abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:44:00 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29705543
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, die 8 miljoen is vooral om Feyenoord af te schrikken. Zoveel is hij (nog) echt niet waard. Laat hem maar met Paraguay het WK halen en schitteren in Duitsland. Dan gaan we er veel aan verdienen
Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:45:31 #177
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29707753
hoeveel krijgt nec daarvan inderdaad? en wie moeten er accoord gaan met een eventuele deal?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:21:40 #178
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29715752
Technisch directeur van Feyenoord, Mark Wotte, ontkent dat de Rotterdammers zich hebben gemeld voor NEC ‘er Edgar Barreto. De stadionclub is nog altijd op zoek naar een linkermiddenvelder, na het vertrek van Bart Goor naar Anderlecht.
Feyenoord heeft geen contact opgenomen met NEC, Barreto of diens zaakwaarnemer, zo is te lezen op de officiële website van de Rotterdammers. Op diezelfde pagina reageert Wotte als volgt: “Het soort speler waar wij naar op zoek zijn, een linkermiddenvelder, ligt niet voor het oprapen. Zo´n speler moet beter zijn dan wat we zelf al hebben.” De technisch directeur vervolgt: “We zijn ook niet van plan om absurde bedragen te gaan betalen voor spelers die het nog moeten bewijzen.”
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29720152
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienen
NEC krijgt een aardig deel van de winst hoor
Bovendien willen de geldschieters dat geld weer herinvesteren in nieuwe spelers..
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 19:24:18 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29727563
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

NEC krijgt een aardig deel van de winst hoor
Bovendien willen de geldschieters dat geld weer herinvesteren in nieuwe spelers..
idd Boekhoorn heeft t nou ook niet direct nodig na t verkopen van Telfort
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29747684
Oefenzeges voor Paraguay en Polen (18/08/2005)

Edgar Barreto speelde gisteravond met Paraguay een oefeninterland tegen El Salvador. Paraguay won overtuigend met 3-0 en Edgar speelde een ijzersterke wedstrijd. Volgens de Paraguayaanse kranten was hij de beste man van het veld en maakte hij vooral indruk met een aantal gevaarlijke afstandschoten. De score werd geopend in de 23ste minuut. Een schot van Edgar werd nog lichtjes aangeraakt door Dos Santos die de treffer ook officieel op zijn naam kreeg. De overige goals kwamen van Haedo Valdez (45') en Dos Santos (74'). Edgar werd in de 86ste minuut vervangen door Raul Roman.

Polen speelde gisteravond in Kiev tegen Israël. Polen won moeizaam met 3-2 en Andrzej Niedzielan kwam in de 69ste minuut in het veld voor verdediger Zewlakow. De stand was op dat moment 1-2 voor Israël. Rasiak bezorgde Polen met twee treffers alsnog de volle winst. In Kiev wordt een toernooi gespeeld waaraan naast Polen en Israël ook Servië en Montenegro en het gastland Oekraïne deelnemen. Polen speelde afgelopen weekend al tegen Servië en Montenegro en won ook dat duel met 3-2. De spelers die in het buitenland actief zijn waren toen niet van de partij.

zondag 21 augustus 2005 @ 15:54:37 #182
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29840765
Mooi, een verrassende overwinnig is altijd welkom.
Maar laat ik daar geen clichés aan wijden.

Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:25:15 #183
47580 hoM3r
Our trip.
pi_29841664
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi, een verrassende overwinnig is altijd welkom.
Maar laat ik daar geen clichés aan wijden.

Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
Dat is gelul, Marcel Boekhoorn wil dat helemaal niet, heeft ie al meerdere malen verklaard.
pi_29887911
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi, zijn we binnenkort eindelijk verlost van clubverneuker Van Delft. Hopen dat Boekhoorn zo'n clubman is als hij zegt en eindelijk dat belachelijke logo eruit gooit.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:12:03 #185
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30040900
Een waardeloze avond. Dat is het gevoel dat overheerst bij thuiskomst na NEC-RKC.
Zoals wel vaker ontbrak er scherpte en timing in het duel. Zonder dat RKC schitterende voetbalde, werd NEC gewoonweg overrompeld door simpel tikwerk van RKC.
Terecht kom je op 1-0 achter. In feite heb je weinig te melden tot de 1-0. Dan komt er strijdlust in het spel. RKC hangt wat meer terug en NEC mag wat komen. Het levert een paar kansen op, waaronder een kopbal van Wisgerhof die er zeker in mocht.
In de 2e helft lijkt NEC de draad iets beter op te pikken en dat levert ook wat kansjes op. Het blijft rommelig, veel ballen gaan verloren door slechte timing of balbeheersing. De 1-1 valt uit een leuke aanval over links. Niedzielan, die bijna heel de wedstrijd onzicthbaar was, tikt de bal goed in bij de 2e paal. In plaats van een offensief van NEC, neemt RKC snel het initiatief in handen. Een duikeling van Niedzielan levert niet de gewenste penalty op. Uit een dodelijke counter komt Babos in de problemen. De lange bal komt net niet in op tijd de 16 meter in. In plaats van de bal 100meter verderop te trappen, mislukt de poging om de bal weg te koppen... Benjamin de Ceular zegt dank je wel en tikt de bal in een leeg doel.
Dat daarna nog een 1-3 op het scorebord komt, is alleen voor de statistieken; het was al gespeeld.

Ik ben benieuwd hoe NEC deze mentale tik te boven komt. Zo heb je een goed gevoel na 2 redelijke wedstrijden en 4 punten, zo is het zelfvertrouwen ver weg na deze bar slechte wedstrijd. Tininho was vreemd genoeg nog een van de betere, in tegenstelling tot andere wedstrijden. De goede lijn van vorige week zette hij door en maakte bijna weer een goal, ditmaal strandde de omhaal door een klein tikje van Van Dijk.
Met de uitwedstrijd tegen Feyenoord als eerstkomende wedstrijd zullen de supporters met een NEC-hart een lastige periode tegemoet gaan. Hopelijk kan een goede wedstrijd in Rotterdam het goede gevoel terugbrengen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:18:05 #186
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30041153
Hans van Delft moet eens spijkers met koppen slaan.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30056425
Ja, Babos...

Op zich had ie in de gaten dat ie zijn handen niet mocht gebruiken, maar waarom probeer je het dan niet met de voet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 28 augustus 2005 @ 16:46:49 #188
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_30056638
Op het moment dat hij besloot niet met z'n handen de bal te pakken, stuitte die bal te hoog om 'm weg te trappen. Hij twijfelde gewoon te lang. Maargoed, ik moet de beelden nog terugzien, weet het niet precies meer.

Dat moment was wel het breekpunt. Extra zuur dus, helemaal omdat Babos ervoor nog een paar wereldreddingen maakte.

Voor 1 september wil Lok nog een extra aanvaller erbij hebben. Redan en Anastasiou werden hier genoemd, maar mij lijkt iemand die zowel op de vleugel als in de punt uit de voeten kan een betere optie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 20:59:39 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30059587
typisch zo'n Babos momentje
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 augustus 2005 @ 23:21:26 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30081808
de Gier is afgelopen weekend in Polen op zoek geweest naar een scorende spits
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30085747
Misschien heeft Niedzielan iemand getipt.
That's all folks!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:46:01 #192
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30088405
Ik hoor geluiden over Redan .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30091674
A.U.B. geen Redan... Nep-Kluivert..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:39:34 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30098060
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Posdnous het volgende:
Ik hoor geluiden over Redan .
die worden keihard ontkent!
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:02:18 #195
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_30132634
Jasar Takak nieuwste aanwinst voor NEC

31/8/2005 13:52

NEC heeft de zoektocht naar een doelgerichte speler afgerond. De Nijmegenaren nemen Jasar Takak (23) voor een jaar op huurbasis over van PSV, waar hij niet aan spelen toe kwam en buiten de selectie was geraakt.
Het enige wat de overgang nog in de weg kan staan is de medische keuring die Takak woensdagmiddag ondergaat. NEC wil de nieuwste aanwinst nog woensdagavond, vóór de internationale transferdeadline, presenteren.

In de eerste competitieduels werd duidelijk dat de Nijmegenaren scorend vermogen missen. Tot nog toe scoorde NEC pas twee keer. De blessures van Bart Van Den Eede, Romano Denneboom en Rutger Worm maakten een aankoop noodzakelijk. Naast Takak was ook Ajacied Yannis Anastasiou in beeld.

bron vi.nl
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:08:17 #196
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30132880
Hmz.. niet echt een spits.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 15:39:53 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30133980
t wordt druk op het middenveld
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:27:20 #198
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30137679
Takak ipv TIninho of Boutahar
Ik ben er blij mee
pi_30148030
Takak ipv Tini?

Beste man tot nu toe..

Naja, vind Takak een goede speler. En de selectie herbergde nou niet heel erg veel creatief en scorend vermogen, dus zijn komst is absoluut geen luxe.
Een extra aanvaller zou alleen ook geen luxe zijn..
pi_30174589
Zal moeilijk worden nu, al doet de KNVB nog aan noodtransfers binnenlands.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')