Mensen die niet naar bed willen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie gaat er nou ook 's nachts koffie drinken..
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die niet naar bed willen.
Of mensen die dat wel willen maar even een blond moment hadden.
Of mensen die verslaafd zijn aan koffie.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die niet naar bed willen.
Of mensen die dat wel willen maar even een blond moment hadden.
Dat komt me trouwens bekend voor. Levert je wel een naamtopic opquote:Op zondag 3 juli 2005 03:21 schreef Camoth het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde, ik had niet meteen door dat ik de laatste was![]()
Bubaai!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ga trouwens slapen, heren en herettes. Of in ieder geval nog een aflevering van Russen kijken en dan pitten. Toedels.
Nee hoor dat valt tegenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Daar wordt je vast slaperig van!
Nee hoor, je schenkt nooit voor niets in G_E! Nooit!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. Dus ik schenk nou helemaal voor niets in?.
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, je schenkt nooit voor niets in G_E! Nooit!
Moet je daar van wiebelen G_E?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh-oh, straks zit ik hier alleen nog met beavje..
*onrustig heen-en-weer schuifel*
Heb jij gelezen dat ik iets anders heb aangedaan nadat ik die smoking heb uitgetrokken? Nee.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij gelezen dat ik iets anders heb aangedaan nadat ik die smoking heb uitgetrokken? Nee..
Sorry G_E. Macht der gewoontequote:En haal die hand daar weg!
Bauejte ik weet op dit moment nauwelijks waar m'n eigen bed staat.*quote:Op zondag 3 juli 2005 03:51 schreef LeBeau het volgende:
Weet jij ook al waar G_E's bed staat, Beavje?
quote:Op zondag 3 juli 2005 07:09 schreef Cybart het volgende:
feestje liep toch een domper op toen om half 6 een ambulance moest uitrukken....
Ik dacht al, wat is dat gestommel in de badkamer?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:52 schreef beaverhausen het volgende:
Maar G_E's bed is de trap op en dan rechts..
Ik las het ook net.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dat gestommel in de badkamer?
Dat gestommel waren pup en ik, we hadden een discussie over wie de dikste reet hadquote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De minst dunne?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Dat gestommel waren pup en ik, we hadden een discussie over wie de dikste reet had
Dat was inderdaad de betere verwoordingquote:
ook geen?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Had Kreator ook geen motor?.
Nederlands is een vage taal.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef XMN8R het volgende:
ook geen?
Motorbikerbear heeft duidelijk wél een motor!
Het belangrijkste is dat hij snel aan Kreator gekoppeld word!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Nederlands is een vage taal..
Alhoewel, in 't Engels: Didn't he have a motorbike as well?
'k Zal 'm zijn msn-adres geven.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:18 schreef XMN8R het volgende:
Het belangrijkste is dat hij snel aan Kreator gekoppeld word!![]()
Misschien mag Kreator wel bij Motorbikebear 'achterop'quote:
Of andersom.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:21 schreef XMN8R het volgende:
Misschien mag Kreator wel bij Motorbikebear 'achterop'.
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zal Kreator best waarderen.quote:
Ik ben hem nu aan het binnen halen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:33 schreef creno het volgende:
IK heb de megaupload binnen![]()
"like a prayer" en "music" waren super !
@beav, was het jou nog gelukt ?
bij mij duurde het (na een hoop geprobeer, pc aan/uit etc) uiteindelijke downloaden zo'n 22 minuten, heb het net bekeken en ik moet bekennen er zaten kippenvelmomenten tussenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het binnen halen.. Nog 13 minuten.
Vannacht was het zeker te druk ofzo..
Like A Prayer en Music.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef creno het volgende:
[..]
bij mij duurde het (na een hoop geprobeer, pc aan/uit etc) uiteindelijke downloaden zo'n 22 minuten, heb het net bekeken en ik moet bekennen er zaten kippenvelmomenten tussen![]()
quote:
van john milesquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
![]()
"Like a virgin - HIEE - touched for the very first time!"![]()
Bovenstaande zaken zijn goed te begrijpen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:01 schreef DrPenis het volgende:
de fascinatie van de duitsers voor hitler !
de fascinatie van moslims voor osama bin laden !
de fascinatie van gabbers voor darkraver !
sommige dingen moet je ook niet proberen te begrijpen
wat een onzin (jaja je zit in het op het goede forum), alsof tienermeisjes die een jongensbandje goed vinden zelf die jongens willen zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bovenstaande zaken zijn goed te begrijpen.
Maar wat moet een homo met een zingende vrouw? Wil hij stiekem zelf die vrouw zijn?
"You go girl..."
Nee, die zijn puberaal verliefd op die jongens.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef creno het volgende:
wat een onzin (jaja je zit in het op het goede forum), alsof tienermeisjes die een jongensbandje goed vinden zelf die jongens willen zijn![]()
Misschien vinden ze het wel goede muziek.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die zijn puberaal verliefd op die jongens.
Homo's zullen niet verliefd zijn op Madonna, want ze vallen niet op vrouwen.
Ik denk toch dat het iets te maken heeft met het vrouwelijke in veel homo's, of wellicht het afzetten tegen de macho hetero-cultuur..
Nee, moest er nog bij komen dat ze de muziek eigenlijk slecht vinden...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien vinden ze het wel goede muziek.
Ik hou ook van whisky en wijn en beerenburger en port en jenever etc etc...quote:Of hou jij van bier, auto's en voetbal omdat jij je bewust wil afzetten tegen de homo-cultuur?
is het bij hetero's dan wel te verklaren ?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
Maar het verklaart nog steeds niet de bij homo's bovengemiddelde fascinatie voor genoemde artiesten.
Omdat ze (wellicht door testosteron en opvoeding?) iets hebben met competitie en agressie, en dat kunnen vinden bij voetbal.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef creno het volgende:
is het bij hetero's dan wel te verklaren ?
waarom hebben holigans een bovengemiddelde fascinatie voor voetbal ? willen ze graag met de spelers onder de douche ?
CDP tnxquote:
De beweginkjes? Het theatrale? De glitter and glamour?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, moest er nog bij komen dat ze de muziek eigenlijk slecht vinden....
Maar het verklaart nog steeds niet de bij homo's bovengemiddelde fascinatie voor genoemde artiesten.
[..]
Ik vind Madonna een ras artieste die elke keer weer verrassend naar voren komt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef creno het volgende:
[..]
CDP tnxhet optreden was super !!!!!
en vertel ons eens hoe het zit met jou bovengemiddelde fascinatie voor madonna etc![]()
das geen antwoord op de eerste vraagquote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat ze (wellicht door testosteron en opvoeding?) iets hebben met competitie en agressie, en dat kunnen vinden bij voetbal.
Tjeuh, zo moeilijk is dat toch niet. Kromme vergelijking ook eigenlijk.
welke van de overrated rock bandjes was dat?quote:
kwam men2be bij live8 dan ?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Madonna een ras artieste die elke keer weer verrassend naar voren komt.
Daarom vind k haar geweldig, niet omdat elke homo haar tof vind.
en ik wil godverredomme meer zien van Live 8...mn favo bands werden nergens uitgezonden
ja best balen voor je,quote:Op zondag 3 juli 2005 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
welke van de overrated rock bandjes was dat?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welke van de overrated rock bandjes was dat?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
ja best balen voor je,
dat al je bubblepop er tussen uit wordt gefilterd op tv,
zodat er muziek die door mensen zelf gemaakt wordt over blijft
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja best balen voor je,
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja best balen voor je,
Neequote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef creno het volgende:
[..]
kwam men2be bij live8 dan ?![]()
![]()
men2be komt optreden tijdens de 8 van Chaam
Zoietsquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt al een tegeltje liggen om dit in het delfts blauw te vereeuwigen?
Good Charlotte heb ik toch een paar keer voorbij zien komen hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee![]()
Simple Plan stond op t podium in Barrie en McFly + Good Charlotte in Tokyo
Ik alleen t einde van Lifestyles op Ned3quote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Good Charlotte heb ik toch een paar keer voorbij zien komen hoor..
Dat loon op zand circeltje?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef creno het volgende:
de efteling is te zien met google-earth (niet duidelijk maar toch, in de rode cirkel)
[afbeelding]
nee, op de foto is het helaas niet zo duidelijk te zien, maar tussen loon op zand en tilburg staat een wat grotere rode cirkel (tis maar een dun lijntje) en daar ligt de efteling.... dus allemaal effe je neus tegen het scherm aan duwen en dan zie je het !quote:
http://maps.google.com/maps?q=cairo&ll=29.976389,31.132143&spn=0.009871,0.015407&t=k&&hl=enquote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef creno het volgende:
hmmm ik krijg de piramides met Google earth niet gevonden![]()
weet iemand de lengte/breedtegraden ?
Heb je ook die Sfinx zien liggen aan de rechterkant? De poema is er niets bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef creno het volgende:
jeeujjj tnx, door dat plaatje heb ik ze nu ook gevonden met google earth....
waar zal ik nu eens naar gaan zoeken
Ik heb de geogliefen van Nazca gevonden (14°42' Z 75°10' W).quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef creno het volgende:waar zal ik nu eens naar gaan zoeken
Dat is geen kruispunt, cultuurbarbaar! Dat zijn enorme banen die door een oude beschaving zijn aangebracht in het landschap. (Of door goden, als je Von Däniken moet geloven.)quote:Op zondag 3 juli 2005 17:21 schreef creno het volgende:
ik heb die breedte/lengte ingevuld, maar ik krijg een kruispunt te zien, en niet de beloofde tekeningen
neequote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat is geen kruispunt, cultuurbarbaar! Dat zijn enorme banen die door een oude beschaving zijn aangebracht in het landschap. (Of door goden, als je Von Däniken moet geloven.)
Heb je de pyramides van Teotihuacan al gevonden?
Ach ja, die Chinezen sluiten ook alles af hè? Internet, satellietbeelden. Zelfs de Chinese muur wordt weggecensureerd waar je bij staat...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef creno het volgende:
[..]
neeik krijg de chinese muur niet eens in beeld
![]()
ik wilde even de homo uithangenquote:
90's now?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Bwuh m'n fiets is gejat en mn computer heeft volgens mij een virus
Maar 90's now was supertof
Het helpt niet echt hequote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef creno het volgende:
*reanimeer....reanimeer*
De marquis van karabas???quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het helpt niet echt he![]()
Vanavond ga ik maar eens naar de Marquis, daar is vast meer te doen dan hier![]()
Nee, die niet. Het is een popi grand café ofzoietsquote:Op zondag 3 juli 2005 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Marquis-Marque
seventy EIGHT!quote:
quote:
quote:
quote:
Neeee, toen had ik nog geen Red Bull opquote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef Ryan_R het volgende:
WD met vleugels?Duidelijk een gevalletje Red Bull
Is natuurlijk ook een beetje voor onze tijdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah.... alleen XMN8R loopt er nu op te schuddebillen
over schuddebillen gesprokenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah.... alleen XMN8R loopt er nu op te schuddebillen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een beetje voor onze tijd![]()
... ie een cactus treft en daar aan blijft hangenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nah nou ja kijk, hij vliegt zo van bloem tot bloem tot bloem tot.....
was het maar kut, dan was het nog watquote:
mee eens, ik zal zo weer eens naar het verre belgië vertrekken !quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef Ryan_R het volgende:
Met dit duifje is alles prima![]()
En ik ga maar eens naar de Marquis, want er moet nog gedronken worden vandaag![]()
KIJK ik dacht al zoiets daarstraks ik denk van joh ik denk volgens MIJ....... rijdt er een trein door Zwollequote:
En wat zou dat "wat" dan zijn?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef creno het volgende:
[..]
was het maar kut, dan was het nog wat![]()
o dit is het [homo]topic![]()
Hey joh hoi Markie-Mark!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een glibberige grot met feministische watervallen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een glibberige grot met feministische watervallen
Nee, dat kan gelukkig maar één keer per jaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooohhh hoi Nuvole, ben JIJ inene jarig dan over een uurtje??![]()
*checkt*
Alsof ik me aangesproken voelquote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh en laten we het niet over het andere geslacht hebben, want dan word ik vrouwonvriendelijk
Ow, ben je dan... maandig??quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, dat kan gelukkig maar één keer per jaar.
Ik zwaaide om half 8.. heb je 't gezien?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK ik dacht al zoiets daarstraks ik denk van joh ik denk volgens MIJ....... rijdt er een trein door Zwolle
Heb je problemen met de vrouwtjes dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh en laten we het niet over het andere geslacht hebben, want dan word ik vrouwonvriendelijk
Same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij moet ik ophouden, ik maak vanavond structureel vijanden
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ben je dan... maandig??![]()
Of wat valt er dan te vieren in het volgende topic??![]()
Nee, allemaal niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik vat'm: tegen de tijd dat het volgende topic aan de gang is, moet Wonderer ongesteld worden maar ze is naar alle waarschijnlijkheid behoolijk overtijd??![]()
Ik zit nog lang niet in mijn stopweek hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik vat'm: tegen de tijd dat het volgende topic aan de gang is, moet Wonderer ongesteld worden maar ze is naar alle waarschijnlijkheid behoolijk overtijd??![]()
Stopweek?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog lang niet in mijn stopweek hoor
Jah, dus jij was het toch!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!Ik heb gelijk een vuurpijl teruggestuurd!
![]()
En die trein maar toeteren he speciaal??
Bij het vorige topic ging de nummering a bit pear shaped.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik lees dat dit topic 1287 is, er is dus weer van alles mis met mijn apparatuur...
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[HOMO] #1297 - Omdat wonderer het vergat
en daarna:
[HOMO]-1286 Non, c'est pas vrai!!
Het is Prego z'n schuld!!
Volgende topic is dus 1300
leuk, ja, ja,ja,neequote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef wonderer het volgende:
PEET!!
Hoe is het? Heb je het een beetje naar je zin daar? Leuke mensen, leuke dingen doen? Heb je al een vriendje?
Hij was zo cool in Man without a face...quote:
in Bergen ( N-H ) daar waar verdonk donderdag isquote:Op zondag 3 juli 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
PEET waar bén je dan???? Waar BÉN je??!!!!
En ga je joelen of juichen?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
in Bergen ( N-H ) daar waar verdonk donderdag is
@wiz g'morgen
Doe de groeten aan de Baron! Die woont daarquote:Op zondag 3 juli 2005 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
in Bergen ( N-H ) daar waar verdonk donderdag is
@wiz g'morgen
Toen was het wel nog een jong ventje.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was zo cool in Man without a face...
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
discussieren
en geld aftroggelen
maar ik ga nu![]()
to all
Tip voor jou?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef wonderer het volgende:
Bye Peet, ik zal je weer missen
Enn truste Vlarp, fijn dromen!
Maar hij is nog cooler in Carnivalequote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was zo cool in Man without a face...
Ik heb de laatste stuiptrekkingen nog meegekregenquote:
Daar is het kut weer volgens mij....quote:
Ik woon niet in Enschede.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook in Enschede??
En wil je dat even herhalen?
Neeeee. Maar Waik wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede..
Ik zei toch...kut....quote:
Ik ben toch oh zo blij dat er meer heaumeau's in zo'n geweldige opgewekte bui zijn net als ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:47 schreef Cazman het volgende:
Sommige collega's verdienen het kruis
aaawww de zwarte lucht??quote:
Geen achterdeur?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb één keer gezien, een jaar of wat terug, dat de gracht in deze straat was overstroomd..... Moge God me ervoor behoeden, want ik heb geen achterdeur
Mais non, ik weun in een grachtenpandquote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Woon je in een grot ofzo?
Ik heb ook geen achterdeur heur.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Doe eens niet zo vrolijk....jij...jij walgelijk vervelend optimistisch ventje.....quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk....jij...jij walgelijk vervelend optimistisch ventje.....![]()
All that happiness is ruining my spirit.
quote:
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen achterdeur heur..
Ik bedenk me net pas dat een flat ook geen achterdeur heeft.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Dan is Waxxer VVTquote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?
Dan moet ie nog 2 trappen op en 3 deuren door.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?
VVT? Ummm...quote:
Op tijd Beautje, op tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedenk me net pas dat een flat ook geen achterdeur heeft.![]()
quote:
Zelfs ik wist die nog.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n journalistenschool taalgrapje heh?
Mja, ik ben nu bijv al járen lijdend voorwerpquote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n journalistenschool taalgrapje heh?
* LeBeau wijst naar eerste pagina van het huidige topiquequote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg, nou zit je me weer te stalken Beautje!.
Tssk, dat scheelde ook net een minuut.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau wijst naar eerste pagina van het huidige topique
Au contraire, monsieur Beav.![]()
Niet volgens de wet van Beaverhausen.
Tja, dat zei je er niet bij toen je mij voor stalker uitmaakte.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tssk, dat scheelde ook net een minuut..
Nee idd, hij zal het wel kut vinden hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, maar die post hier toch niet meer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |