Mij ook!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil er wel een.
Maar dan wel een small one.
Dus:
ijsmeis - 1 small + 1 large
Dat weet ik niet.. een weekje gok ikquote:Op zondag 3 juli 2005 20:03 schreef Basso het volgende:
ik wil wel 1x small + 1x large
hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ze binnen zijn?
"one" bandjes Live 8quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef D-Evil het volgende:
en waar staat deze vor ?
O net wilde ik het lijstje bijwerken stond er "Een moderator heeft de reactie gesloten"quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Adelante het volgende:
huhw?
No problemoquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
[..]
O net wilde ik het lijstje bijwerken stond er "Een moderator heeft de reactie gesloten"
Ontopic,
Verzendkosten blijken 9,95 per 10.. dus bandje word 2 euro per stuk..
Is dit een groot probleem? laat het dan even weten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb wat mailtjes verstuurd.. er waren alleen wat mensen zonder een adres in het profiel.
Diegene die het adres liever prive houden kunnen mij een emailtje sturen op tim[@]thebaitshop.nl
nevermindquote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb wat mailtjes verstuurd.. er waren alleen wat mensen zonder een adres in het profiel.
Diegene die het adres liever prive houden kunnen mij een emailtje sturen op tim[@]thebaitshop.nl
jup, ik zie hetquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Lees je mail op gmail.
@amokjeeh,
Mail verstuurd.
Je hebt mail, en het geld is overgemaaktquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Lees je mail op gmail.
@amokjeeh,
Mail verstuurd.
Ik heb je mail adres nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:20 schreef Basso het volgende:
heb je mij ook gemaild? nog niks ontvangen namelijk...
Ja sorry.. had het wel in dit topic neergezet.. maar niet in de OP, nogmaals sorryquote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Mighty het volgende:
Wel even netjes om te zeggen dat je in de email 2 euro vraagt terwijl ze in de OP worden aangeboden voor 1,50 euro. Natuurlijk is het niet veel geld maar het gaat toch om een 25% verhoging van de kosten.
heb je al besteld dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Voor de volgende keer kan dat wel(of we moeten voor woensdag aan nogmaals 10 small komen)
Jupquote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Dinamiet het volgende:
Waarom sta ik niet bij het eerste lijstje? Zeker vol?
Ja, die vind ik ook mooier...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef MrDirk het volgende:
AH ok.. trouwens ik vind het bandje van de post van Hare ook veel mooier. Dat is toch het echte live8 bandje? Kunnen we die niet bestellen?
Of als ik die 10 bestel kun je die dan voor me regelen? Ik heb namelijk geen idee hoe dat werkt met geld overmaken naar het buitenland!?
Sorry dat ik het nu weer zo ingewikkeld maak
Het staat netjes op de site vermeld, namelijk:quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef MrDirk het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen small en large? Hoe smal = small en hoe large = large?
quote:ONE Band Size Information
* Small - For Youth or Women. Diameter is 2.25 in (5.72 cm).
* Large - Generally for Men. Diameter is 2.50 in (6.35 cm).
ik weet nietquote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef MrDirk het volgende:
Ah heey tonk weet je wat. Doe maar gewoon de orginele ONE bandjes.
Als ik nu eens wist welke mij paste de large of small! Dan wilde ik er misschien nog wel meer bestellen!
Pak een touwtje.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef MrDirk het volgende:
Ah heey tonk weet je wat. Doe maar gewoon de orginele ONE bandjes.
Als ik nu eens wist welke mij paste de large of small! Dan wilde ik er misschien nog wel meer bestellen!
Die vind ik dan toch weer iets minder mooi alhoewel het idee erachter het zelfde is...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt overigens ook een wit bandje in Nederland bestellen.
De opdruk: Armoede de wereld uit. www.maakhetwaar.nl
Maar ik weet niet precies waar het geld hiervan naartoe gaat.
Bandjes in nederland. 6 euro voor 10 stuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |