Mij ook!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil er wel een.
Maar dan wel een small one.
Dus:
ijsmeis - 1 small + 1 large
Dat weet ik niet.. een weekje gok ikquote:Op zondag 3 juli 2005 20:03 schreef Basso het volgende:
ik wil wel 1x small + 1x large
hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ze binnen zijn?
"one" bandjes Live 8quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef D-Evil het volgende:
en waar staat deze vor ?
O net wilde ik het lijstje bijwerken stond er "Een moderator heeft de reactie gesloten"quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Adelante het volgende:
huhw?
No problemoquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
[..]
O net wilde ik het lijstje bijwerken stond er "Een moderator heeft de reactie gesloten"
Ontopic,
Verzendkosten blijken 9,95 per 10.. dus bandje word 2 euro per stuk..
Is dit een groot probleem? laat het dan even weten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb wat mailtjes verstuurd.. er waren alleen wat mensen zonder een adres in het profiel.
Diegene die het adres liever prive houden kunnen mij een emailtje sturen op tim[@]thebaitshop.nl
nevermindquote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb wat mailtjes verstuurd.. er waren alleen wat mensen zonder een adres in het profiel.
Diegene die het adres liever prive houden kunnen mij een emailtje sturen op tim[@]thebaitshop.nl
jup, ik zie hetquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Lees je mail op gmail.
@amokjeeh,
Mail verstuurd.
Je hebt mail, en het geld is overgemaaktquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Lees je mail op gmail.
@amokjeeh,
Mail verstuurd.
Ik heb je mail adres nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:20 schreef Basso het volgende:
heb je mij ook gemaild? nog niks ontvangen namelijk...
Ja sorry.. had het wel in dit topic neergezet.. maar niet in de OP, nogmaals sorryquote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Mighty het volgende:
Wel even netjes om te zeggen dat je in de email 2 euro vraagt terwijl ze in de OP worden aangeboden voor 1,50 euro. Natuurlijk is het niet veel geld maar het gaat toch om een 25% verhoging van de kosten.
heb je al besteld dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Voor de volgende keer kan dat wel(of we moeten voor woensdag aan nogmaals 10 small komen)
Jupquote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Dinamiet het volgende:
Waarom sta ik niet bij het eerste lijstje? Zeker vol?
Ja, die vind ik ook mooier...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef MrDirk het volgende:
AH ok.. trouwens ik vind het bandje van de post van Hare ook veel mooier. Dat is toch het echte live8 bandje? Kunnen we die niet bestellen?
Of als ik die 10 bestel kun je die dan voor me regelen? Ik heb namelijk geen idee hoe dat werkt met geld overmaken naar het buitenland!?
Sorry dat ik het nu weer zo ingewikkeld maak
Het staat netjes op de site vermeld, namelijk:quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef MrDirk het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen small en large? Hoe smal = small en hoe large = large?
quote:ONE Band Size Information
* Small - For Youth or Women. Diameter is 2.25 in (5.72 cm).
* Large - Generally for Men. Diameter is 2.50 in (6.35 cm).
ik weet nietquote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef MrDirk het volgende:
Ah heey tonk weet je wat. Doe maar gewoon de orginele ONE bandjes.
Als ik nu eens wist welke mij paste de large of small! Dan wilde ik er misschien nog wel meer bestellen!
Pak een touwtje.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef MrDirk het volgende:
Ah heey tonk weet je wat. Doe maar gewoon de orginele ONE bandjes.
Als ik nu eens wist welke mij paste de large of small! Dan wilde ik er misschien nog wel meer bestellen!
Die vind ik dan toch weer iets minder mooi alhoewel het idee erachter het zelfde is...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt overigens ook een wit bandje in Nederland bestellen.
De opdruk: Armoede de wereld uit. www.maakhetwaar.nl
Maar ik weet niet precies waar het geld hiervan naartoe gaat.
Bandjes in nederland. 6 euro voor 10 stuks.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef Mighty het volgende:
Heb je mijn email goed ontvangen?
Als er 10 zijn mail ik julliequote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Dinamiet het volgende:
Tonks, moeten we jou e-mailen? Of mail jij ons?
Okee dan zijn we rond met de small.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef -Marjo- het volgende:
Doet u mij dan ook maar 1 small....
Oeh, spannend ;-)quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef tonks het volgende:
En, -Marjo- heeft ook mail.
Regel jij de volgende danquote:Op maandag 4 juli 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan beginnen we gewoon weer opnieuw met tellen:
Small bandjes:
qu63
ok, gereplied ook. Heb er 3 definitief besteld (large), het geld is overgemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef tonks het volgende:
Moet je nu hebben
Dinamiet,Joepie,The_Golf_Driv3r,Tearsong,sgoldie Ook allemaal mail.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:28 schreef tonks het volgende:
is de mail ontvangen??
psst!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:16 schreef denka het volgende:
Je kan de armbandjes ook gewoon via deze nederlandse site bestellen. https://www.e-cumlaude.com/secure/s/maakhetwaar/?fonds_ID=212 Kosten 60 cent per stuk
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan wel bestellen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef erikh het volgende:
Kan ik nog bestellen?
Ik zie staan dat ik tot woensdag kan bestellen, ik wil 2 large bandjes
Waar naartoe moet ik het overmaken?
Op de site staat:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon witte bandjes zonder tekst?
quote:Draag de witte polsband om politici te herinneren aan hun belofte de armoede daadwerkelijk de wereld uit te helpen. Op de wereldwijde actiedagen - 1 juli, 10 september en 10 december - hebben naar verwachting zeker 100 miljoen mensen deze band om!
Materiaal: rubber
Opdruk: Armoede de wereld uit. www.maakhetwaar.nl
Small bandjes (nog 7 bandjes nodig om te kunnen bestellen)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:08 schreef sander_kok het volgende:
Weet niet of het nog kan maar wil wel 5 x Large hebben....
zal ik dan maar meedoen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef GF het volgende:
Anders ga ik wel voor 2 large, als er verder geen interesse meer in small is.
vanavond is 22.00 uur lijkt me?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef tonks het volgende:Vanaf nu vanavond kunnen er geen bandjes meer besteld worden
dat lijkt me iig wat meer duidelijkheid geven dan "vanavond"quote:
Het zelfde geld voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef GF het volgende:
Ik heb geen internetbankieren ofzo, dus dat gaat wat trager
Zit goed.. geld is nog niet binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef Dinamiet het volgende:
Hey tonks heb je teruggemaild met n vraagje, zou je die ff willen beantwoorden? Dan weet ik ff hoe dat zit.. tnx alvast...
(straks gaat t namelijk fout)...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef tonks het volgende:Vanaf nu vanavond kunnen er geen bandjes meer besteld worden
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgenquote:
Ah zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgen.
Dan regel jij dat maarquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Als iemand opeens niet mee doet. laat ik het je weten
ziy ik er ook bij?quote:
Denk van wel.quote:
dan wacht ik wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk van wel.de 2e 'batch' word over 4 dagen besteld.. dus zoveel tijd zit er niet tussen hoor
ik geloof minstens 2 weken..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef erikh het volgende:
Is er ook al iets bekend over de levertijd?
kan je mij nog even mailen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
De mensen die het nog niet overgemaakt hebben, Beeetje opschieten.
En mensen die nog niet hun adres hebben gestuurd.. wel doen hé
al een bericht wanneer de eerste binnen komt?quote:
oki, we wachten afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:02 schreef tonks het volgende:
Nog geen bericht.. en ik denk in de eerste qu63
* Allan24 plaatst een herinneringspost want is daarvoor ook nog altijd inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Michel het volgende:
Mocht er iemand niet over de brug komen met de centen, neem ik graag zijn/haar plaats in.
quote:Dear Customer,
Thank you for your support! Currently, due to the overwhelming response from the Live 8 Event, Your Order is currently Back-ordered, and will ship in approximately 30 days.
Regards,
The ONE Campaign Customer Support
http://www.ONE.org
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:02 schreef Adelante het volgende:
Tsssk, kunnen die mensen in arme landen niet wat harder werken en meer bandjes producerenWil je je loyaal tonen aan ze, werken ze zelf niet mee
is ontvangen ja.. welke batch weet ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 00:56 schreef mrkoenz het volgende:
je hebt mijn geld wel ontvangen hoop ik he? en welke batch? maakt trouwens niet veel uit, ben tot 1 augustus abroad.
damnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:01 schreef tonks het volgende:
staat nog steeds processing
rare Amerikanenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
Your Order # 100136323 has been shipped on 8/3/2005 11:24:00 AM to the following address via International Standard:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
Domestic Standard (USPS) takes upto 3-4 weeks to arrive and International Standard (USPS) takes upto 6-8 weeks to arrive.
dat is dus eigenlijk wel een goed tekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef tonks het volgende:
Komt door dat live8
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
Domestic Standard (USPS) takes upto 3-4 weeks to arrive and International Standard (USPS) takes upto 6-8 weeks to arrive.
Ik vind het ook erg langzaam inderdaad. maar kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef erikh het volgende:
[..]
worden die dingen per roeiboot verstuurd ofzo?
ik geloof dat dat een beetje te laat isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef MagicMark het volgende:
Ik wil ook wel graag een Large trouwens!
6 weken ongeveer ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een beetje te laat is
je mag wel een large van mij hebben? Heb toch 2x large besteld en vriendje was toch niet zo enthousiast over de bandjes als ik had verwacht. Maar zoals je kunt lezen is de bestelling nog onderweg...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:34 schreef MagicMark het volgende:
Dat had ik al gevreesd jahNiemand een extra besteld dan toevallig?
![]()
Als ze ooit komen heb je pechquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef joris007 het volgende:
[afbeelding]
vind deze mooier, iemand die deze nog kan krijgen?
heb ook wel interesse in 3 large One bandjes, als ze nog komen, ooit...
ik bedoelde meer wat voor logo's er nou op dat bandje staan...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ze ooit komen heb je pech. er zijn er waarschijnlijk geen over.
@qu63 er staat op Make poverty history
replay en dieselquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer wat voor logo's er nou op dat bandje staan...
dan hoef ik ze nietquote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:12 schreef sgoldie het volgende:
ehm. gaat het nog lang duren?????
Neequote:Op zondag 14 augustus 2005 10:44 schreef sgoldie het volgende:
kan ik mijn bestelling ook annuleren en me geld terugkrijgen?
Ja, ga jij effe miepen om die paar euro...quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:44 schreef sgoldie het volgende:
kan ik mijn bestelling ook annuleren en me geld terugkrijgen?
Heej vet, volgens mij zit ik daar bij of nie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
20 Large, eerste batch dus.zo eens envelopjes kopen en dan verstuur ik morgen.
Jup.. (maar jij had ook een smal hé? ik doe die liever samen versturen)quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Heej vet, volgens mij zit ik daar bij of nie?
Maar dat kan nog heeeel lang duren toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup.. (maar jij had ook een smal hé? ik doe die liever samen versturen)
Uhm de mail voor deze kreeg ik tegelijk met de andere/.. dus ik weet nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Maar dat kan nog heeeel lang duren toch?![]()
Jupquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef Catch22- het volgende:
ik sta niet aangevinkt maar heb wel betaald.. heb je het al wel ontvangen ?
hebben we het al over gehad, het is overgemaakt. ik heb het afschrift al binnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup
Alles is ontvangen behalve van saaw
Kun je die even inscannen, of digitale foto van maken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
hebben we het al over gehad, het is overgemaakt. ik heb het afschrift al binnen
jup, maar ik ben nu niet thuis. doe het vanavond meteenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Kun je die even inscannen, of digitale foto van maken.
Okee dan ga ik het zo even op mijn bank nakijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef saaw het volgende:
[..]
jup, maar ik ben nu niet thuis. doe het vanavond meteen
woeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:47 schreef tonks het volgende:
Morgen
Ik denk etquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Radjesh het volgende:
[..]
woei
dus woensdag heb ik hem binne?
maar ik denk dat die 2e ook snel komt hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef qu63 het volgende:
alleen de eerste batch gaat er morgen(vandaag dus) uit, toch?
ik moet dus nog wachten
mooi zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:13 schreef tonks het volgende:
[..]
maar ik denk dat die 2e ook snel komt hoor
heb je de adressen weer opnieuw nodig?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef tonks het volgende:
anders heb je ff een verneukte computerheb alleen die van Hare verstuurd (zijn adres had ik net.. en mijn computer kapte ermee) dus nu ff alle adressen opzoeken en dan aan de gang met versturen.
Laat het nog horen aan jullie
anders de adressen gewoon nog een keer mailen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef tonks het volgende:
mijn vorige berichtje was dus valse hoop.. ik denk de computer werkt weer.. 2 minuten later hup! alles valt stil en nu doet hij echt helemaal niks meer.. hoe gaar is datnouja de 2e batch is nog niet binnen de adressen staan op mijn iPod.. hooray for backups.. alleen nu heb ik nergens een pc met firewire aansluiting.. nouja ik zoek wel een oplossing
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
anders de adressen gewoon nog een keer mailen?
naar welk adres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef GF het volgende:
Done.
meedoetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef sander_kok het volgende:
gemaild
Sorry daar weet ik niks meer vanaf, ik schrijf niet alles wat ik zeg tegen een of andere kutnewbie op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:55 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Hey Tonks, ff off-topic, maar zat jij mij niet helemaal af te zeiken laatst, bitch!!!
waarschijnlijk welquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef MrDirk het volgende:
Hey Tonks.
Ik heb opzich bij tijds besteld. Zitten mijn 10 Large bandjes al bij deze batch?
PS. Heb mijn adres gemailed.
heb m'n adres ook ff opnieuw gemaildquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Als dat kan.. en wat ze besteld hebben erbij graag zou top zijn
Oke, tof. Geldt je aanbieding nog? en zijn ze al binnen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef TearSong het volgende:
[..]
je mag wel een large van mij hebben? Heb toch 2x large besteld en vriendje was toch niet zo enthousiast over de bandjes als ik had verwacht. Maar zoals je kunt lezen is de bestelling nog onderweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |