Nog 100 posts? Dat is het niet waardquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef Adfundum het volgende:
of maak deze snel vol en open geen nieuwe meer...
da's natuurlijk nog mooierquote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nog 100 posts? Dat is het niet waard![]()
zal ik vragen of hij gesloten mag worden? Ik heb tenslotte deel 2 geopend (tot mijn grote spijt)
nee niet doen, die ban voor TS moet er nu komen ookquote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nog 100 posts? Dat is het niet waard![]()
zal ik vragen of hij gesloten mag worden? Ik heb tenslotte deel 2 geopend (tot mijn grote spijt)
Tja het is gewoon maandag. Uit met de pret!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
nee niet doen, die ban voor TS moet er nu komen ook![]()
Indien het topic gesloten wordt; ik zal jullie missen![]()
hey jij zou mij nog aanraken!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Tja het is gewoon maandag. Uit met de pret!
Ja zeg! Alleen in het weekend hè, dan kom ik tot leven...!quote:
maar komend weekend ben ik er nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja zeg! Alleen in het weekend hè, dan kom ik tot leven...!
oldskool fokquote:Op maandag 4 juli 2005 15:45 schreef Principessa het volgende:
Toch leuk, ouderwetse slowchat!
gewoon helemáál niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:49 schreef Principessa het volgende:
Hij klopt niet
Wat klopt er wel?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:48 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat is er mis aan Het_Biertje?(wie weet mag het zeggen)
de poll lijkt me niet nodig gezien alle eerdere reacties.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
zal ik het maar zeggen dan? wie opent ff een POLL?
ook dat is pas een keer of 8 genoemd.... er mag nu wel een eind aan komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:10 schreef mklievink het volgende:
de tijden op de horloges zijn niet gelijk?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
Nou kom maar op danquote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |