter Bos. Dus we laten de nieuwe naam nog even rustig tot de tijd dat ik weer een geniale ingeving heb.
We hadden het ook over de inhoud van de denktank, aangezien de denktank nog inhoudloos is. We bedachten dat allochtonen via een kudo's-systeem beter te integreren. Als ze op het eind van het jaar niet 100 kudo's van autochtonen hebben ontvangen, dan worden ze uitgezet. Zo zullen allochtonen veel meer hun best moeten doen, en dat komt integratie ten goede.
Een ander idee kwam voornamelijk van Filip, dat de voedselbank alleen nog maar varkensvlees moest uitdelen om de arme moslims te pesten. Dat vond ik een uitstekend idee, alhoewel dat meer concurrentie zou vormen voor de door mij geliefde McDonalds.
quote:*_LiiSa_*
Ontvangen op: 04-07-2005 23:42
--------------------------------------------------------------------------------
HeeJ jiJ Daar
iick wil vndaaG no0g Qdo0wS er biJ hebben
help jj miJ
So0u soO Liief siJn
iiCk heb jo0e er 10 gegeven
xOxO
hehehe, wat heeft men toch tegen die man?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:52 schreef pberends het volgende:
http://www.superdudes.nl/Hilbrand_Nawijn
[..]
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |