Mee eens. ik heb vrolijk meegepost in deel 1, en deel 2 nog een beetje gevolgd, de lol is er wel af nu. Er is gewoon niets mis aan die foto.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
Het erge is nog dat ik de humor er niet van in zie.... TS heeft erg veel lol omdat wij zijn gedachtenkronkels niet kunnen volgen, wat volgens mij meer over hem zegt dan over ons....
En ik ben het ook eens met Mr-Z, permban als ie niet NU met het antwoord komt
quote:
Ik leef nogquote:
Kiwiquote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik leef noghad gisteren alleen een BBQ die ik voor dit topic niet kon laten schieten
![]()
Kijk daarom hadden we verwacht dat er met deze foto WEL iets was. Nu is het gewoon een slap aftreksel van een eerder gemaakte grap.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef TheMassive het volgende:
Zelfde als wat patty eerder gedaan heeft. De topicstarter zal wel ontzettend veel lol hebben, maar erg lollig is het simpelweg niet.
Doe nou niehiet.. hier geniet de TS alleen maar vanquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef WoeHoei het volgende:
die gast met die rode trui vooraan zit op een witte stoel? de rest zit op een blauwe stoel
Ik vind dat de TS dood moetquote:Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe nou niehiet.. hier geniet de TS alleen maar van![]()
quote:
oei doodsverwensingquote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind dat de TS dood moet
of hij moet nu het antwoord zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |