Degene die een slotje op dit topic hangt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Wie redt ons?
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Degene die een slotje op dit topic hangt.![]()
Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.![]()
En toch blijf ik bij mijn mening. Maar zoals ik ook zei, verders ben je best aardig hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
Pseudo-intellectueel is een betere benaming.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Degene die een slotje op dit topic hangt.![]()
Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.![]()
Ja ja, ambitieus is ie wel onze Sjors.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Erger dan OB Laden en S Hoessein en de vorige paus bij elkaar.
Het is tijd voor je medicijnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat biedenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is tijd voor je medicijnen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden![]()
Correct.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef XVVX het volgende:
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef XVVX het volgende:
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
Moslim worden natuurlijk (en dan wel recht in de juiste leer), dat is het enige waar ze genoegen mee nemen. Met zulke fanatici valt niet te praten.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
[..]
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden of een x-aantal jaren? Suggesties?
Ja, gestoorde extremisten zullen een aanslag inderdaad laten als er een ander poppetje president is. Bovendien is de VS natuurlijk niet verantwoordelijk voor het russische wanbeleid rond russische nucleare opslagplaatsen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.
Heerlijk hoe de rechtse types je weer alles in de schoenen proberen te schuiven. Ik ben een fan van Amerika en daarom extra kritiek op de gasten die alles kapot maken. Als je ontkent dat Bush goed voor het land is dan heb je een betonne plaat voor je kop.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:
[..]
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
Volgens mij bedoel je het omgekeerde van wat je schrijft: juist als je ontkent dat Bush slecht is voor het land, heb je een betonnen plaat voor je hoofd.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heerlijk hoe de rechtse types je weer alles in de schoenen proberen te schuiven. Ik ben een fan van Amerika en daarom extra kritiek op de gasten die alles kapot maken. Als je ontkent dat Bush goed voor het land is dan heb je een betonne plaat voor je kop.
euh ja zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Eye_of_god het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het omgekeerde van wat je schrijft: juist als je ontkent dat Bush slecht is voor het land, heb je een betonnen plaat voor je hoofd.
Dat bedoel je toch?
Wie ontkent dat hij een visie heeft knul, het gaat er om wát voor visie, lees de OP.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:41 schreef Overlast het volgende:
Een man met een visie.
Een binnenlands beleid en een buitenlands beleid met een visie.
Hmm contraproductief? Vind ik nog een enorm compliment voor Bush. Ik zie Bush als landverrader. De duizenden Amerikaanse jongeren die in Irak zijn gestorven zijn voor Bush slechts eieren die gebroken worden om een omelet te bakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Wie ontkent dat hij een visie heeft knul, het gaat er om wát voor visie, lees de OP.![]()
Als ik Bush' 'visie' in 1 woord mag samenvatting: contraproductief.
Bush voert een oorlog tegen de menselijkheid en de mensheid. Als daaruit iemand opstaat en Bush uit de weg ruimt, het is deel van oorlogsvoering en daarin is alles geoorloofd dus het antwoord is ja denk ik. Hoe het gebeurt zal me worst wezen. Wel voorzie ik een aardbeving hier en daar vanwege miljoenen van vreugde op en neer springende mensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Zou het bijvoorbeeld geoorloofd zijn hem uit de weg te ruimen, en zo ja, hoe dan?
Het leger. Het begint met boegeroep tijdens de volgende toespraak van Bush voor militairen die zich gebruikt voelen en voor dombo's versleten voelen door een criminele regering. Voor je het weet jouwen ze hem met zijn allen uit. Bush druipt af. Dit is het begin van het einde van Bush. Cheney volgt Bush niet op omdat het leger tijdelijk de macht grijpt. Nieuwe verkiezingen zuiveren het verrotte Congres.quote:Als je voor de Tweede Wereldoorlog wist wat Hitler van plan was, zou je er dan wat tegen doen? En nu de wereld wederom een appeassement-politiek voort jegens een dictator die landen uit geo-politieke redenen annexeert en kampen in het buitenland heeft waarin voornamelijk mensen met een andere etniciteit en een ander geloof zitten, doen we klaarblijkelijk niets. Wie redt ons?
Volgens mij zit er bij jou iets niet goed in je hoofdje mijn advies ga is naar een dokter en laat je is nakijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Bush voert een oorlog tegen de menselijkheid en de mensheid. Als daaruit iemand opstaat en Bush uit de weg ruimt, het is deel van oorlogsvoering en daarin is alles geoorloofd dus het antwoord is ja denk ik. Hoe het gebeurt zal me worst wezen. Wel voorzie ik een aardbeving hier en daar vanwege miljoenen van vreugde op en neer springende mensen.
[..]
Het leger. Het begint met boegeroep tijdens de volgende toespraak van Bush voor militairen die zich gebruikt voelen en voor dombo's versleten voelen door een criminele regering. Voor je het weet jouwen ze hem met zijn allen uit. Bush druipt af. Dit is het begin van het einde van Bush. Cheney volgt Bush niet op omdat het leger tijdelijk de macht grijpt. Nieuwe verkiezingen zuiveren het verrotte Congres.
Het is maar een scenario en ik hoopte dat het vorige week dinsdag zou beginnen maar helaas (nog?) niet. Ongetwijfeld broeit het in het Amerikaanse leger van anti-Bush sentimenten.
van beide partijen valt wel iets te zeggen. dit is louter jouw oogpunt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
Go Dubya
Schoon nog maar vele zandbakken met terroristentuig op.
Executeer nog maar veel moordenaars en verkrachters, oog om oog en tand om tand, in tegenstelling tot de softe rechters in Europa die het leven van criminelen belangrijker vinden dan van normale burgers.
Geef het bedrijfsleven nog meer tax cuts, dan draait de economie tenminste - in tegenstelling tot de fantaaaastische manier waarop de economie in Europa het doet.
Laat Frankrijk, Nederland, Duitsland en andere koersloze linkse bastions maar een poepie ruiken met hun jaloerse VS-bashen terwijl ze zelf al jarenlang niets presteren.
Kyoto is een sprookje, laat bovengenoemde hippielanden zich maar blauw betalen aan niet-bestaande bangmakerij, dan kunnen wij dat geld ergens anders voor gebruiken.
Die 5 liter motoren, daar kunnen we makkelijk 6 liter motoren van maken. En die Hummers zijn ook aan vervanging toe, die kunnen wel een maatje groter. Laat die stomme Europeanen maar in 1.2 liter grasmaaier autootjes rijden. En ondertussen mogen ze ook 11 dollar voor benzine betalen, terwijl wij 2 dollar 10 betalen. En ze mogen daar ook nog eens wegenbelasting en BPM betalen, pfffrt
Bush roeleert, hij schopt terroristen, hippie en werkschuwe konten. Europa is een lachertje, een stuurloze "unie" met een achterhaald sociaal systeem.
Go Bush, de 100000 dollar die ik per jaar verdien kunnen nog wel wat hoger. Fok het milieu, criminelen, moslim terroristen en Europa.Laat die wereldvreemde studentjes maar huilie doen. Enne George, kan die Green Card wat opschieten? Hoe te eerder ik hier staatsburger ben, hoe te beter.
Nee, nu vechten en sterven die islamitische radicalen in Irak in plaats van dat ze een buitenkansje krijgen in Europa in de vorm van een opgeblazen basisschool.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb je het nu over Irak? Want dat was toch een gevaar voor de hele wereld?
Ja het is geweldig van Bush dat hij van Irak een terroristisch broeinest heeft gemaakt zodat we "ze" niet in onze straten hoeven te bevechten. En die honderdduizenden verwoeste levens, ach collateral damage hè maar misschien zaten daar wel enkele islamitische radicalen tussen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, nu vechten en sterven die islamitische radicalen in Irak in plaats van dat ze een buitenkansje krijgen in Europa in de vorm van een opgeblazen basisschool.
Bush heeft Irak inderdaad gesloopt, fijn dat je dat toegeeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bush staat bij mij hoog in achting. Niet alleen heeft hij een moslimland gesloopt, ook heeft hij de drang naar democratie mondiaal aangewakkerd en de buurlanden van China gedemocratiseerd. Dit leid tot meer onrust in het land van deze vijand en zal het slechts een kwestie van tijd zijn tot de laatste resten van het walgelijke communisme zijn opgeruimd.
Zelf bedacht?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:
Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
dat zeggen Kim il Sung Mahammend Khatamei en Robert Mugabe ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:
Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef -Angel- het volgende:
Ach, Monidique probeert met een niet zelf geschreven stukje de haat aan te wakkeren.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
Dronkenschap om half drie. Het gaat slecht met je, M.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef dribbel79 het volgende:
En hij kan niet fietsen
Onwaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
Dronkenschap om half drie. Het gaat slecht met je, M.
triestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
Go Dubya
Schoon nog maar vele zandbakken met terroristentuig op.
Executeer nog maar veel moordenaars en verkrachters, oog om oog en tand om tand, in tegenstelling tot de softe rechters in Europa die het leven van criminelen belangrijker vinden dan van normale burgers.
Geef het bedrijfsleven nog meer tax cuts, dan draait de economie tenminste - in tegenstelling tot de fantaaaastische manier waarop de economie in Europa het doet.
Laat Frankrijk, Nederland, Duitsland en andere koersloze linkse bastions maar een poepie ruiken met hun jaloerse VS-bashen terwijl ze zelf al jarenlang niets presteren.
Kyoto is een sprookje, laat bovengenoemde hippielanden zich maar blauw betalen aan niet-bestaande bangmakerij, dan kunnen wij dat geld ergens anders voor gebruiken.
Die 5 liter motoren, daar kunnen we makkelijk 6 liter motoren van maken. En die Hummers zijn ook aan vervanging toe, die kunnen wel een maatje groter. Laat die stomme Europeanen maar in 1.2 liter grasmaaier autootjes rijden. En ondertussen mogen ze ook 11 dollar voor benzine betalen, terwijl wij 2 dollar 10 betalen. En ze mogen daar ook nog eens wegenbelasting en BPM betalen, pfffrt
Bush roeleert, hij schopt terroristen, hippie en werkschuwe konten. Europa is een lachertje, een stuurloze "unie" met een achterhaald sociaal systeem.
Go Bush, de 100000 dollar die ik per jaar verdien kunnen nog wel wat hoger. Fok het milieu, criminelen, moslim terroristen en Europa.Laat die wereldvreemde studentjes maar huilie doen. Enne George, kan die Green Card wat opschieten? Hoe te eerder ik hier staatsburger ben, hoe te beter.
Joseph Goebbelsquote:Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef elcastel het volgende:
Had Hitler eigenlijk ook 'een Karl Rove' achter zich ?
Ik ben van mening dat die 2 (OB en SH) producten van GW Bush en Fam. Bush zijnquote:[Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
laatst paar decenias hebben de westen meer vijanden gewonen. en veel olie (<--- ik betaal nogsteeds 1.38 euro per ltr)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bush is een gevaarlijk spel begonnen in Irak. Falen we, dan veranderd Europa in een gatenkaas door de islamitische aanslagen. Winnen we, dan is dit het begin van een democratische opmars in het midden-oosten die door niemand te stoppen zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |