Dat waren er een paar, ik heb inmiddels een stuk of 15 huizen die target kunnen zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Lunetten of leidse rijn was het toch voreg?
Als je maar een end uit de buurt van SCH gaat wonen, levenSCHgevaarlijk anders voor je
Easy one: 2e van links toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Geheimpje mensen: 1 van de vrouwen op de foto is Bluezz
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk overquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .. als jij Kanaleneiland met een streepje gaat schrijven, dan kom je niet eens de stad in!
Zal tijd wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Zou het in deze hools gebeuren mensen.......... ?
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk over
Leuke fotoquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/5P1TU059GR7N/730/p.jpeg
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtSCH, jij was toch de cursusleider?
![]()
terwijl je de Dom achterstevoren oprentquote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijven![]()
En roept dat Michael Mols een rukker isquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
terwijl je de Dom achterstevoren oprent
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!quote:
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zakquote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
Da's vroeg Noca!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Ja..vroegquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Truste en werkze morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Thx!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Jij ook slaapze Clau!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja..vroeg* clauwheee voor de gezelligheid maar mee gaat..zet de tv nog wel ff aan ofzo..
* -Vaduz- ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat even Mart Smeets in de Avondetappe bekijken.
Kap us met dat nichtenhandje Eilandenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ook slaapze Clau!Veel plezier met TV-kijken!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
hoiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
Begint iedereen hier nou te zwaaien?
Hoe was je verjaardagquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
De verjaardag was echt heel gezellig!!quote:
Een vriendin was jarig.... gezellig bier gedronkenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Ow en nu is iedereen ook nog eens jarig!
Wel ja waarom niet
Busje kopen, op vakantie, busje weer verkopen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Waar is onze vriend ErikT toch eigenlijk gebleven?
Gepostquote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Busje kopen, op vakantie, busje weer verkopen.
Hij houdt alleen niet meer van ons
Ik heb niet het idee dat er een goed effect is hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat op die manier reageren alleen niet het goede effect heeft
Nog een keer gepost, dit gaat vast wel helpenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat op die manier reageren alleen niet het goede effect heeft
Wast ie zijn auto gaat het enorm plensenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:14 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Nee dit werktquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog een keer gepost, dit gaat vast wel helpen![]()
![]()
Je moet je auto juist wassen tijdens de regen, lekker insoppen en daarna de regen de rest laten doenquote:
Hier nog droog. En mijn auto staat natuurlijk onder een afdak, pauper.quote:
Ik vind mezelf ook heel vaak grappig, als er verder niemand lacht moet je het zelf maar doen toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Soms moet ik om mezelf lache, is dat ziekelijk?
Weet ik veel - jij vertelt me nooit iets over jezelf - flapdrolinnutkwadraatquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier nog droog. En mijn auto staat natuurlijk onder een afdak, pauper.
Ik heb een Clio en een afdak.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik veel - jij vertelt me nooit iets over jezelf - flapdrolinnutkwadraat![]()
Wat is een Clio en heb je wel eens met iemand onder het afdak getongt???quote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb een Clio en een afdak.
Da's wel weer genoeg informatie voor vandaag.
Nee, want daar staat mijn clio.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een Clio en heb je wel eens met iemand onder het afdak getongt???![]()
De mijne is meer van de blaas instrumenten.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Wat lief Suijk, kan ze goed spelen?
Machoquote:Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
De mijne is meer van de blaas instrumenten.
Dan blijf je toch lekker wegquote:Op zondag 3 juli 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Even zien
Bluezz vindt het leuk, SCH ook en Eilanden ook
Misschien is utreg niet zo goed voor me
Je kan niet alles hebben he.quote:
nee nog niets bekendquote:Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
Hm, raar weer op komst zo te zien...
Nog steeds niets van Bjoro
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....quote:Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
Hm, raar weer op komst zo te zien...
Nog steeds niets van Bjoro
Ja,ja...die neem je elke avond al mee naar bed en vraagt mij dan steeds even te bellen omdat je hem op trilfunctie hebt staan.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....
aan golfer heb je weer geen genoegquote:Op maandag 4 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....
Dat denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog teveel adrenaline van de kermis?
Dat bubbelt spul bubbelt flink in m'n snoet.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt lekkere bubbels uit
[afbeelding]
ik zie door de bubbels het bier niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt lekkere bubbels uit
[afbeelding]
goed planquote:
* appelsientje geeft levenhooofd een bakje koffie ....quote:Op maandag 4 juli 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Is de kleine er al??
Het is hier (nijmegen) nog droog
Koffie graag
wie is levenhoofd???quote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft levenhooofd een bakje koffie ....
rustig in Hools..
je moet dus nog wel even naar engelse lesquote:
ik ben nog steeds niet opgedroogdquote:Op maandag 4 juli 2005 09:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Goede morge uit het hoge hoge droge zonnige noorden
al 2 weken langquote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Wát heerlijk wakker worden, een hele dag zonder verplichtingen voor je.
OK, dat is wel erg noordelijk ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik denk dat ik iets noordelijker zit (Finland)
Ik moet geen meerdere dingen tegelijk doenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je moet dus nog wel even naar engelse les
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet geen meerdere dingen tegelijk doen
zeker weten. maar het bevalt me prima hier. Alleen jammer dat ik het Nederlands voetbal niet meer van zo dichtbij kan bewonderen.quote:
Natuurlijkquote:
Valt nu weinig aan te beleven. Hoelang zit je daar nog? Of woon je er permanent?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
zeker weten. maar het bevalt me prima hier. Alleen jammer dat ik het Nederlands voetbal niet meer van zo dichtbij kan bewonderen.
Neem je regenpak mee!!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:41 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 gaat naar eerste training van FC Twente.
Tot vanmiddag
oosten we verwachten de regen vanmiddag pasquote:
duurt die training zo kort danquote:Op maandag 4 juli 2005 09:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oosten we verwachten de regen vanmiddag pas
Die zijn geen training nodig. We doen wat AZ dit jaar nalietquote:
Ik woon hier permanent (al een kleine 13 maanden).quote:Op maandag 4 juli 2005 09:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Valt nu weinig aan te beleven. Hoelang zit je daar nog? Of woon je er permanent?
Ijshockey.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:48 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ik woon hier permanent (al een kleine 13 maanden).
De finse competitie is wel op volle gang. Alleen trekt me deze competitie niet echt en volg ik het ook niet echt.
Goedemorgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
Update:
vandaag gaat ze naar de VLK en gaan ze het proberen op te wekken dmv strippen (nee...iedereen houdt zijn kleding aan !!) als er dan vrijdag nog niets is gebeurt gaan ze of vrijdag of maandag het proberen in te leiden !
tot zover deze ingelaste uitzending !
Mogguh trouwens
Denk dat ik dat inderdaad al onbewust meer bekeken heb dan voetbal.quote:
Jammer ik dacht dat het al zo ver was...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
Update:
vandaag gaat ze naar de VLK en gaan ze het proberen op te wekken dmv strippen (nee...iedereen houdt zijn kleding aan !!) als er dan vrijdag nog niets is gebeurt gaan ze of vrijdag of maandag het proberen in te leiden !
tot zover deze ingelaste uitzending !
Mogguh trouwens
*oeps laat ik daar zomaar mijn stukje zeep vallenquote:
hier schijnt de zon.....quote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef pascalheister het volgende:
56 mm regen in Vlissingen gevallen, sandman zal wel ergens in belgie zijn aangespoeld
en het begint daar nu weer te onweren zo te zienquote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef pascalheister het volgende:
56 mm regen in Vlissingen gevallen, sandman zal wel ergens in belgie zijn aangespoeld
aaa je gaat 'studeren'quote:Op maandag 4 juli 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
Mezelf zojuist weer ingeschreven voor nog een jaar slapen, zuipen en feesten.Wel tegen betaling van 1500 Euro natuurlijk.
Ik heb al een contract met gemeentepilsquote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun jij geen contract met Bar-le-duc of Spa opstellen?
Nog 2 maanden en dan ga ik over naar een andere levenstijl....quote:
Het houdt hier nu net op met regenen. Vannacht was het slecht... En ik had uit verveling nog wel The Day after Tomorrow gekekenquote:
Om een uur of 6 wel hoor, maar dat heb jij niet meegemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:33 schreef JaWi het volgende:
Laat die tsnunami maar komen, wil het wel eens meemaken.
Hier nog geen druppel regen gehad.
Vakantie Franky?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
O je mag mijn scriptie anders wel schrijvenquote:
Nee, toen sliep ikquote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Om een uur of 6 wel hoor, maar dat heb jij niet meegemaakt natuurlijk.
jij wel en de vrouw van bjoro niet??quote:Op maandag 4 juli 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan ga ik over naar een andere levenstijl....
Maar het is me wel goed bevallen
Le-zenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O je mag mijn scriptie anders wel schrijven
Met vellen?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O je mag mijn scriptie anders wel schrijven
Ik hoorde net de eerste donder....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:41 schreef Bjoro het volgende:
het regent hier pijpenstelen !
't is bloedheet en zonnig, de zwembad-plannen worden steeds concreter...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:41 schreef Bjoro het volgende:
het regent hier pijpenstelen !
Ja maar bij mij duurt het nog 2 maandenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij wel en de vrouw van bjoro niet??![]()
'Waarom van die gare wissels'?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
nee, moeilijk hoor om vragen aan de Here God te stellen![]()
Het gaat niet over voetbalquote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
'Waarom van die gare wissels'?
'Heb je op penalties getraind?'
'Waarom laat je ze zo hard trainen dat ze vermoeid aan een wedstrijd beginnen?'
'Waar ga je heen op vakantie?'
quote:
Fascinerendquote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schrijf een rubriek in een blad waarin ik iemand telkens 3 citaten uit de bijbel voorleg.
Vraagt degene die alleen maar over zichzelf vertelt dat hij een clio en een afdak heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Welk blad, als ik vragen mag?
Nog niet. Het is rustig hier vandaag!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef Vom het volgende:
Vakantie Franky?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraagt degene die alleen maar over zichzelf vertelt dat hij een clio en een afdak heeft![]()
ncrv-gids
Hallo Foppe,quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schrijf een rubriek in een blad waarin ik iemand telkens 3 citaten uit de bijbel voorleg.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraagt degene die alleen maar over zichzelf vertelt dat hij een clio en een afdak heeft![]()
ncrv-gids
Valt nog mee in vergelijk met de 100mm per uur die hier woensdagnacht naar beneden kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef pascalheister het volgende:
Gokje: de NCRV gids?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
3. Neem je meestal iets te lezen mee naar de wc?
Dat komt wel denk ik zoquote:Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef Lionheaad het volgende:
et is hierzo ineens best donker
het waait hard, maar regent nog niet
Er staan nog wat vragen voor je openquote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Suijk het volgende:
Mijn internet valt er soms uit, kut storm!
*opniuew ingezet heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
Voorstel:
omdat niemand de datum en de naam goed heeft, stel ik voor dat iedereen een 2e kans krijgt in het babygok-topic !
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
Je zal op zondag je auto hebben schoongemaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
het regent, het regent
mijn auto die wordt schoon....
dat was ook wel nodig ook,
want die smerigheid die was niet meer gewoon
Als het vanavond maar droog is.. dan moet ik op mijn fietsquote:Op maandag 4 juli 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
het regent, het regent
mijn auto die wordt schoon....
dat was ook wel nodig ook,
want die smerigheid die was niet meer gewoon
1. Heel weinig.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Heb je borsthaar
2. Hoe heet je vriendin
3. Neem je meestal iets te lezen mee naar de wc?
alleen voor de datum of allesquote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
Voorstel:
omdat niemand de datum en de naam goed heeft, stel ik voor dat iedereen een 2e kans krijgt in het babygok-topic !
met 1 week poepen red ik het precies om de sportweek uit te lezen !quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal op zondag je auto hebben schoongemaakt
alles !quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
Voorstel:
kunnen nog toch?quote:tong80 :: 21 juni 2005 14:27 :: e-mail
drieling
7 juli
1400 gram tesamen
06.45 uur
Herwiges, Maduro en Rickie
Elegantly Wasted :: 23 juni 2005 23:25
Jongen
8 Juli
4600 gram
11.15
David
NU alquote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
eerste donders en druppels komen hier ook al
Het regent hier al 1,5 uur onafgebrokenquote:
zoow zal hier ook is uit het raam kijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
eerste donders en druppels komen hier ook al
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij is het ergste hier nu ook voorbij, of het is stilte voor de storm.
Nee het was maar 1 strook met regen...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Je hebt weer eens gezwommen Pfaf?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Yup, heerlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Je hebt weer eens gezwommen Pfaf?
Alles is al in het westen gevallen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef JaWi het volgende:
Nog een beetje miezer, alle tering is op weg naar de achterhoek![]()
![]()
.
't Is inderdaad alweer normaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Dos37 het volgende:
nou dit valt nog wel mee
zooow.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is inderdaad alweer normaal.
Ik mocht van de badmeester gratis terugkomen als het weer normaal was.![]()
die kunnen het laten staan !!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft voor niets mobiel mee naar boven gesleept, er is alleen nog maar gestript![]()
![]()
Het kan óf ineens heel hard gaan dan, of niet natuurlijk
Oke half 12 gisteren ?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben gaan slapen om half 12, wekker op half 11, net pas wakker gewordenBlijkbaar toch vermoeider dan ik dacht.
Wij lagen er om 3 uur in... videootje kijken, hier nog eventjes... werd om half 9 wakker, plasje en weer even terug... is het half 2 voor je echt wakker wordt, en dan..... moet je er nog uit ....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt net wakker is
Ben gaan slapen om half 12, wekker op half 11, net pas wakker gewordenBlijkbaar toch vermoeider dan ik dacht.
Dylan...quote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Het jongetje had ook al een naam. Daar mag je best naar vragen.
Jullie hebben echt een vreemd ritme zeg.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij lagen er om 3 uur in... videootje kijken, hier nog eventjes... werd om half 9 wakker, plasje en weer even terug... is het half 2 voor je echt wakker wordt, en dan..... moet je er nog uit ....
iddquote:Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een vreemd ritme zeg.
hm, er komt weer een nieuwe lading aan?quote:
KLM toch nog klantvriendelijk ingesteld !quote:Gsm-verbod vliegtuigen verdwijnt
MÜNCHEN - Vanaf volgend jaar kunnen passagiers van Duitse luchtvaartmaatschappijen met hun eigen gsm telefoneren. Het verbod op het gebruik van het eigen mobieltje tijdens de vlucht verdwijnt.
De Duitse autoriteiten gaan de bestaande regeling aanpassen, meldden Duitse media zondag. Het Duitse Centrum voor Lucht- en Ruimtevaart heeft tijdens tests aangetoond dat werkende mobieltjes de elektronica aan boord niet storen.
De vliegtuigfabrikant Airbus wil vanaf 2006 zijn A320-toestellen voor de korte en middellange afstand standaard voorzien van techniek waardoor passagiers met hun eigen gsm kunnen bellen.
KLM
Volgens een woordvoerder van de KLM hebben eerdere test nooit feitelijk aangetoond dat mobiele telefoons de apparatuur in een vliegtuig kunnen storen. "Maar er is ook nooit bewezen dat dit niet mogelijk is."
De woordvoerder vindt dat goed moet worden nagedacht over het eventueel intrekken van het belverbod. Hij wijst op de overlast die ontstaat, vooral op lange vluchten, als passagiers te pas en te onpas worden gebeld.
"Stel je voor dat je op een vlucht naar de Verenigde Staten wilt slapen en er gaan constant mobieltjes om je heen af," aldus de KLM-zegsman. "Laten wij ons drijven door de technologie of door de service aan onze klanten? Daar moeten we goed over nadenken."
Zit jij ook in zaandam toevalligquote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:
het begint weer hier.......
Als we vrij zijn is dit vaak ons ritmequote:
hoor je die zachte "G" niet van die Limbo ?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit jij ook in zaandam toevallig![]()
Op het moment dat het hier begint post jij nl.
Ik ziet het nu ook aan zijn profielquote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoor je die zachte "G" niet van die Limbo ?
Was jij niet op Awakenings?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je niet de enige.![]()
3 uurtjes slaap gehad dit weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |