Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, die 8 miljoen is vooral om Feyenoord af te schrikken. Zoveel is hij (nog) echt niet waard. Laat hem maar met Paraguay het WK halen en schitteren in Duitsland. Dan gaan we er veel aan verdienen![]()
NEC krijgt een aardig deel van de winst hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Boekhoorn & Co er veel aan gaan verdienen
idd Boekhoorn heeft t nou ook niet direct nodig na t verkopen van Telfortquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
NEC krijgt een aardig deel van de winst hoor![]()
Bovendien willen de geldschieters dat geld weer herinvesteren in nieuwe spelers..
Dat is gelul, Marcel Boekhoorn wil dat helemaal niet, heeft ie al meerdere malen verklaard.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi, een verrassende overwinnig is altijd welkom.
Maar laat ik daar geen clichés aan wijden.
Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
Mooi, zijn we binnenkort eindelijk verlost van clubverneuker Van Delft. Hopen dat Boekhoorn zo'n clubman is als hij zegt en eindelijk dat belachelijke logo eruit gooit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Binnenkort het nieuws wat hier besproken zal gaan worden. Hans van Delft stopt ermee. En inderdaaad, Marcel Boekhoorn wil het stokje graag overnemen. Definitieve datum is nog niet bekend, maar mijn doorgaands betrouwbare bron kwam met de bevestiging van deze langdurige roddel
die worden keihard ontkent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |