De hele dag hebben mensen er op zitten wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef berc het volgende:
ik wil het antwoord zo graag weten terwijl het antwoord zoooooooooooo flauw moet zijn...
lezen is ook een vakquote:Op zondag 3 juli 2005 18:29 schreef GBCHEATER het volgende:
zeg biertje, je weet trouwens dat je al meer dan 500 posts over je limiet heen bent?
dat mag alleen pattyquote:Op zondag 3 juli 2005 19:15 schreef Maverick_tfd het volgende:
zeg TS, effe dat het duidelijk is, je hebt dus een willekeurige foto gepakt waarvan je iets hebt uitgekozen waarvan je vind dat het niet hoort, en dat probeer je ons te laten raden.... gaaf! (not)
Gek hè...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:37 schreef Het_Biertje het volgende:
marum, ontopic; het is nog niet geraden![]()
![]()
nee, kom je nu langs om mij te slaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:40 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Je lacht nou nog,maarruh ik weet waar je huis woont.Hint please?
kostelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Quembel het volgende:
omfg!
Kom ik na 5 uur terug is het nog niet opgelost
hé biertje, heb je het naar je zin zo?
jij hebt echt een beetje poep in je ogen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:46 schreef GBCHEATER het volgende:
bij 5000 posts ga ik fok verlaten en je hebt 5603 (gemiddeld 18 per dag) dus wat heb ik verkeerd gelezen met meer dan 500 posts te veel?
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij hebt echt een beetje poep in je ogen.
Ghehe, jawel hoor, alleen langzaam lezen nietquote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
begrijpend lezen is hem nooit duidelijk gemaakt.
een heel grote klootzak zelfsquote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Zapper het volgende:
Zeg het nu maar gewoon, je bent een klootzak namelijk
Een gigantische klootzak zelfsquote:
Krijg tyfusquote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Het_Biertje het volgende:
*streept 3 users van bierlijst af*
Net alsof ze ook echt naar die Vok! meeting zouden gaanquote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Het_Biertje het volgende:
*streept 3 users van bierlijst af*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |