HA! hij doet het lekker niet!quote:
Jij welquote:Op zondag 3 juli 2005 15:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Die chinese heeft geen tieten.
volgens mij niet, maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel
Hoeren gaan toch niet naar school?
my point exactly.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef Jett het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar wat heeft dat met mij te maken?
Zeg het nu maar gewoon jaquote:
echt wel... Hoereschool bestaat dus echt wel hequote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel
Hoeren gaan toch niet naar school?
Dát sloeg werkelijk nergens opquote:
que?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
TS, je wilt toch zeker niet beweren dat de oplossing nog niet voorbij is gekomen he?
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
TS, je wilt toch zeker niet beweren dat de oplossing nog niet voorbij is gekomen he?
geld? welk geld? ik moet geen geld, kheb geld zatquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Maverick_tfd het volgende:
Jongens Jongens, eerst wilden we meer meiden/vrouwen, nu zijn ze dr, dan moet je niet zeiken achteraf he tsss
Dat geld regelen we later wel Jett
zou je dan iets in de vorm van een hint kunnen geven?? aangezien de ideëenbus inmiddels leeg isquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.
Kun je wat missen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:03 schreef Jett het volgende:
[..]
geld? welk geld? ik moet geen geld, kheb geld zat![]()
ok ok.... urm.... met het lokaal zelf is niets mis.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:03 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
zou je dan iets in de vorm van een hint kunnen geven?? aangezien de ideëenbus inmiddels leeg is![]()
mierenneukertquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.
Ehmm.. ok. Die man met die rode trui vooraan is eigenlijk een vrouw??quote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok ok.... urm.... met het lokaal zelf is niets mis.
Zoiets dacht ik ook al, dat raam klopt iig niet. Hij staat ook scheef maar het licht in het raam is wel recht ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ok, het hele stuk rechtsachter (inclusief het raam) hoort er niet bij
Kut dat was de vraag niet eensquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Ze dragen veelal sjaals en er liggen wanten, die ene rechtsachter heeft een zonnebril op.
incorrect.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dus ik had 't goeie antwoord al gegeven (aangezien ik geen bier mee krijg)![]()
Is ook al 3 keer gezegdquote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb zo'n idee dat dit een patty-topic is.
Scherp, scherpquote:Op zondag 3 juli 2005 16:17 schreef Attagirl het volgende:
Hoort die gast die met z'n ogen dicht zit geen pen vast te hebben?
Begin nou eerst eens met het aanraken van de mensen die je het had beloofdquote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
Hoi! Wie mag ik allemaal nog meer aanraken?
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:19 schreef Ghosty het volgende:
ik vind dat die stopcontacten daar achter aan die wand niet echt kloppen... ik vraag me af wat voor stekkers daar in gaan.... ofzo
quote:een tijdje geleden schreef Principessa al het volgende:
Verzin wat nieuws.
Zo... jou heb ik gehad! Volgende!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Begin nou eerst eens met het aanraken van de mensen die je het had beloofd![]()
Mij... maar ik houd wel van hardhandig beetgenomen te worden..quote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
mij wel, want ik krijg geen bier meer. een schouder is welkomquote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
Mietjequote:Op zondag 3 juli 2005 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mij... maar ik houd wel van hardhandig beetgenomen te worden..
Aangezien ik altijd medeleven toon, alsjeblieft:quote:Op zondag 3 juli 2005 16:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mij wel, want ik krijg geen bier meer. een schouder is welkom![]()
SpankySpankyquote:Op zondag 3 juli 2005 16:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De vrouw wil ook welleens wat![]()
En voor wat hoort wat he
dacht ik ook heel even, maar dat is gewoon een jas denk ikquote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef Zephyrus het volgende:
nog even proberen dan: achter man met de bril, hoort nog iemand te zitten, alleen die ligt/is voor de helft aanwezig??
Die blonde heeft mooi wel de Rolls-Royce Award gewonnen...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:11 schreef Zephyrus het volgende:
Volgens mij is er ook niks mis mee hoor. heb even de site van de foto waar het om draait gevonden.
http://www.msm.cam.ac.uk/phase-trans/2000/mres.html
![]()
precies, so please explain TS...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Principessa het volgende:
[..]
Die blonde heeft mooi wel de Rolls-Royce Award gewonnen...
dat geweer lijkt me eerder, zoals ik al zei, een stuur van een fiets. 't is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 3 juli 2005 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
mja ik zie in het raam 2 handen die lijken te typen en daarboven zoals eerder gezegd een geweer, maar het zou niet in het raam moeten zitten?
sjonge...geef gewoon de oplossing..
wel een vreemd raam, zie 2 jaar later:
http://www.msm.cam.ac.uk/phase-trans/2004/2004web.jpg
Is het nog niet geraden!Ik denk dat meneer bier een beetje hallucineerd en er niks mis is aan de foto.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef Mr-Z het volgende:
Ik weet het beter.. wij boycotten dit topic vanaf NU!!
Mensen niet meer posten totdat meneer bier met het oh zo grappige antwoord komt![]()
De hele dag hebben mensen er op zitten wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef berc het volgende:
ik wil het antwoord zo graag weten terwijl het antwoord zoooooooooooo flauw moet zijn...
lezen is ook een vakquote:Op zondag 3 juli 2005 18:29 schreef GBCHEATER het volgende:
zeg biertje, je weet trouwens dat je al meer dan 500 posts over je limiet heen bent?
dat mag alleen pattyquote:Op zondag 3 juli 2005 19:15 schreef Maverick_tfd het volgende:
zeg TS, effe dat het duidelijk is, je hebt dus een willekeurige foto gepakt waarvan je iets hebt uitgekozen waarvan je vind dat het niet hoort, en dat probeer je ons te laten raden.... gaaf! (not)
Gek hè...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:37 schreef Het_Biertje het volgende:
marum, ontopic; het is nog niet geraden![]()
![]()
nee, kom je nu langs om mij te slaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:40 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Je lacht nou nog,maarruh ik weet waar je huis woont.Hint please?
kostelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Quembel het volgende:
omfg!
Kom ik na 5 uur terug is het nog niet opgelost
hé biertje, heb je het naar je zin zo?
jij hebt echt een beetje poep in je ogen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef GBCHEATER het volgende:
bij 5000 posts ga ik fok verlaten en je hebt 5603 (gemiddeld 18 per dag) dus wat heb ik verkeerd gelezen met meer dan 500 posts te veel?
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij hebt echt een beetje poep in je ogen.
Ghehe, jawel hoor, alleen langzaam lezen nietquote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
begrijpend lezen is hem nooit duidelijk gemaakt.
een heel grote klootzak zelfsquote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Zapper het volgende:
Zeg het nu maar gewoon, je bent een klootzak namelijk
Een gigantische klootzak zelfsquote:
Krijg tyfusquote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Het_Biertje het volgende:
*streept 3 users van bierlijst af*
Net alsof ze ook echt naar die Vok! meeting zouden gaanquote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Het_Biertje het volgende:
*streept 3 users van bierlijst af*
dat is al tig keer gezegdquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Duh Check die weerspiegeling van dat raam man.. je ziet er niemand in terug
ik nietquote:Op zondag 3 juli 2005 21:12 schreef S-Two het volgende:
Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Volgens mij ziet TS dingen die er niet zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
dat is al tig keer gezegd
maar helaas kan dat antwoord niet geïdentificeerd worden met de gedachtenkronkels in TS' hoofd![]()
Echt wel ik zie duidelijk het achterhoofd van die met die bril.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Duh Check die weerspiegeling van dat raam man.. je ziet er niemand in terug
Het lijkt wel een eikel.. wat julliequote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef Marsepein het volgende:
Die blonde op de achterste rij kan haar handen niet vouwen! Oftewel die mist een paar vingers!!!!
[afbeelding]
Ik heb hem, ik heb de fout![]()
[moraalridder]Niet elke Marokkaan is crimineel[/moraalridder]quote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef SpuitK0p het volgende:
Waarom zet je dan een balkje bij die dude rechtsachter? :p
Mee eens. ik heb vrolijk meegepost in deel 1, en deel 2 nog een beetje gevolgd, de lol is er wel af nu. Er is gewoon niets mis aan die foto.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
Het erge is nog dat ik de humor er niet van in zie.... TS heeft erg veel lol omdat wij zijn gedachtenkronkels niet kunnen volgen, wat volgens mij meer over hem zegt dan over ons....
En ik ben het ook eens met Mr-Z, permban als ie niet NU met het antwoord komt
quote:
Ik leef nogquote:
Kiwiquote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik leef noghad gisteren alleen een BBQ die ik voor dit topic niet kon laten schieten
![]()
Kijk daarom hadden we verwacht dat er met deze foto WEL iets was. Nu is het gewoon een slap aftreksel van een eerder gemaakte grap.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef TheMassive het volgende:
Zelfde als wat patty eerder gedaan heeft. De topicstarter zal wel ontzettend veel lol hebben, maar erg lollig is het simpelweg niet.
Doe nou niehiet.. hier geniet de TS alleen maar vanquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef WoeHoei het volgende:
die gast met die rode trui vooraan zit op een witte stoel? de rest zit op een blauwe stoel
Ik vind dat de TS dood moetquote:Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe nou niehiet.. hier geniet de TS alleen maar van![]()
quote:
oei doodsverwensingquote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind dat de TS dood moet
of hij moet nu het antwoord zeggen![]()
Nog 100 posts? Dat is het niet waardquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef Adfundum het volgende:
of maak deze snel vol en open geen nieuwe meer...
da's natuurlijk nog mooierquote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nog 100 posts? Dat is het niet waard![]()
zal ik vragen of hij gesloten mag worden? Ik heb tenslotte deel 2 geopend (tot mijn grote spijt)
nee niet doen, die ban voor TS moet er nu komen ookquote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nog 100 posts? Dat is het niet waard![]()
zal ik vragen of hij gesloten mag worden? Ik heb tenslotte deel 2 geopend (tot mijn grote spijt)
Tja het is gewoon maandag. Uit met de pret!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
nee niet doen, die ban voor TS moet er nu komen ook![]()
Indien het topic gesloten wordt; ik zal jullie missen![]()
hey jij zou mij nog aanraken!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Tja het is gewoon maandag. Uit met de pret!
Ja zeg! Alleen in het weekend hè, dan kom ik tot leven...!quote:
maar komend weekend ben ik er nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja zeg! Alleen in het weekend hè, dan kom ik tot leven...!
oldskool fokquote:Op maandag 4 juli 2005 15:45 schreef Principessa het volgende:
Toch leuk, ouderwetse slowchat!
gewoon helemáál niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:49 schreef Principessa het volgende:
Hij klopt niet
Wat klopt er wel?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:48 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat is er mis aan Het_Biertje?(wie weet mag het zeggen)
de poll lijkt me niet nodig gezien alle eerdere reacties.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
zal ik het maar zeggen dan? wie opent ff een POLL?
ook dat is pas een keer of 8 genoemd.... er mag nu wel een eind aan komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:10 schreef mklievink het volgende:
de tijden op de horloges zijn niet gelijk?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
Nou kom maar op danquote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
Ohhh,dat is een schande!!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:22 schreef m4 het volgende:
die ene gozer met het vraagteken heeft geen vriendin
daar staat ook een request voor een ban?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Mr-Z het volgende:
request tot sluiting staat in het FB topic.. ff afwachten dus![]()
Hij blijft open..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
daar staat ook een request voor een ban?![]()
eg wel die maakt de fotoquote:Op maandag 4 juli 2005 20:22 schreef m4 het volgende:
die ene gozer met het vraagteken heeft geen vriendin
Whehe.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij blijft open..
Dan zit er maar 1 ding op.. deze tot de 300 posts volspammen![]()
(ja met zo'n beleid vraag je er wel om Pool)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |