Dat waren er een paar, ik heb inmiddels een stuk of 15 huizen die target kunnen zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Lunetten of leidse rijn was het toch voreg?
Als je maar een end uit de buurt van SCH gaat wonen, levenSCHgevaarlijk anders voor je
Easy one: 2e van links toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Geheimpje mensen: 1 van de vrouwen op de foto is Bluezz
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk overquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .. als jij Kanaleneiland met een streepje gaat schrijven, dan kom je niet eens de stad in!
Zal tijd wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Zou het in deze hools gebeuren mensen.......... ?
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk over
Leuke fotoquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/5P1TU059GR7N/730/p.jpeg
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtSCH, jij was toch de cursusleider?
![]()
terwijl je de Dom achterstevoren oprentquote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijven![]()
En roept dat Michael Mols een rukker isquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
terwijl je de Dom achterstevoren oprent
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!quote:
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zakquote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
Da's vroeg Noca!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Ja..vroegquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Truste en werkze morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Thx!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Jij ook slaapze Clau!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja..vroeg* clauwheee voor de gezelligheid maar mee gaat..zet de tv nog wel ff aan ofzo..
* -Vaduz- ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat even Mart Smeets in de Avondetappe bekijken.
Kap us met dat nichtenhandje Eilandenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ook slaapze Clau!Veel plezier met TV-kijken!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
hoiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
Begint iedereen hier nou te zwaaien?
Hoe was je verjaardagquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
De verjaardag was echt heel gezellig!!quote:
Een vriendin was jarig.... gezellig bier gedronkenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Ow en nu is iedereen ook nog eens jarig!
Wel ja waarom niet
Busje kopen, op vakantie, busje weer verkopen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Waar is onze vriend ErikT toch eigenlijk gebleven?
Gepostquote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Busje kopen, op vakantie, busje weer verkopen.
Hij houdt alleen niet meer van ons
Ik heb niet het idee dat er een goed effect is hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat op die manier reageren alleen niet het goede effect heeft
Nog een keer gepost, dit gaat vast wel helpenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat op die manier reageren alleen niet het goede effect heeft
Wast ie zijn auto gaat het enorm plensenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:14 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Nee dit werktquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog een keer gepost, dit gaat vast wel helpen![]()
![]()
Je moet je auto juist wassen tijdens de regen, lekker insoppen en daarna de regen de rest laten doenquote:
Hier nog droog. En mijn auto staat natuurlijk onder een afdak, pauper.quote:
Ik vind mezelf ook heel vaak grappig, als er verder niemand lacht moet je het zelf maar doen toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Soms moet ik om mezelf lache, is dat ziekelijk?
Weet ik veel - jij vertelt me nooit iets over jezelf - flapdrolinnutkwadraatquote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier nog droog. En mijn auto staat natuurlijk onder een afdak, pauper.
Ik heb een Clio en een afdak.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik veel - jij vertelt me nooit iets over jezelf - flapdrolinnutkwadraat![]()
Wat is een Clio en heb je wel eens met iemand onder het afdak getongt???quote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb een Clio en een afdak.
Da's wel weer genoeg informatie voor vandaag.
Nee, want daar staat mijn clio.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een Clio en heb je wel eens met iemand onder het afdak getongt???![]()
De mijne is meer van de blaas instrumenten.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Wat lief Suijk, kan ze goed spelen?
Machoquote:Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
De mijne is meer van de blaas instrumenten.
Dan blijf je toch lekker wegquote:Op zondag 3 juli 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Even zien
Bluezz vindt het leuk, SCH ook en Eilanden ook
Misschien is utreg niet zo goed voor me
Je kan niet alles hebben he.quote:
nee nog niets bekendquote:Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
Hm, raar weer op komst zo te zien...
Nog steeds niets van Bjoro
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....quote:Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
Hm, raar weer op komst zo te zien...
Nog steeds niets van Bjoro
Ja,ja...die neem je elke avond al mee naar bed en vraagt mij dan steeds even te bellen omdat je hem op trilfunctie hebt staan.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....
aan golfer heb je weer geen genoegquote:Op maandag 4 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, mijn mobiel gaat wel mee naar bed.... ik heb zo'n gevoel....
Dat denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog teveel adrenaline van de kermis?
Dat bubbelt spul bubbelt flink in m'n snoet.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt lekkere bubbels uit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |