Scheringa staat er gewoon bij omdat hij dat halve elftal ongeveer mogelijk maakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Leen "ik kan er niets aan doen" Looyen noemen ze hem toch tegenwoordig? Er zijn volgens mij ook clubs waar de voorzitter pontificaal mee op de teamfoto gaat, toch meneer Scheringa? Dus een TD kan dan ook wel.

Hmm.. speelt Chelah voort bij jullie.. wist ik niet eens...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:49 schreef cazzie het volgende:
N.E.C. is vrijdagavond in Amsterdam winnaar geworden van het Telfort Straatvoetbaltoernooi. In de zinderende finale werd FC Volendam met 2-1 verslagen. Saïd Boutahar scoorde beide treffers. Het team van N.E.C. bestond verder uit Romano Denneboom, Muslu Nalbantoglu en Jong N.E.C.'ers Rachid Chelah en Ferry Thomassen.
Ik weet niet wie dat uitgedokterd heeft.. maar die goal hebben wij nooit gezienquote:Chelah speelde afgelopen seizoen zeven duels voor FC Den Bosch in de eredivisie waarin hij één keer tot scoren kwam.

iets meer body mag hij toch wel hebben.Boutahar op de bank zetten lijkt me inderdaad te maken te hebben met de motivatie. Moet wel zeggen dat achterin de boel goed in elkaar lijkt getimmerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, als je 1m95 bent dan legt iedereen het fysiek tegen je af. Dan hoef je niet per se een en al spiermassa te zijn.
Boutahar op de bank zetten lijkt trouwens enorm stom, maar het heeft al vaker geholpen hem te motiveren.

Zelfde geldt denk ik ook voor Denneboom, al betwijfel ik of het bij hem effect zal hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
iets meer body mag hij toch wel hebben.Boutahar op de bank zetten lijkt me inderdaad te maken te hebben met de motivatie. .

Denneboom is net terug van zijn schorsing en heeft twee weken lang niet meegetraint met de groep. Dan kun je hem niet gelijk in de basis laten starten, aangezien me dit niet fair lijkt tov de rest. Tevens geeft dit Prent gelijk weer wat vertrouwen in de toekomst. Boutahar lijkt me ook bij de seizoensstart gelijk te mogen aantreden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zelfde geldt denk ik ook voor Denneboom, al betwijfel ik of het bij hem effect zal hebben.
Maar ik weet zeker dat bij de seizoenstart hun allebei gewoon in de basis staan. Prent is er absoluut nog niet klaar voor.

en een sluitende begroting hoorde ik op de radioquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:01 schreef cazzie het volgende:
Even na half twee was het tijd voor de traditionele speech van voorzitter Hans van Delft. Helaas moest deze wegens ziekte verstek laten gaan en werd de speech waargenomen door bestuurslid technische zaken Sije Visser. Visser vertelde over het wel en wee van N.E.C., het nieuwe scoutingapparaat, de nieuwe spelers en de doelstellingen voor komend seizoen. Visser sloot zijn speech af met de woorden dat hij het publiek voor komend seizoen geen nieuwe spits en geen Europees voetbal beloofde, maar wel strijd, inzet, passie en mooie wedstrijden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |