quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef tonks het volgende:Vanaf nu vanavond kunnen er geen bandjes meer besteld worden
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgenquote:
Ah zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgen.
Dan regel jij dat maarquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar dan moet je zelf bestellen en hier 9 andere mensen/bandjes zien te krijgen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Als iemand opeens niet mee doet. laat ik het je weten
ziy ik er ook bij?quote:
Denk van wel.quote:
dan wacht ik wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk van wel.de 2e 'batch' word over 4 dagen besteld.. dus zoveel tijd zit er niet tussen hoor
ik geloof minstens 2 weken..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef erikh het volgende:
Is er ook al iets bekend over de levertijd?
kan je mij nog even mailen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
De mensen die het nog niet overgemaakt hebben, Beeetje opschieten.
En mensen die nog niet hun adres hebben gestuurd.. wel doen hé
al een bericht wanneer de eerste binnen komt?quote:
oki, we wachten afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:02 schreef tonks het volgende:
Nog geen bericht.. en ik denk in de eerste qu63
* Allan24 plaatst een herinneringspost want is daarvoor ook nog altijd inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Michel het volgende:
Mocht er iemand niet over de brug komen met de centen, neem ik graag zijn/haar plaats in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |