quote:Dear Customer,
Thank you for your support! Currently, due to the overwhelming response from the Live 8 Event, Your Order is currently Back-ordered, and will ship in approximately 30 days.
Regards,
The ONE Campaign Customer Support
http://www.ONE.org
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:02 schreef Adelante het volgende:
Tsssk, kunnen die mensen in arme landen niet wat harder werken en meer bandjes producerenWil je je loyaal tonen aan ze, werken ze zelf niet mee
is ontvangen ja.. welke batch weet ik nietquote:Op zondag 17 juli 2005 00:56 schreef mrkoenz het volgende:
je hebt mijn geld wel ontvangen hoop ik he? en welke batch? maakt trouwens niet veel uit, ben tot 1 augustus abroad.
damnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:01 schreef tonks het volgende:
staat nog steeds processing
rare Amerikanenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
Your Order # 100136323 has been shipped on 8/3/2005 11:24:00 AM to the following address via International Standard:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
Domestic Standard (USPS) takes upto 3-4 weeks to arrive and International Standard (USPS) takes upto 6-8 weeks to arrive.
dat is dus eigenlijk wel een goed tekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef tonks het volgende:
Komt door dat live8
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
Domestic Standard (USPS) takes upto 3-4 weeks to arrive and International Standard (USPS) takes upto 6-8 weeks to arrive.
Ik vind het ook erg langzaam inderdaad. maar kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef erikh het volgende:
[..]
worden die dingen per roeiboot verstuurd ofzo?
ik geloof dat dat een beetje te laat isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef MagicMark het volgende:
Ik wil ook wel graag een Large trouwens!
6 weken ongeveer ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een beetje te laat is
je mag wel een large van mij hebben? Heb toch 2x large besteld en vriendje was toch niet zo enthousiast over de bandjes als ik had verwacht. Maar zoals je kunt lezen is de bestelling nog onderweg...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:34 schreef MagicMark het volgende:
Dat had ik al gevreesd jahNiemand een extra besteld dan toevallig?
![]()
Als ze ooit komen heb je pechquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef joris007 het volgende:
[afbeelding]
vind deze mooier, iemand die deze nog kan krijgen?
heb ook wel interesse in 3 large One bandjes, als ze nog komen, ooit...
ik bedoelde meer wat voor logo's er nou op dat bandje staan...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ze ooit komen heb je pech. er zijn er waarschijnlijk geen over.
@qu63 er staat op Make poverty history
replay en dieselquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer wat voor logo's er nou op dat bandje staan...
dan hoef ik ze nietquote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:12 schreef sgoldie het volgende:
ehm. gaat het nog lang duren?????
Neequote:Op zondag 14 augustus 2005 10:44 schreef sgoldie het volgende:
kan ik mijn bestelling ook annuleren en me geld terugkrijgen?
Ja, ga jij effe miepen om die paar euro...quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:44 schreef sgoldie het volgende:
kan ik mijn bestelling ook annuleren en me geld terugkrijgen?
Heej vet, volgens mij zit ik daar bij of nie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
20 Large, eerste batch dus.zo eens envelopjes kopen en dan verstuur ik morgen.
Jup.. (maar jij had ook een smal hé? ik doe die liever samen versturen)quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Heej vet, volgens mij zit ik daar bij of nie?
Maar dat kan nog heeeel lang duren toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup.. (maar jij had ook een smal hé? ik doe die liever samen versturen)
Uhm de mail voor deze kreeg ik tegelijk met de andere/.. dus ik weet nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Maar dat kan nog heeeel lang duren toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |