Gelukkig kan tie daar gewoon mee voetballenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, er was niks aan de hand. Jammer van z'n handblessure die hij er aan over heeft gehouden.
maarja de situatie is nu wel ff anders, hij is de 4e centrale spits in de rij bij PSV, nu Koné erbij is gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hebben ze al eens geprobeerd en toen wilde hij niet.
Prent, Denneboomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:47 schreef Elvislives het volgende:
hoeveel spitsen willen ze hebben in nijmegen? grot, eede, niedzielan (hoewel nu linksbuiten), vergeet ik nog iemand??
Inderdaad. Speelt een stuk makkelijker, bovendien heb je maar 1 eredivisiewaardige 'echte' buitenspeler, Denneboom. Niedzie - Grot of Niedzie - Eede lijken me aardige spitsenduo's. Met Boutahar, Barreto, Takak en Tininho heb je erachter gewoon een prima middenveld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
gewoon met 2 spitsen gaan spelen ipv dat geforceerde 4-3-3
bovendien komt Niedzielan veel beter tot zn recht in een 2 spitsen systeem, nu verpietert hij maar op links. K zou op t middenveld kiezen voor Boutahar, Barreto en Takak voor de aanvallende impulsen en Doelen als stofzuiger daartussenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Inderdaad. Speelt een stuk makkelijker, bovendien heb je maar 1 eredivisiewaardige 'echte' buitenspeler, Denneboom. Niedzie - Grot of Niedzie - Eede lijken me aardige spitsenduo's. Met Boutahar, Barreto, Takak en Tininho heb je erachter gewoon een prima middenveld.
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Sergio van Dijk? Dat lijkt me erg opportunistisch.
volgens mij dachten ze ook van stefan jansenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.
Stefan is vele malen beter iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet geen Stefans met Sergio's vergelijken.
Is dat een grapje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Barreto 3 weken eruit na interland met Paraguay
quote:
quote:NEC en Paraguay zijn Barreto even kwijt
7/10/2005 12:19
Pech voor Edgar Barreto, NEC en Paraguay. De middenvelder raakte donderdag geblesseerd tijdens een training. Door een hamstringblessure zal hij enkele weken moeten toekijken.
Paraguay heeft in de laatste twee WK-kwalificatieduels aan een zege genoeg om zich te verzekeren van deelname aan de eindronde in Duitsland. Zaterdag moet de ploeg op bezoek in Venezuela, woensdag wacht een thuisduel met Colombia.
Barreto heeft zich het laatste jaar in de basiself van Paraguay geknokt. Inmiddels staat de 21-jarige international op elf interlands.
Kom nou, die had tot dit seizoen in 84 duels in de GGD liefst 14 goals gemaakt... Dat vind ik geen uitstekende prestatie. Pas dit seizoen is ie ineens los.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die presteert al een paar jaar uitstekend in de GGD, is een laatbloeier denk ik.
Clausule?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Berry Powel, in de winterstop overnemen? Voor maar 250.000
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
voor het volgende topic kan de TT hetzelfde blijven alleen deel 3 moet deel 4 worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |