Dat waren er een paar, ik heb inmiddels een stuk of 15 huizen die target kunnen zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Lunetten of leidse rijn was het toch voreg?
Als je maar een end uit de buurt van SCH gaat wonen, levenSCHgevaarlijk anders voor je
Easy one: 2e van links toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Geheimpje mensen: 1 van de vrouwen op de foto is Bluezz
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk overquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .. als jij Kanaleneiland met een streepje gaat schrijven, dan kom je niet eens de stad in!
Zal tijd wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Zou het in deze hools gebeuren mensen.......... ?
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kwam omdat jij met kanaleneiland-zuid kwam. Nam ik dus gedeeltelijk over
Leuke fotoquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/5P1TU059GR7N/730/p.jpeg
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je de Utrecht-inburgeringscursus volgtSCH, jij was toch de cursusleider?
![]()
terwijl je de Dom achterstevoren oprentquote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker: als je Herman Berkien foutloos achterstevoren kan zingen mag je blijven![]()
En roept dat Michael Mols een rukker isquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
terwijl je de Dom achterstevoren oprent
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!quote:
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zakquote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik neem VoreG wel onder mijn hoede en neem 'em wel mee naar de SCH-straat om je brievenbus vol te poepen!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ik ben gek, zodra ik mijn kont naar die brievenbus draai ben ik de zak
Da's vroeg Noca!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Ja..vroegquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Truste en werkze morgenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
Trusten luitjes, ik ga me maar eens voorbereiden op mijn eerste werkdag...
Thx!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's vroeg Noca!
SlaapzeVeel succes morgen
Jij ook slaapze Clau!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja..vroeg* clauwheee voor de gezelligheid maar mee gaat..zet de tv nog wel ff aan ofzo..
* -Vaduz- ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat even Mart Smeets in de Avondetappe bekijken.
Kap us met dat nichtenhandje Eilandenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ook slaapze Clau!Veel plezier met TV-kijken!
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
hoiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
Begint iedereen hier nou te zwaaien?
Hoe was je verjaardagquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zwaait of het een nichtenhandje is SCH
En het antwoord op je verzoek:
De verjaardag was echt heel gezellig!!quote:
Een vriendin was jarig.... gezellig bier gedronkenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Ow en nu is iedereen ook nog eens jarig!
Wel ja waarom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |