HA! hij doet het lekker niet!quote:
Jij welquote:Op zondag 3 juli 2005 15:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Die chinese heeft geen tieten.
volgens mij niet, maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel
Hoeren gaan toch niet naar school?
my point exactly.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef Jett het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar wat heeft dat met mij te maken?
Zeg het nu maar gewoon jaquote:
echt wel... Hoereschool bestaat dus echt wel hequote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel
Hoeren gaan toch niet naar school?
Dát sloeg werkelijk nergens opquote:
que?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
TS, je wilt toch zeker niet beweren dat de oplossing nog niet voorbij is gekomen he?
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
TS, je wilt toch zeker niet beweren dat de oplossing nog niet voorbij is gekomen he?
geld? welk geld? ik moet geen geld, kheb geld zatquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Maverick_tfd het volgende:
Jongens Jongens, eerst wilden we meer meiden/vrouwen, nu zijn ze dr, dan moet je niet zeiken achteraf he tsss
Dat geld regelen we later wel Jett
zou je dan iets in de vorm van een hint kunnen geven?? aangezien de ideëenbus inmiddels leeg isquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.
Kun je wat missen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:03 schreef Jett het volgende:
[..]
geld? welk geld? ik moet geen geld, kheb geld zat![]()
ok ok.... urm.... met het lokaal zelf is niets mis.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:03 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
zou je dan iets in de vorm van een hint kunnen geven?? aangezien de ideëenbus inmiddels leeg is![]()
mierenneukertquote:Op zondag 3 juli 2005 16:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja hallo, het gaat hier om een krat bier. Dat verdien je niet zomaar. Ik wil het antwoord exact zien zoals het nu ergens in mijn 5,7 hersencellen zweeft.
Ehmm.. ok. Die man met die rode trui vooraan is eigenlijk een vrouw??quote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok ok.... urm.... met het lokaal zelf is niets mis.
Zoiets dacht ik ook al, dat raam klopt iig niet. Hij staat ook scheef maar het licht in het raam is wel recht ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ok, het hele stuk rechtsachter (inclusief het raam) hoort er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |