abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:53:53 #51
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_28579879
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:

Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
Zelf bedacht?
pi_28579915
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:
Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
dat zeggen Kim il Sung Mahammend Khatamei en Robert Mugabe ook
Je bent in keurig gezelschap
pi_28581072
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef -Angel- het volgende:
Ach, Monidique probeert met een niet zelf geschreven stukje de haat aan te wakkeren.
.
pi_28583177
Moeilijke vraag. Wat moet ik van George W. Bush vinden? Eens denken.

Hij heeft Saddam H. verdreven. Nou, das op zich geen gemis.

Wat weet ik nog meer van die man? Zijn ogen staan dicht bijelkaar. Bij domme stripfiguren worden de ogen altijd dicht bij elkaar gezet. Ook zo flauw om daar alleen op af te gaan.

Hij is op sommige punten minder conservatief dan hij doet voorkomen, maar hij wil de achterban niet van zich vervreemden. Tja. dat kan.

Zwart/wit-denken en vasthoudend. Doordat het nog niet helemaal rustig is, is hij nog niet vertrokken met de militairen die in Irak zitten. Of dat positief is, is moeilijk in te schatten. Te veel militairen kan de boel "verhitten", maar te weinig militairen kan ook leiden tot onrust. Dat kan ik niet inschatten.

+-punt: standvastigheid.
--punt: conservatief. Wat hij openlijk zegt vertaalt zich in beleid - ook al staat hij daar zelf niet helemaal achter.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:03:20 #55
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28653324
Ik geef Bush tevens de schuld van de aanslagen in londen!
Door zijn handelen heeft hij een kettingreactie teweeggebracht. Hij heeft de huidige radicalisten zoals ze nu zijn gecreeerd.
Als hij echt zo idealistisch was en Irak een democratie wilde laten zijn om het voor iedereen in de wereld beter te laten worden, had hij het niet zo aangepakt hoor.
Notabene nog wel doormiddel van oorlog!! Dwangmatig democratie opleggen, iets klopt hier niet.
Nee dit zijn duidelijk signalen dat het ging om olie en om geld, en om dat te kunnen bereiken was oorlog de enige uitweg! En niet om iedereen er beter van te laten worden, maar puur eigenbelang.

Bah bah bah en nog eens bah

Het gebeurt recht onder onze ogen, hij maakt de wereld kapot en niemand doet er iets aan.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:05:10 #56
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28653368
Dronkenschap om half drie. Het gaat slecht met je, M.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:18:51 #57
121825 -beyond-
pi_28653705
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
pi_28653714
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef dribbel79 het volgende:
En hij kan niet fietsen
Wereldleiders die van fietsen af flikkeren
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:21:35 #59
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28653766
Bush

fucking republikeinse vlaghijsende, volksliedbrullende, arrogante kutmongool dat het is met """"vrije"""" land.

dat hij nog maar vaak van de fiets mag flikkeren...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:23:52 #60
121825 -beyond-
pi_28653822
Tis gewoon zonde van de fiets!

Echt zwaar belachelijk nieuws. Wat hebben wij eraan??
Dat is wat ik nou zinloos nieuws noem!
pi_28654121
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
Onwaar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:10:48 #62
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28656561
Bush is een gevaarlijk spel begonnen in Irak. Falen we, dan veranderd Europa in een gatenkaas door de islamitische aanslagen. Winnen we, dan is dit het begin van een democratische opmars in het midden-oosten die door niemand te stoppen zal zijn.
pi_28664126
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
Go Dubya

Schoon nog maar vele zandbakken met terroristentuig op.
Executeer nog maar veel moordenaars en verkrachters, oog om oog en tand om tand, in tegenstelling tot de softe rechters in Europa die het leven van criminelen belangrijker vinden dan van normale burgers.
Geef het bedrijfsleven nog meer tax cuts, dan draait de economie tenminste - in tegenstelling tot de fantaaaastische manier waarop de economie in Europa het doet.
Laat Frankrijk, Nederland, Duitsland en andere koersloze linkse bastions maar een poepie ruiken met hun jaloerse VS-bashen terwijl ze zelf al jarenlang niets presteren.
Kyoto is een sprookje, laat bovengenoemde hippielanden zich maar blauw betalen aan niet-bestaande bangmakerij, dan kunnen wij dat geld ergens anders voor gebruiken.
Die 5 liter motoren, daar kunnen we makkelijk 6 liter motoren van maken. En die Hummers zijn ook aan vervanging toe, die kunnen wel een maatje groter. Laat die stomme Europeanen maar in 1.2 liter grasmaaier autootjes rijden. En ondertussen mogen ze ook 11 dollar voor benzine betalen, terwijl wij 2 dollar 10 betalen. En ze mogen daar ook nog eens wegenbelasting en BPM betalen, pfffrt

Bush roeleert, hij schopt terroristen, hippie en werkschuwe konten. Europa is een lachertje, een stuurloze "unie" met een achterhaald sociaal systeem.

Go Bush, de 100000 dollar die ik per jaar verdien kunnen nog wel wat hoger. Fok het milieu, criminelen, moslim terroristen en Europa. Laat die wereldvreemde studentjes maar huilie doen. Enne George, kan die Green Card wat opschieten? Hoe te eerder ik hier staatsburger ben, hoe te beter.
triest
pi_28665159
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef elcastel het volgende:
Had Hitler eigenlijk ook 'een Karl Rove' achter zich ?
Joseph Goebbels
pi_28667879
kansarm topic
pi_28683786
quote:
[Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Erger dan OB Laden en S Hoessein en de vorige paus bij elkaar.
Ik ben van mening dat die 2 (OB en SH) producten van GW Bush en Fam. Bush zijn

[ Bericht 24% gewijzigd door t3st op 10-07-2005 16:29:13 (taal sext te veel) ]
pi_28683904
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bush is een gevaarlijk spel begonnen in Irak. Falen we, dan veranderd Europa in een gatenkaas door de islamitische aanslagen. Winnen we, dan is dit het begin van een democratische opmars in het midden-oosten die door niemand te stoppen zal zijn.
laatst paar decenias hebben de westen meer vijanden gewonen. en veel olie (<--- ik betaal nogsteeds 1.38 euro per ltr)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')