Mensen die niet naar bed willen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie gaat er nou ook 's nachts koffie drinken..
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die niet naar bed willen.
Of mensen die dat wel willen maar even een blond moment hadden.
Of mensen die verslaafd zijn aan koffie.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die niet naar bed willen.
Of mensen die dat wel willen maar even een blond moment hadden.
Dat komt me trouwens bekend voor. Levert je wel een naamtopic opquote:Op zondag 3 juli 2005 03:21 schreef Camoth het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde, ik had niet meteen door dat ik de laatste was![]()
Bubaai!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ga trouwens slapen, heren en herettes. Of in ieder geval nog een aflevering van Russen kijken en dan pitten. Toedels.
Nee hoor dat valt tegenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Daar wordt je vast slaperig van!
Nee hoor, je schenkt nooit voor niets in G_E! Nooit!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. Dus ik schenk nou helemaal voor niets in?.
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, je schenkt nooit voor niets in G_E! Nooit!
Moet je daar van wiebelen G_E?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh-oh, straks zit ik hier alleen nog met beavje..
*onrustig heen-en-weer schuifel*
Heb jij gelezen dat ik iets anders heb aangedaan nadat ik die smoking heb uitgetrokken? Nee.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij gelezen dat ik iets anders heb aangedaan nadat ik die smoking heb uitgetrokken? Nee..
Sorry G_E. Macht der gewoontequote:En haal die hand daar weg!
Bauejte ik weet op dit moment nauwelijks waar m'n eigen bed staat.*quote:Op zondag 3 juli 2005 03:51 schreef LeBeau het volgende:
Weet jij ook al waar G_E's bed staat, Beavje?
quote:Op zondag 3 juli 2005 07:09 schreef Cybart het volgende:
feestje liep toch een domper op toen om half 6 een ambulance moest uitrukken....
Ik dacht al, wat is dat gestommel in de badkamer?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:52 schreef beaverhausen het volgende:
Maar G_E's bed is de trap op en dan rechts..
Ik las het ook net.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dat gestommel in de badkamer?
Dat gestommel waren pup en ik, we hadden een discussie over wie de dikste reet hadquote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dat gestommel in de badkamer?
De minst dunne?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Dat gestommel waren pup en ik, we hadden een discussie over wie de dikste reet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |