probleem is ook dat die niet voor het oprapen liggenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
Een degelijke/opbouwende verdediger is inderdaad hard nodig.
We missen het type dat Hesp was.
Maar als het goed is weten we binnen een weeek meer....
hesp zo ondertussen wélquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is ook dat die niet voor het oprapen liggen
Hij schijnt het vandaag nog best aardig gedaan te hebbenquote:
Hebben we het over Fabianquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Greetings het volgende:
Volgens geruchten heeft Leen De Freitas WEER gescout tijdens een zaalvoetbalwedstrijdje bij Bal in Zaal 6.
Leen heeft een 3-jarig contract voor Fabian klaarliggen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Greetings het volgende:
Volgens geruchten heeft Leen De Freitas WEER gescout tijdens een zaalvoetbalwedstrijdje bij Bal in Zaal 6.
Leen heeft een 3-jarig contract voor Fabian klaarliggen.
beledig een ezel niet zo met die vergelijking met Looijenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
een ezel stoot zich niet twee keer tegen dezelfde steen
![]()
nee want een Ezel stoot zich juist geen 2 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leen heeft Fabian voorlopig nog maar 1 keer aangetrokken, dus een ezel heeft ie 'm nog niet genoemd..![]()
dus toch een ezel?quote:
Iedereen die zich een keer stoot is een ezel?quote:
idd maar de essentie van het spreekwoord is daqt als je 2 keer dezelfde fout maakt dat je dan dommer bent dan een ezel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Iedereen die zich een keer stoot is een ezel?
Wat een kutspreekwoord![]()
Dat van Niedzielan is gelul, dat bericht stond op SportOne ofzo. Maar is nergens op gebaseerd, geen paniek.
heb al sinds hij in Nederland speelt een hoge pet van hem opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Hoog ingezet hoor. Ik denk dat je met 10 blij mag zijn.
forzanec.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Niedzielan mogen jullie wel houden, maar waar heb je dit vandaan?
Lijkt me al een mooi aantal ja. Veel scoren bij een club als NEC is lastig, bij subtopclubs als Heerenveen of Roda zou hij eerder zo'n aantal halen. De capaciteiten heeft ie zeker wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Hoog ingezet hoor. Ik denk dat je met 10 blij mag zijn.
idd, heb hem zo vaak in een wedstrijd in ruimtes zien lopen die andere spelers niet zien waardoor hij geen bal krijgt. Hij is gewoon te goed. Hij maakt ook acties waar andere spelers niet op reageren omdat ze het niet zien, zo jammerquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tuurlijk, maar dan nog heeft ie maar iets van 5 keer gescoord. Niedzielan kan wel een killer zijn, maar niet in de rol die hij voor NEC speelt.
Mensen die NEC niet vaak zien voetballen rekenen Niedzielan al snel af op zijn aantal doelpunten, onterecht, die kerel is eigenlijk gewoon te goed voor NEC. Bij een wat betere club was ie veel beter uit de verf gekomen, ongetwijfeld.
De malen dat Barretto Niedzielan met een fatsoenlijke pass bereikte vorig seizoen zijn op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
Niedzielan wordt idd vaak niet begrepen door de andere spelers.
er zijn er maar een paar die dat wel doen. Dat is o.a. die andere speler die te goed is voor NEC, namelijk Baretto.
Klopt, Barreto zou wat dieper moeten spelen. Dat lukte toen Tininho speelde, die ging meer voor de verdediging spelen, en haalde in (tegenstelling tot de anderen die daar stonden) ballen op bij de verdediging. Voor het eerst werd er normaal opgebouwd en werden er eindelijk fatsoenlijke eindpasses gegeven van de flanken en van de diepste middenvelders.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De malen dat Barretto Niedzielan met een fatsoenlijke pass bereikte vorig seizoen zijn op 1 hand te tellen.
als ik het stuk van de Gelderlander goed begrepen heb is dat tekort nu verleden tijd. Maar dat er een tekort was is al jaren bekend toch, vandaar dat de Goffert verkocht is....... Alleen die eisen een uitbreiding zij wel lastigquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:14 schreef Dutch_Courage het volgende:
Een gat van 2 miljoen... Tja, het is allemaal afgedicht maar toch. Van Delft begint steeds meer Aalbers neigingen te krijgen als je hem mij vraagt. Professionalisering, nou we zien het. Hebben ze daarvoor ons shirt en logo verneukt?
Vanavond maar weer verder nuilen onder het genot van NEC tegen NEC (prof vs. Ama).
Denneboom is gewoon een lamstraal. Dat wordt echt nooit meer wat met die jongen.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:39 schreef Lionheaad het volgende:
Denneboom is disciplinair geschorst.stom, stom, stom ,stom.
en dan nogwel de amateurtak van je eigen verenigingquote:Op maandag 11 juli 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natrappen in een oefenwedstrijdje vind ik wel een reden om iemand te schorsen. Dat soort wedstrijden zijn toch mede bedoeld als reclamespot voor potentiële achterban. Een natrappende speler met een kutinstelling werkt dan niet echt mee aan het kweken van goodwill bij potentiële toeschouwers....
Ik hoop dat het inderdaad wat is....quote:'NEC aast op Zweedse verdediger Olsson'
12/7/2005 14:54
Landskrona BoIS vreest afscheid te moeten nemen van aanvoerder Jonas Olsson. De verdediger staat in de belangstelling van NEC.
'Het kan snel gaan', zei zaakwaarnemer Martin Dahlin in het Zweedse Expressen. De 22-jarige Olsson brak in 2003 door bij Landskrona BoIS. In twee jaar tijd is de centrale verdediger uitgegroeid tot vaste waarde bij de degradatiekandidaat.
NEC-trainer Cees Lok kan niet wachten op een versterking in defensief opzicht. 'De enige wens die ik heb zal binnenkort ingevuld worden', zei de trainer vorige week in VI. 'Dat is een centrale verdediger erbij, die komt wat mij betreft liever vandaag dan morgen.'
Bron: VI.nl
Ghehe, ben blij dat dit nu pas naar buiten komt.quote:Tristan Peersman heeft het wel gehad bij Anderlecht. Vorig seizoen worstelde hij na enkele blunders met mentale problemen en trainer Franky Vercauteren lijkt hem niet meer te vertrouwen. De Braziliaan Doni is de beoogde opvolger.
"Ik heb hier geen toekomst meer", vertelt Peersman in Het Nieuwsblad. "Ik moet en wil weg. Wanneer? Voor 31 augustus. Waarheen? Geen idee. Ik ben niet van plan om zomaar ergens te tekenen. Daarom heb ik bijvoorbeeld een aanbod van Westerlo geweigerd. Ik wil bij een topclub spelen."
Waarschijnlijk ligt de toekomst van Peersman dus in het buitenland, maar erg veel interesse lijkt er voorlopig niet te zijn. Een overgang naar NEC ketste eerder deze zomer al af.
Nee hoor, was al heel lang bekend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ghehe, ben blij dat dit nu pas naar buiten komt.
Maar wij hebben Gabber
ik zal er zijnquote:
Daar ligt ook precies het probl;eem bij NEC, de aanvoer naar voren. Voor de rest moet er genoeg kwliteit zijn, maar komt het er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:58 schreef s0d het volgende:
kben ook geweest, 2e helft was heel goed te doen...
vond die drent? (iig met haarband) aardig spelen... liep vaak goed in de gaten op links maar werd te weinig mee gedaan..
k denk dat je Prent bedoeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:58 schreef s0d het volgende:
kben ook geweest, 2e helft was heel goed te doen...
vond die drent? (iig met haarband) aardig spelen... liep vaak goed in de gaten op links maar werd te weinig mee gedaan..
Ik vond porto met name de 1e helft goed (mooi) spelen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Was Porto nog een beetje goed? Volgens de eigen website waren ze zeer sterk en Co was ook tevreden, maar ja, da's weinig objectief.
Johquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI.nl komt Olson jullie versterken.
heb het gezien.. niet verkeerd.. zo`n 1.95 lange rots in de branding..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI.nl komt Olson jullie versterken.
quote:
Scheringa staat er gewoon bij omdat hij dat halve elftal ongeveer mogelijk maakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Leen "ik kan er niets aan doen" Looyen noemen ze hem toch tegenwoordig? Er zijn volgens mij ook clubs waar de voorzitter pontificaal mee op de teamfoto gaat, toch meneer Scheringa? Dus een TD kan dan ook wel.
Hmm.. speelt Chelah voort bij jullie.. wist ik niet eens...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:49 schreef cazzie het volgende:
N.E.C. is vrijdagavond in Amsterdam winnaar geworden van het Telfort Straatvoetbaltoernooi. In de zinderende finale werd FC Volendam met 2-1 verslagen. Saïd Boutahar scoorde beide treffers. Het team van N.E.C. bestond verder uit Romano Denneboom, Muslu Nalbantoglu en Jong N.E.C.'ers Rachid Chelah en Ferry Thomassen.
Ik weet niet wie dat uitgedokterd heeft.. maar die goal hebben wij nooit gezienquote:Chelah speelde afgelopen seizoen zeven duels voor FC Den Bosch in de eredivisie waarin hij één keer tot scoren kwam.
iets meer body mag hij toch wel hebben.Boutahar op de bank zetten lijkt me inderdaad te maken te hebben met de motivatie. Moet wel zeggen dat achterin de boel goed in elkaar lijkt getimmerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, als je 1m95 bent dan legt iedereen het fysiek tegen je af. Dan hoef je niet per se een en al spiermassa te zijn.
Boutahar op de bank zetten lijkt trouwens enorm stom, maar het heeft al vaker geholpen hem te motiveren.
Zelfde geldt denk ik ook voor Denneboom, al betwijfel ik of het bij hem effect zal hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
iets meer body mag hij toch wel hebben.Boutahar op de bank zetten lijkt me inderdaad te maken te hebben met de motivatie. .
Denneboom is net terug van zijn schorsing en heeft twee weken lang niet meegetraint met de groep. Dan kun je hem niet gelijk in de basis laten starten, aangezien me dit niet fair lijkt tov de rest. Tevens geeft dit Prent gelijk weer wat vertrouwen in de toekomst. Boutahar lijkt me ook bij de seizoensstart gelijk te mogen aantreden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zelfde geldt denk ik ook voor Denneboom, al betwijfel ik of het bij hem effect zal hebben.
Maar ik weet zeker dat bij de seizoenstart hun allebei gewoon in de basis staan. Prent is er absoluut nog niet klaar voor.
en een sluitende begroting hoorde ik op de radioquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:01 schreef cazzie het volgende:
Even na half twee was het tijd voor de traditionele speech van voorzitter Hans van Delft. Helaas moest deze wegens ziekte verstek laten gaan en werd de speech waargenomen door bestuurslid technische zaken Sije Visser. Visser vertelde over het wel en wee van N.E.C., het nieuwe scoutingapparaat, de nieuwe spelers en de doelstellingen voor komend seizoen. Visser sloot zijn speech af met de woorden dat hij het publiek voor komend seizoen geen nieuwe spits en geen Europees voetbal beloofde, maar wel strijd, inzet, passie en mooie wedstrijden!
Klopt, maar NEC's reservebank (alle niet-basisspelers dan) is echt een van de slechtste en minst ervaren in de eredivisie:quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Het was een goede voor de breedte, maar ook niet meer dan dat.
Gelukkig hebben we nog het één en ander op de bank zitten.
Oké, daar heb jij dan weer gelijk in. Maar ik snap die jongen ook wel dat tie wil spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Klopt, maar NEC's reservebank (alle niet-basisspelers dan) is echt een van de slechtste en minst ervaren in de eredivisie:
Keeper: Van Emmerik
Verdediging: Pothuizen, Valencia, Mormon, Bas Bakker
Middenveld: Van der Doelen, Wielaert
Aanval: Prent, Grot, Worm
Vooral in de aanval..![]()
Opstelling 4-3-3quote:De clubtopscorers van het vorig seizoen, Romano Denneboom en Saïd Boutahar, keren tegen Sparta'25 waarschijnlijk terug in de basiself. Beide spelers moesten in de laatste duels van de voorbereiding genoegen nemen met een rol als invaller. Denneboom krijgt de voorkeur boven Alexander Prent en Boutahar vervangt Robbie Wielaert, die met een ontsteking in zijn knie kampt.
Doelen held dus nooit meer bij PSVquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van der Doelen beëindigt zeer waarschijnlijk z'n voetbalcarriere als NEC zijn aflopende contract niet wil verlengen.
Van z'n fansite: www.doeluh.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bron?
quote:TELFORT
Telfort is hoofdsponsor van NEC en dat zullen we weten ook. Wat een prachtige aanbieding toch. Sluit een Telfort/NEC abonnement af en je krijgt een seizoenkaart van 150 euro, een nokia 6020 en een wedstrijdshirt van 65 euro cadeau. Met zo'n sponsor mag je blij zijn. Of niet?
Even rekenen dus maar. Het gaat om een tweejarig abo zodat je in totaal dus 24 maal 25 euro = 600 euri kwijt bent.
Momenteel staat er op diverse sites van telefoonaanbieders de volgende aanbieding van Telfort: 200 belminuten, plus 100 extra = 300 minuten. Voor de prijs van ......... 2,50 euro per maand. Dat is over twee jaar gerekend dus 60 euro, oftewel een verschil van 540 euri. Daavoor koop je met heel veel gemak een shirt een seizoenkaart en een losse telefoon. En dan houd je nog een paar honderd euro over. En je hebt nog vijftig procent meer beltijd. God. wat fijn die hoofdsponsor.
effe voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:22 schreef Posdnous het volgende:
NEC-subleague aangemaakt bij FOK-Voetbalmanager![]()
Join.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
effe voor de duidelijkheid:
http://sport.fok.nl/voetbal/subleagues/1134
Hopelijk wel iets beter weer dan nuquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:01 schreef cazzie het volgende:
Zondag dan kunnen we zien wat we waard zijn
forza N.E.C. [afbeelding]
Het wordt niet best morgen.. Maar maakt niet uit, heb er veel zin in. Benieuwd naar dit NEC en Olsson.quote:
Ik hoop het voor NECquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Het wordt niet best morgen..
hoe was t in de box?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef Mark het volgende:
Tja, ook net terug: Utrecht verdiende idd helemaal niets, heb in het programmaboekje moeten kijken om te zien of Tanghe wel meedeed, normaal toch een van de beteren.
Maar 3 punten voor dit NEC was ook wat veel geweest: 1 gevaarlijke corner in de 1e helft, en in de tweede wel wat meer, maar ook niet geweldig. Vond de opbouw niet altijd goed, en hoe Teletekst erbij komt dat "NEC en Utrecht bewezen dat ook een duel zonder treffers aantrekkelijk kan zijn" vind ik ook lichtelijk overdreven.
Jammer, we hadden twee punten uit kunnen lopen op PSV
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Edgar Barreto optie bij Feyenoord..
Ik denk niet dat hij dat zelf een optie vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Edgar Barreto optie bij Feyenoord..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bovendien heeft Feyenoord al jaren geen beleid dus dit past niet in de lijn der verwachting.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef numero_uno het volgende:
'Maar voor vijf miljoen kom ik echt niet uit de stoel'
Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, die 8 miljoen is vooral om Feyenoord af te schrikken. Zoveel is hij (nog) echt niet waard. Laat hem maar met Paraguay het WK halen en schitteren in Duitsland. Dan gaan we er veel aan verdienen![]()
NEC krijgt een aardig deel van de winst hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienen
idd Boekhoorn heeft t nou ook niet direct nodig na t verkopen van Telfortquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
NEC krijgt een aardig deel van de winst hoor![]()
Bovendien willen de geldschieters dat geld weer herinvesteren in nieuwe spelers..
Dat is gelul, Marcel Boekhoorn wil dat helemaal niet, heeft ie al meerdere malen verklaard.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi, een verrassende overwinnig is altijd welkom.
Maar laat ik daar geen clichés aan wijden.
Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
Mooi, zijn we binnenkort eindelijk verlost van clubverneuker Van Delft. Hopen dat Boekhoorn zo'n clubman is als hij zegt en eindelijk dat belachelijke logo eruit gooit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
die worden keihard ontkent!quote:
ipv van dat optimistisch op te kunnen pakken zou je dr eerder bang van wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Posdnous het volgende:
Tot 1 feb. nog twee transfers zegt Leentje Looyen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hij mag blij zijn dat ie nog bij een profclub aan de bak kan, ookal is het op amateurbasis.
Niet veel.. Maar hij kan zich wel in de picture spelen zo.....quote:
quote:NEC houdt rekening met vertrek Barreto en Olsson
De Paraguayaan presteert de afgelopen maanden goed waardoor een vertrek in de aankomende winterstop niet uitgesloten lijkt. Ook Jonas Olsson zal dan mogelijk vertrekken.
In VI liet technisch directeur Leen Looyen weten dat hij rekening houdt met het vertrek van het tweetal. "Edgar Barreto heeft met het Paraguayaanse elftal een hele wedstrijd meegedaan tegen Argentinië en weer goed gespeeld. Bij ons presteert hij naar behoren, dus je moet er rekening mee houden dat zo´n speler een keer hogerop gaat. Ik begrijp ook dat ze in Zweden over onze jeugdinternational Jonas Olsson heel tevreden zijn, misschien dat hij zelfs meegaat naar het WK."
Nee, maar toen had ie altijd het excuus gespeeld te hebben...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Elvislives het volgende:
is niedzielan al es fit teruggekeerd van een interland?
je kan een knipoog in je PI zettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik mis een smiley die aangeeft dat je je eigen uitspraak niet serieus neemt.
Babos en Feyenoord helpen? Hij laat even een bal in eigen doel lopen?
Of wat voor iets geks denk je dan?
Teletekst 825 geeft hele andere dingen aan:quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Morgen trouwens Denneboom en Van Den Eede in de spits..
quote:'Van Den Eede speelt ook niet tegen NAC'
16/9/2005 13:17
Het zit Bart Van Den Eede niet mee dit seizoen. De Belgische aanvaller tobt al enkele weken met een hamstringblessure.
Hij moest zowel het duel met RKC Waalwijk als dat met Feyenoord op het laatste moment aan zich voorbij laten gaan. Zeer waarschijnlijk moet hij ook afzeggen voor de thuiswedstrijd tegen NAC Breda, de club waar hij officieel nog onder contract staat.
Eerder deze week leek er nog goed nieuws te zijn voor Van Den Eede, want uit een mri-scan bleek dat zijn hamstring niet beschadigd was. Toch blijft hij last houden van pijn in zijn bovenbeen, vertelt hij in De Gelderlander.
'Ze denken nu dat de problemen in mijn rug zitten. Ik word nu behandeld door een chiropractor. Die zei de eerste keer: Jij speelt zaterdag weer. Maar zoals het nu voelt, haal ik ook de wedstrijd tegen NAC niet. Uitgerekend de ploeg waartegen ik zo graag had willen vlammen.'
Naast Van Den Eede is het nog maar de vraag of Said Boutahar zaterdagavond kan spelen tegen NAC. De aanvallende middenvelder kampt met een enkelblessure.
dat biedt duidelijkheid voor de groep, uitzonderingen hoor je alleen te maken voor bijzondere spelers en er loopt nou niet bepaald iemand rond van t niveau Romarioquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Lok is wel consequent. (soms wel eens iets te consequent)
Iemand als Barreto of Boutahar is hetzelfde voor NEC als Romario was voor PSV natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat biedt duidelijkheid voor de groep, uitzonderingen hoor je alleen te maken voor bijzondere spelers en er loopt nou niet bepaald iemand rond van t niveau Romario
Dat is een goede vraag....ik zal het bij god niet meer weten....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe lang is het geleden dat NEC 4x scoorde in een uitwedstrijd?
Hoe lang is het geleden dat NEC 5x scoorde in een uitwedstrijd?
Die is wel iets lastiger....quote:Op woensdag 21 september 2005 08:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hmmmz, blond
Ok, ik verander de vraag:
Hoe lang is het geleden dat NEC 5x scoorde tegen een HCE of GG club?
En of er dan weer spitsen beschikbaar zijn. Het liefst de scorende variant.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die wedstrijd is pas over een maand, is weer afwachten hoe dan de vorm is van beide teams.
Babos; Wielaert, Wisgerhof, Olsson, Leiwakabessy; Takak, Barreto, Van der Doelen, Tininho; Grot, Denneboomquote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef MaxPower het volgende:
Wat is de verwachte opstelling van NEC morgen?
Misschien lopen er een paar schoonmakers rondquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:58 schreef MaxPower het volgende:
Ja, de Goffert zal inderdaad leeg zijn.
En, was het lekker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:33 schreef Posdnous het volgende:
Niet te geloven hoe we gisteren genaaid werden.
idd belachelijk....gelukkig vind de club dat ook:quote:Op maandag 26 september 2005 15:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Schikkingsvoorstel Olsson: 3 duels...
![]()
quote:Schikkingsvoorstel Olsson: 3 duels; N.E.C. in beroep (26/09/2005)
Jonas Olsson ontving vrijdagavond in de wedstrijd tegen SC Heerenveen een rode kaart na een overtreding op Georgios Samaras. De KNVB heeft Olsson en N.E.C. een schikkingsvoorstel gedaan van 3 wedstrijden schorsing, waarvan 1 voorwaardelijk. N.E.C. is het hier volstrekt mee oneens en heeft mondelinge behandeling van de zaak aangevraagd. Dit dient waarschijnlijk donderdagavond.
quote:Statement blessure Romano Denneboom (26/09/2005)
Naar aanleiding van de uitlatingen van o.a. Johan Derksen rondom de live uitzending van de eredivisiewedstrijd SC Heerenveen – N.E.C. van vrijdag 23 september jl. heeft de medische staf van N.E.C. dringend de behoefte een en ander recht te zetten.
In deze uitzending werd beweerd dat N.E.C. aanvaller Romano Denneboom met een pijnstillende injectie gespeeld zou hebben als gevolg van een liesblessure. Een dergelijk risico zou noch de technische staf, noch de medische staf, noch de speler in kwestie hebben genomen. Bovendien begon Romano Denneboom fit aan deze wedstrijd waardoor van de noodzaak van een dergelijke injectie helemaal geen sprake was.
N.E.C. betreurt het feit dat dergelijke uitspraken achteloos gedaan worden zonder enige achtergrondkennis en hoopt met dit statement nuance aangebracht te hebben in bovenstaande uitlating.
Zo, dan is dat ook weer opgehelderd....quote:Blessure Denneboom niet ernstig (26/09/2005)
Romano Denneboom (foto) moest afgelopen vrijdag tijdens de wedstrijd tegen SC Heerenveen het veld vroegtijdig verlaten met een blessure. Vanmiddag is de aanvaller onderzocht in het ziekenhuis en daar bleek dat er niets ernstigs aan de hand is. Er was sprake van overbelasting van zijn rechterlies na het spelen van drie wedstrijden in zeven dagen tijd kort nadat hij geblesseerd was geweest. Men hoop dat Romano aanstaande zondag tegen AZ weer kan spelen.
Eigenlijk niet meer dan logischquote:Vrijspraak voor Jonas Olsson (30/09/2005)
Donderdagavond diende voor de tuchtcommissie van de KNVB de zaak van Jonas Olsson. De verdediger kreeg in de wedstrijd tegen SC Heerenveen een rode kaart van scheidsrechter Haverkort. Haverkort stuurde Olsson uit het veld na een botsing met Heerenveen-spits Giorgios Samaras. De arbiter had zelf geen overtreding geconstateerd, maar op advies van vierde official Liesveld werd de verdediger toch uitgesloten.
Bij N.E.C. reageerde men verbijsterd op de rode kaart, vooral toen duidelijk werd dat Olsson ervan werd beschuldigd zijn tegenstander te hebben getrapt. Het ongeloof in De Goffert nam alleen maar toe toen het schikkingsvoorstel van de openbare aanklager bekend werd: drie duels schorsing waarvan één voorwaardelijk.
Vandaag is bekend geworden dat de KNVB de rode kaart heeft geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Jonas kan aanstaande zondag tegen AZ dus gewoon spelen.
Gelukkig kan tie daar gewoon mee voetballenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, er was niks aan de hand. Jammer van z'n handblessure die hij er aan over heeft gehouden.
maarja de situatie is nu wel ff anders, hij is de 4e centrale spits in de rij bij PSV, nu Koné erbij is gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hebben ze al eens geprobeerd en toen wilde hij niet.
Prent, Denneboomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:47 schreef Elvislives het volgende:
hoeveel spitsen willen ze hebben in nijmegen? grot, eede, niedzielan (hoewel nu linksbuiten), vergeet ik nog iemand??
Inderdaad. Speelt een stuk makkelijker, bovendien heb je maar 1 eredivisiewaardige 'echte' buitenspeler, Denneboom. Niedzie - Grot of Niedzie - Eede lijken me aardige spitsenduo's. Met Boutahar, Barreto, Takak en Tininho heb je erachter gewoon een prima middenveld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
gewoon met 2 spitsen gaan spelen ipv dat geforceerde 4-3-3
bovendien komt Niedzielan veel beter tot zn recht in een 2 spitsen systeem, nu verpietert hij maar op links. K zou op t middenveld kiezen voor Boutahar, Barreto en Takak voor de aanvallende impulsen en Doelen als stofzuiger daartussenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Inderdaad. Speelt een stuk makkelijker, bovendien heb je maar 1 eredivisiewaardige 'echte' buitenspeler, Denneboom. Niedzie - Grot of Niedzie - Eede lijken me aardige spitsenduo's. Met Boutahar, Barreto, Takak en Tininho heb je erachter gewoon een prima middenveld.
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Sergio van Dijk? Dat lijkt me erg opportunistisch.
volgens mij dachten ze ook van stefan jansenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.
Stefan is vele malen beter iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet geen Stefans met Sergio's vergelijken.
Is dat een grapje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Barreto 3 weken eruit na interland met Paraguay
quote:
quote:NEC en Paraguay zijn Barreto even kwijt
7/10/2005 12:19
Pech voor Edgar Barreto, NEC en Paraguay. De middenvelder raakte donderdag geblesseerd tijdens een training. Door een hamstringblessure zal hij enkele weken moeten toekijken.
Paraguay heeft in de laatste twee WK-kwalificatieduels aan een zege genoeg om zich te verzekeren van deelname aan de eindronde in Duitsland. Zaterdag moet de ploeg op bezoek in Venezuela, woensdag wacht een thuisduel met Colombia.
Barreto heeft zich het laatste jaar in de basiself van Paraguay geknokt. Inmiddels staat de 21-jarige international op elf interlands.
Kom nou, die had tot dit seizoen in 84 duels in de GGD liefst 14 goals gemaakt... Dat vind ik geen uitstekende prestatie. Pas dit seizoen is ie ineens los.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.
Clausule?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Berry Powel, in de winterstop overnemen? Voor maar 250.000
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
voor het volgende topic kan de TT hetzelfde blijven alleen deel 3 moet deel 4 worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |