Sorry ik weet het niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef Leijooo het volgende:
Zo lang ze voor een goed doel zijn vind ik het goed....niet zo respect bandjes...joost mag weten wat precies de opbrengst ervan gebeurd.
Dit zijn de bandjes die op Live 8 werden gedragen: [afbeelding]
Hele gebeuren gaat over de Armoede in Afrika en het beseffen ervan.
Je kunt ze gewoon op www.one.org bestellenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:29 schreef Leijooo het volgende:
die heb ik wel...maar das toch een andere tekst he...zou toch graag deze hebben...
Ik wil er alvast 1quote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet er dan alleen minimaal 10 kopen.
Als je dan even een topic opent op fok! of er 9 mensen een bandje willen.
Kun je er mooi 10 bestellen.
Vuile afzetters zijn hetquote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet er dan alleen minimaal 10 kopen.
Als je dan even een topic opent op fok! of er 9 mensen een bandje willen.
Kun je er mooi 10 bestellen.
Ik vind ze er toch een beetje dubieus uitzien, net zoals die peace bandjes, die ook wit zijn, omdat die racisme bandjes toch zwart en wit zijn en dat het zo net lijkt alsof iemand zijn zwarte bandje eraf heeft gehaald en alleen de witte om heeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef Leijooo het volgende:
Zo lang ze voor een goed doel zijn vind ik het goed....niet zo respect bandjes...joost mag weten wat precies de opbrengst ervan gebeurd.
Dit zijn de bandjes die op Live 8 werden gedragen: [afbeelding]
Hele gebeuren gaat over de Armoede in Afrika en het beseffen ervan.
Dat is echt zó naar als je dus echt een peace-bandje hebt en je wordt uitgemaakt voor racist. Je bent dus niet de eerste die die gedachtensprong maakt...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind ze er toch een beetje dubieus uitzien, net zoals die peace bandjes, die ook wit zijn, omdat die racisme bandjes toch zwart en wit zijn en dat het zo net lijkt alsof iemand zijn zwarte bandje eraf heeft gehaald en alleen de witte om heeft.
Het is gewoon een verkapt white power bandje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |