ok, gereplied ook. Heb er 3 definitief besteld (large), het geld is overgemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef tonks het volgende:
Moet je nu hebben
Dinamiet,Joepie,The_Golf_Driv3r,Tearsong,sgoldie Ook allemaal mail.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:28 schreef tonks het volgende:
is de mail ontvangen??
psst!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:16 schreef denka het volgende:
Je kan de armbandjes ook gewoon via deze nederlandse site bestellen. https://www.e-cumlaude.com/secure/s/maakhetwaar/?fonds_ID=212 Kosten 60 cent per stuk
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt overigens ook een wit bandje in Nederland bestellen.
De opdruk: Armoede de wereld uit. www.maakhetwaar.nl
Maar ik weet niet precies waar het geld hiervan naartoe gaat.
Bandjes in nederland. 6 euro voor 10 stuks.
Je kan wel bestellen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef erikh het volgende:
Kan ik nog bestellen?
Ik zie staan dat ik tot woensdag kan bestellen, ik wil 2 large bandjes
Waar naartoe moet ik het overmaken?
Op de site staat:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon witte bandjes zonder tekst?
quote:Draag de witte polsband om politici te herinneren aan hun belofte de armoede daadwerkelijk de wereld uit te helpen. Op de wereldwijde actiedagen - 1 juli, 10 september en 10 december - hebben naar verwachting zeker 100 miljoen mensen deze band om!
Materiaal: rubber
Opdruk: Armoede de wereld uit. www.maakhetwaar.nl
Small bandjes (nog 7 bandjes nodig om te kunnen bestellen)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:08 schreef sander_kok het volgende:
Weet niet of het nog kan maar wil wel 5 x Large hebben....
zal ik dan maar meedoen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef GF het volgende:
Anders ga ik wel voor 2 large, als er verder geen interesse meer in small is.
vanavond is 22.00 uur lijkt me?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef tonks het volgende:Vanaf nu vanavond kunnen er geen bandjes meer besteld worden
dat lijkt me iig wat meer duidelijkheid geven dan "vanavond"quote:
Het zelfde geld voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef GF het volgende:
Ik heb geen internetbankieren ofzo, dus dat gaat wat trager
Zit goed.. geld is nog niet binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef Dinamiet het volgende:
Hey tonks heb je teruggemaild met n vraagje, zou je die ff willen beantwoorden? Dan weet ik ff hoe dat zit.. tnx alvast...
(straks gaat t namelijk fout)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |