Kut dat was de vraag niet eensquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Ze dragen veelal sjaals en er liggen wanten, die ene rechtsachter heeft een zonnebril op.
incorrect.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dus ik had 't goeie antwoord al gegeven (aangezien ik geen bier mee krijg)![]()
Is ook al 3 keer gezegdquote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb zo'n idee dat dit een patty-topic is.
Scherp, scherpquote:Op zondag 3 juli 2005 16:17 schreef Attagirl het volgende:
Hoort die gast die met z'n ogen dicht zit geen pen vast te hebben?
Begin nou eerst eens met het aanraken van de mensen die je het had beloofdquote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
Hoi! Wie mag ik allemaal nog meer aanraken?
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:19 schreef Ghosty het volgende:
ik vind dat die stopcontacten daar achter aan die wand niet echt kloppen... ik vraag me af wat voor stekkers daar in gaan.... ofzo
quote:een tijdje geleden schreef Principessa al het volgende:
Verzin wat nieuws.
Zo... jou heb ik gehad! Volgende!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Begin nou eerst eens met het aanraken van de mensen die je het had beloofd![]()
Mij... maar ik houd wel van hardhandig beetgenomen te worden..quote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
mij wel, want ik krijg geen bier meer. een schouder is welkomquote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef Principessa het volgende:
Mietjequote:Op zondag 3 juli 2005 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mij... maar ik houd wel van hardhandig beetgenomen te worden..
Aangezien ik altijd medeleven toon, alsjeblieft:quote:Op zondag 3 juli 2005 16:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mij wel, want ik krijg geen bier meer. een schouder is welkom![]()
SpankySpankyquote:Op zondag 3 juli 2005 16:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De vrouw wil ook welleens wat![]()
En voor wat hoort wat he
dacht ik ook heel even, maar dat is gewoon een jas denk ikquote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef Zephyrus het volgende:
nog even proberen dan: achter man met de bril, hoort nog iemand te zitten, alleen die ligt/is voor de helft aanwezig??
Die blonde heeft mooi wel de Rolls-Royce Award gewonnen...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:11 schreef Zephyrus het volgende:
Volgens mij is er ook niks mis mee hoor. heb even de site van de foto waar het om draait gevonden.
http://www.msm.cam.ac.uk/phase-trans/2000/mres.html
![]()
precies, so please explain TS...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Principessa het volgende:
[..]
Die blonde heeft mooi wel de Rolls-Royce Award gewonnen...
dat geweer lijkt me eerder, zoals ik al zei, een stuur van een fiets. 't is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 3 juli 2005 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
mja ik zie in het raam 2 handen die lijken te typen en daarboven zoals eerder gezegd een geweer, maar het zou niet in het raam moeten zitten?
sjonge...geef gewoon de oplossing..
wel een vreemd raam, zie 2 jaar later:
http://www.msm.cam.ac.uk/phase-trans/2004/2004web.jpg
Is het nog niet geraden!Ik denk dat meneer bier een beetje hallucineerd en er niks mis is aan de foto.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef Mr-Z het volgende:
Ik weet het beter.. wij boycotten dit topic vanaf NU!!
Mensen niet meer posten totdat meneer bier met het oh zo grappige antwoord komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |