abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28444257
In het jaar tweeduizend werd Amerika, hoe verderfelijk het al was, opgeschrikt door een daad van terreur. Het Hooggerechtshof stelde George W. Bush aan als nieuwe dominus van het Amerikaanse rijk. Deze nieuwe president is onderdeel van een netwerk van vrijheidhatende extremisten. Zijn regime begon al te rijpen in Texas, waar hij vele mensen geëxecuteerd heeft. En deze executies zouden een voorbode zijn van de manier waarop hij z’n ambt op misdadige wijze bekleedt tegenwoordig.

We zijn nu bijna vijf jaar verder en de wereld is er sindsdien op achteruit gegaan. Niet alleen zijn er tienduizenden doden te betreuren in Irak en Afghanistan, niet alleen warmt de aarde door de mensheid op, niet alleen nemen de terreuraanvallen per jaar toe, niet alleen is de mondiale economie vrijwel vernietigd, nee, zelfs Amerika heeft deze potentaat weten te vernietigen.

Dit is een korte, maar desondanks zeer gedetailleerde en exacte omschrijving van de dictator van het Amerikaanse Rijk. Ik beschrijf voor jullie eventjes het misdadige karakter van deze heerser omdat mijn vraag is wat we moeten en kunnen doen tegen de tirannie die vanuit het Witte Huis de vredelievende wereld teistert.

Zou het bijvoorbeeld geoorloofd zijn hem uit de weg te ruimen, en zo ja, hoe dan? Zou er ooit uit het verdoemde land van Amerika nog een verantwoordelijke leider kunnen komen?

Dat George W. Bush de grootse hel op aarde is sinds Hitler, is duidelijk voor elk weldenkend persoon, maar helaas weten we nog niet hoe het af gaat lopen. Hoogstwaarschijnlijk zal deze Amerikaanse president de geschiedenis ingaan als bloeddorstiger en crimineler dan welke Georgische leider ook. Als je voor de Tweede Wereldoorlog wist wat Hitler van plan was, zou je er dan wat tegen doen? En nu de wereld wederom een appeassement-politiek voort jegens een dictator die landen uit geo-politieke redenen annexeert en kampen in het buitenland heeft waarin voornamelijk mensen met een andere etniciteit en een ander geloof zitten, doen we klaarblijkelijk niets. Wie redt ons?
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:42 #2
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28444312
Naam topiv
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  zondag 3 juli 2005 @ 14:47:04 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28444553
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Wie redt ons?
Degene die een slotje op dit topic hangt.

Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.
Say your prayers
pi_28445040
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:

[..]

Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:07:10 #5
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28445222
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
En toch blijf ik bij mijn mening. Maar zoals ik ook zei, verders ben je best aardig hoor.
Say your prayers
pi_28445292
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:

[..]

Pseudo-intellectueel is een betere benaming.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:10:21 #7
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_28445321
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Erger dan OB Laden en S Hoessein en de vorige paus bij elkaar.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  zondag 3 juli 2005 @ 15:12:40 #8
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28445408
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Ja ja, ambitieus is ie wel onze Sjors.
Say your prayers
pi_28445454
quote:
Het is tijd voor je medicijnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:15:39 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28445500
Had Hitler eigenlijk ook 'een Karl Rove' achter zich ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_28445755
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is tijd voor je medicijnen.
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden
pi_28445812
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden
pi_28446532
quote:
Correct.
pi_28446901
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
pi_28447033
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef XVVX het volgende:
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
pi_28447078
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
pi_28447144
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
  zondag 3 juli 2005 @ 16:14:16 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447304
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_28447378
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
  zondag 3 juli 2005 @ 16:21:07 #20
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447504
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef XVVX het volgende:
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
pi_28447641
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
pi_28447692
Wat een topic. Dat bush niet de slimste is en zeker ook gedeeltelijk in zijn eigen financiele belang speelt is wel duidelijk.

De reden die hij aangaf irak binnen te gaan blijf ik nog steeds erg vreemd vinden. Neemt niet weg dat saddam en familie nou niet bepaald goede leiders waren voor irak. en zo zijn er wel meer leiders van landen te noemen die wel eens in het gareel getrokken mogen worden. (Landen in bijv. zuid afrika).

Om nu Bush als slechte te bestempelen na Hitler vind ik dus wel erg kortzichtig. Neemt niet weg dat ik hoop dat dit de laatste in de fam bush is die ooit president is.
pi_28447707
We zullen vanzelf van Amerika worden verlost, heb je hun handelstekort nooit gezien ?
pi_28447722
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
Moslim worden natuurlijk (en dan wel recht in de juiste leer), dat is het enige waar ze genoegen mee nemen. Met zulke fanatici valt niet te praten.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:28:33 #25
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447725
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden of een x-aantal jaren? Suggesties?
Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:32:14 #26
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28447812
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:28 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.
Ja, gestoorde extremisten zullen een aanslag inderdaad laten als er een ander poppetje president is. Bovendien is de VS natuurlijk niet verantwoordelijk voor het russische wanbeleid rond russische nucleare opslagplaatsen.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:34:49 #27
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28447867
Kan het geweldige Europa niet het voortouw nemen in die zaken omtrent nucleaire opslagplaatsen in Rusland? De VS bemoeit zich toch teveel met het buitenland? Of zijn ze daar opeens wel weer goed voor?

Los daarvan, geloven dat het huidige beleid anders zou zijn met Kerry aan het roer is ronduit naief.
Say your prayers
pi_28448023
Ik snap dat voor de nihilisten onder ons George Bush een verschrikkelijke man is.
Een man met een visie .
Een binnenlands beleid en een buitenlands beleid met een visie.

Het is natuurlijk verschrikkelijk dat een land meer macht heeft, een economie heeft die beter draait, en meer in de melk heeft te brokkelen dan wij.
En dat onder andere door George Bush.
En daarom ben ik het met monidique eens, deze man aan het hoofd van zo'n land is slecht voor ons zelfvertrouwen. Weg met George!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_28451000
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:

[..]

Heerlijk hoe de rechtse types je weer alles in de schoenen proberen te schuiven. Ik ben een fan van Amerika en daarom extra kritiek op de gasten die alles kapot maken. Als je ontkent dat Bush goed voor het land is dan heb je een betonne plaat voor je kop.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 07:12:27 #30
46960 StefanP
polemicist
pi_28501799
Go Dubya

Schoon nog maar vele zandbakken met terroristentuig op.
Executeer nog maar veel moordenaars en verkrachters, oog om oog en tand om tand, in tegenstelling tot de softe rechters in Europa die het leven van criminelen belangrijker vinden dan van normale burgers.
Geef het bedrijfsleven nog meer tax cuts, dan draait de economie tenminste - in tegenstelling tot de fantaaaastische manier waarop de economie in Europa het doet.
Laat Frankrijk, Nederland, Duitsland en andere koersloze linkse bastions maar een poepie ruiken met hun jaloerse VS-bashen terwijl ze zelf al jarenlang niets presteren.
Kyoto is een sprookje, laat bovengenoemde hippielanden zich maar blauw betalen aan niet-bestaande bangmakerij, dan kunnen wij dat geld ergens anders voor gebruiken.
Die 5 liter motoren, daar kunnen we makkelijk 6 liter motoren van maken. En die Hummers zijn ook aan vervanging toe, die kunnen wel een maatje groter. Laat die stomme Europeanen maar in 1.2 liter grasmaaier autootjes rijden. En ondertussen mogen ze ook 11 dollar voor benzine betalen, terwijl wij 2 dollar 10 betalen. En ze mogen daar ook nog eens wegenbelasting en BPM betalen, pfffrt

Bush roeleert, hij schopt terroristen, hippie en werkschuwe konten. Europa is een lachertje, een stuurloze "unie" met een achterhaald sociaal systeem.

Go Bush, de 100000 dollar die ik per jaar verdien kunnen nog wel wat hoger. Fok het milieu, criminelen, moslim terroristen en Europa. Laat die wereldvreemde studentjes maar huilie doen. Enne George, kan die Green Card wat opschieten? Hoe te eerder ik hier staatsburger ben, hoe te beter.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:31:55 #31
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_28507177
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heerlijk hoe de rechtse types je weer alles in de schoenen proberen te schuiven. Ik ben een fan van Amerika en daarom extra kritiek op de gasten die alles kapot maken. Als je ontkent dat Bush goed voor het land is dan heb je een betonne plaat voor je kop.
Volgens mij bedoel je het omgekeerde van wat je schrijft: juist als je ontkent dat Bush slecht is voor het land, heb je een betonnen plaat voor je hoofd.
Dat bedoel je toch?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_28508483
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je het omgekeerde van wat je schrijft: juist als je ontkent dat Bush slecht is voor het land, heb je een betonnen plaat voor je hoofd.
Dat bedoel je toch?
euh ja zoiets
pi_28508768
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:41 schreef Overlast het volgende:
Een man met een visie .
Een binnenlands beleid en een buitenlands beleid met een visie.
Wie ontkent dat hij een visie heeft knul, het gaat er om wát voor visie, lees de OP.
Als ik Bush' 'visie' in 1 woord mag samenvatten: contraproductief.

[ Bericht 2% gewijzigd door Internationalist op 05-07-2005 19:11:22 ]
Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Wie ontkent dat hij een visie heeft knul, het gaat er om wát voor visie, lees de OP.
Als ik Bush' 'visie' in 1 woord mag samenvatting: contraproductief.
Hmm contraproductief? Vind ik nog een enorm compliment voor Bush. Ik zie Bush als landverrader. De duizenden Amerikaanse jongeren die in Irak zijn gestorven zijn voor Bush slechts eieren die gebroken worden om een omelet te bakken.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_28520023
Meer burgers afmaken dan terroristen, daarnaast meer haat creëren en dus meer terroristen kweken is niet bepaald mijn idee van een "anti terreur" beleid.

Maar ach, die lafaard moet toch iets lullen om de kudde schapen achter hem te krijgen? Ik wou alleen dat die mensen beetje meer hun hersenen gebruiken en iets minder in hun broeken gaan schijten als ze alleen al het woordje "terrorist" horen.
pi_28520477
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:

Zou het bijvoorbeeld geoorloofd zijn hem uit de weg te ruimen, en zo ja, hoe dan?
Bush voert een oorlog tegen de menselijkheid en de mensheid. Als daaruit iemand opstaat en Bush uit de weg ruimt, het is deel van oorlogsvoering en daarin is alles geoorloofd dus het antwoord is ja denk ik. Hoe het gebeurt zal me worst wezen. Wel voorzie ik een aardbeving hier en daar vanwege miljoenen van vreugde op en neer springende mensen.
quote:
Als je voor de Tweede Wereldoorlog wist wat Hitler van plan was, zou je er dan wat tegen doen? En nu de wereld wederom een appeassement-politiek voort jegens een dictator die landen uit geo-politieke redenen annexeert en kampen in het buitenland heeft waarin voornamelijk mensen met een andere etniciteit en een ander geloof zitten, doen we klaarblijkelijk niets. Wie redt ons?
Het leger. Het begint met boegeroep tijdens de volgende toespraak van Bush voor militairen die zich gebruikt voelen en voor dombo's versleten voelen door een criminele regering. Voor je het weet jouwen ze hem met zijn allen uit. Bush druipt af. Dit is het begin van het einde van Bush. Cheney volgt Bush niet op omdat het leger tijdelijk de macht grijpt. Nieuwe verkiezingen zuiveren het verrotte Congres.
Het is maar een scenario en ik hoopte dat het vorige week dinsdag zou beginnen maar helaas (nog?) niet. Ongetwijfeld broeit het in het Amerikaanse leger van anti-Bush sentimenten.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:29:57 #37
25946 spekje
in the flesh
pi_28522264
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Bush voert een oorlog tegen de menselijkheid en de mensheid. Als daaruit iemand opstaat en Bush uit de weg ruimt, het is deel van oorlogsvoering en daarin is alles geoorloofd dus het antwoord is ja denk ik. Hoe het gebeurt zal me worst wezen. Wel voorzie ik een aardbeving hier en daar vanwege miljoenen van vreugde op en neer springende mensen.
[..]

Het leger. Het begint met boegeroep tijdens de volgende toespraak van Bush voor militairen die zich gebruikt voelen en voor dombo's versleten voelen door een criminele regering. Voor je het weet jouwen ze hem met zijn allen uit. Bush druipt af. Dit is het begin van het einde van Bush. Cheney volgt Bush niet op omdat het leger tijdelijk de macht grijpt. Nieuwe verkiezingen zuiveren het verrotte Congres.
Het is maar een scenario en ik hoopte dat het vorige week dinsdag zou beginnen maar helaas (nog?) niet. Ongetwijfeld broeit het in het Amerikaanse leger van anti-Bush sentimenten.
Volgens mij zit er bij jou iets niet goed in je hoofdje mijn advies ga is naar een dokter en laat je is nakijken.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_28527255
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
Go Dubya

Executeer nog maar veel moordenaars en verkrachters, oog om oog en tand om tand, in tegenstelling tot de softe rechters in Europa die het leven van criminelen belangrijker vinden dan van normale burgers.
Geef het bedrijfsleven nog meer tax cuts, dan draait de economie tenminste - in tegenstelling tot de fantaaaastische manier waarop de economie in Europa het doet.
Laat Frankrijk, Nederland, Duitsland en andere koersloze linkse bastions maar een poepie ruiken met hun jaloerse VS-bashen terwijl ze zelf al jarenlang niets presteren.
Kyoto is een sprookje, laat bovengenoemde hippielanden zich maar blauw betalen aan niet-bestaande bangmakerij, dan kunnen wij dat geld ergens anders voor gebruiken.
Die 5 liter motoren, daar kunnen we makkelijk 6 liter motoren van maken. En die Hummers zijn ook aan vervanging toe, die kunnen wel een maatje groter. Laat die stomme Europeanen maar in 1.2 liter grasmaaier autootjes rijden. En ondertussen mogen ze ook 11 dollar voor benzine betalen, terwijl wij 2 dollar 10 betalen. En ze mogen daar ook nog eens wegenbelasting en BPM betalen, pfffrt

Bush roeleert, hij schopt terroristen, hippie en werkschuwe konten. Europa is een lachertje, een stuurloze "unie" met een achterhaald sociaal systeem.

Go Bush, de 100000 dollar die ik per jaar verdien kunnen nog wel wat hoger. Fok het milieu, criminelen, moslim terroristen en Europa. Laat die wereldvreemde studentjes maar huilie doen. Enne George, kan die Green Card wat opschieten? Hoe te eerder ik hier staatsburger ben, hoe te beter.
van beide partijen valt wel iets te zeggen. dit is louter jouw oogpunt.
pi_28528657
Sommige mensen verwarren wraak met gerechtigheid... zieke mensen zijn dat.

ja, ik heb de nieuwe Batman gezien. Ik een mooie metafoor hiervoor trouwens
pi_28535585
Europa mag de VS op haar blote knieën danken dat de VS voor de zoveelste keer de hete kolen uit het vuur haalt voor Europa. Ik ben bijzonder blij dat de bevolking van de VS Bush heeft gekozen als haar leider.
pi_28536010
Heb je het nu over Irak? Want dat was toch een gevaar voor de hele wereld?
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:45:40 #42
93744 Finder_elf_towns
pi_28536715
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb je het nu over Irak? Want dat was toch een gevaar voor de hele wereld?
Nee, nu vechten en sterven die islamitische radicalen in Irak in plaats van dat ze een buitenkansje krijgen in Europa in de vorm van een opgeblazen basisschool.
pi_28537592
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 01:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, nu vechten en sterven die islamitische radicalen in Irak in plaats van dat ze een buitenkansje krijgen in Europa in de vorm van een opgeblazen basisschool.
Ja het is geweldig van Bush dat hij van Irak een terroristisch broeinest heeft gemaakt zodat we "ze" niet in onze straten hoeven te bevechten. En die honderdduizenden verwoeste levens, ach collateral damage hè maar misschien zaten daar wel enkele islamitische radicalen tussen.
pi_28540092
wat is dit voor een geestelijk gestoord stukje?
Een slechte vertaling van een Islam-site?

Jezus wat een puinhoop
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:58:05 #45
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_28561640
Ach, Monidique probeert met een niet zelf geschreven stukje de haat aan te wakkeren. Je weet wel die haat tegen George Bush, de VS in het algemeen en alles wat niet naar je eigen denkbeeld is. Het bovenstaande stukje is weer een indicatie met welk fanatisme dat deze linkse bomenknuffelaar de strijd voert tegen de evil George Bush. Soms slechts overtroffen door een enkele Islamitisch fanaticus.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:36:02 #46
93744 Finder_elf_towns
pi_28565640
Bush staat bij mij hoog in achting. Niet alleen heeft hij een moslimland gesloopt, ook heeft hij de drang naar democratie mondiaal aangewakkerd en de buurlanden van China gedemocratiseerd. Dit leid tot meer onrust in het land van deze vijand en zal het slechts een kwestie van tijd zijn tot de laatste resten van het walgelijke communisme zijn opgeruimd.
pi_28575353
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bush staat bij mij hoog in achting. Niet alleen heeft hij een moslimland gesloopt, ook heeft hij de drang naar democratie mondiaal aangewakkerd en de buurlanden van China gedemocratiseerd. Dit leid tot meer onrust in het land van deze vijand en zal het slechts een kwestie van tijd zijn tot de laatste resten van het walgelijke communisme zijn opgeruimd.
Bush heeft Irak inderdaad gesloopt, fijn dat je dat toegeeft.
Maar wel een moslimland (nu islamitischer dan onder Saddam) die niets met terrorisme te maken had. Is wel dé manier (die jij goedkeurt) om terroristen te kweken terwijl je tegen terrorisme pretendeert te zijn.
pi_28579474
Ik geef 1 ding toe
Ik heb George Bush zwaar onderschat.

Ook ik deed mee aan de belachelijk-making. Hij is een makkelijk slachtoffer

Hij heeft echter zo ontzetend veel doorhoudignsvermogen. Hij gelooft zo heilig aan wat hij doet. Ik begin langzaam maar zeker respect voor hem te krijgen..

Hij heeft in der daad een vuur ontvlamt. Een Demokratiseeringsvuur.
Chirac en Co , mogen dan nog zo hoffelijk omgaan met dikatoren. Bush heeft laten zien, dat hij er van walgt met dat soort figuren om een tafel te gaan zitten. (of hij de familie Saud heeft vergeten?)

Bush gelooft heilig aan vrijheid , en aan demokratie.
Of je er een oorlog over mag beginnen is een vraag die nog menig volks-jurist de komende decenia zal bezig houden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:52:36 #49
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_28579846
Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
Benjamin Franklin
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:53:14 #50
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_28579864
En hij kan niet fietsen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:53:53 #51
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_28579879
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:

Bush is een hypocriet van het ergste soort en het grootste gevaar voor de wereldvrede.
Zelf bedacht?
pi_28579915
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Eye_of_god het volgende:
dat zeggen Kim il Sung Mahammend Khatamei en Robert Mugabe ook
Je bent in keurig gezelschap
pi_28581072
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef -Angel- het volgende:
Ach, Monidique probeert met een niet zelf geschreven stukje de haat aan te wakkeren.
.
pi_28583177
Moeilijke vraag. Wat moet ik van George W. Bush vinden? Eens denken.

Hij heeft Saddam H. verdreven. Nou, das op zich geen gemis.

Wat weet ik nog meer van die man? Zijn ogen staan dicht bijelkaar. Bij domme stripfiguren worden de ogen altijd dicht bij elkaar gezet. Ook zo flauw om daar alleen op af te gaan.

Hij is op sommige punten minder conservatief dan hij doet voorkomen, maar hij wil de achterban niet van zich vervreemden. Tja. dat kan.

Zwart/wit-denken en vasthoudend. Doordat het nog niet helemaal rustig is, is hij nog niet vertrokken met de militairen die in Irak zitten. Of dat positief is, is moeilijk in te schatten. Te veel militairen kan de boel "verhitten", maar te weinig militairen kan ook leiden tot onrust. Dat kan ik niet inschatten.

+-punt: standvastigheid.
--punt: conservatief. Wat hij openlijk zegt vertaalt zich in beleid - ook al staat hij daar zelf niet helemaal achter.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:03:20 #55
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28653324
Ik geef Bush tevens de schuld van de aanslagen in londen!
Door zijn handelen heeft hij een kettingreactie teweeggebracht. Hij heeft de huidige radicalisten zoals ze nu zijn gecreeerd.
Als hij echt zo idealistisch was en Irak een democratie wilde laten zijn om het voor iedereen in de wereld beter te laten worden, had hij het niet zo aangepakt hoor.
Notabene nog wel doormiddel van oorlog!! Dwangmatig democratie opleggen, iets klopt hier niet.
Nee dit zijn duidelijk signalen dat het ging om olie en om geld, en om dat te kunnen bereiken was oorlog de enige uitweg! En niet om iedereen er beter van te laten worden, maar puur eigenbelang.

Bah bah bah en nog eens bah

Het gebeurt recht onder onze ogen, hij maakt de wereld kapot en niemand doet er iets aan.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:05:10 #56
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28653368
Dronkenschap om half drie. Het gaat slecht met je, M.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:18:51 #57
121825 -beyond-
pi_28653705
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
pi_28653714
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef dribbel79 het volgende:
En hij kan niet fietsen
Wereldleiders die van fietsen af flikkeren
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:21:35 #59
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28653766
Bush

fucking republikeinse vlaghijsende, volksliedbrullende, arrogante kutmongool dat het is met """"vrije"""" land.

dat hij nog maar vaak van de fiets mag flikkeren...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:23:52 #60
121825 -beyond-
pi_28653822
Tis gewoon zonde van de fiets!

Echt zwaar belachelijk nieuws. Wat hebben wij eraan??
Dat is wat ik nou zinloos nieuws noem!
pi_28654121
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef PJORourke het volgende:
Onwaar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:10:48 #62
93744 Finder_elf_towns
pi_28656561
Bush is een gevaarlijk spel begonnen in Irak. Falen we, dan veranderd Europa in een gatenkaas door de islamitische aanslagen. Winnen we, dan is dit het begin van een democratische opmars in het midden-oosten die door niemand te stoppen zal zijn.
pi_28664126
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 07:12 schreef StefanP het volgende:
Go Dubya

triest
pi_28665159
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef elcastel het volgende:
Had Hitler eigenlijk ook 'een Karl Rove' achter zich ?
Joseph Goebbels
pi_28667879
kansarm topic
pi_28683786
quote:
[Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben van mening dat die 2 (OB en SH) producten van GW Bush en Fam. Bush zijn

[ Bericht 24% gewijzigd door t3st op 10-07-2005 16:29:13 (taal sext te veel) ]
pi_28683904
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bush is een gevaarlijk spel begonnen in Irak. Falen we, dan veranderd Europa in een gatenkaas door de islamitische aanslagen. Winnen we, dan is dit het begin van een democratische opmars in het midden-oosten die door niemand te stoppen zal zijn.
laatst paar decenias hebben de westen meer vijanden gewonen. en veel olie (<--- ik betaal nogsteeds 1.38 euro per ltr)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')