quote:
quote:
quote:
Neeee, toen had ik nog geen Red Bull opquote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef Ryan_R het volgende:
WD met vleugels?Duidelijk een gevalletje Red Bull
Is natuurlijk ook een beetje voor onze tijdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah.... alleen XMN8R loopt er nu op te schuddebillen
over schuddebillen gesprokenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nah.... alleen XMN8R loopt er nu op te schuddebillen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een beetje voor onze tijd![]()
... ie een cactus treft en daar aan blijft hangenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nah nou ja kijk, hij vliegt zo van bloem tot bloem tot bloem tot.....
was het maar kut, dan was het nog watquote:
mee eens, ik zal zo weer eens naar het verre belgië vertrekken !quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef Ryan_R het volgende:
Met dit duifje is alles prima![]()
En ik ga maar eens naar de Marquis, want er moet nog gedronken worden vandaag![]()
KIJK ik dacht al zoiets daarstraks ik denk van joh ik denk volgens MIJ....... rijdt er een trein door Zwollequote:
En wat zou dat "wat" dan zijn?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef creno het volgende:
[..]
was het maar kut, dan was het nog wat![]()
o dit is het [homo]topic![]()
Hey joh hoi Markie-Mark!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een glibberige grot met feministische watervallen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een glibberige grot met feministische watervallen
Nee, dat kan gelukkig maar één keer per jaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooohhh hoi Nuvole, ben JIJ inene jarig dan over een uurtje??![]()
*checkt*
Alsof ik me aangesproken voelquote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh en laten we het niet over het andere geslacht hebben, want dan word ik vrouwonvriendelijk
Ow, ben je dan... maandig??quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, dat kan gelukkig maar één keer per jaar.
Ik zwaaide om half 8.. heb je 't gezien?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK ik dacht al zoiets daarstraks ik denk van joh ik denk volgens MIJ....... rijdt er een trein door Zwolle
Heb je problemen met de vrouwtjes dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh en laten we het niet over het andere geslacht hebben, want dan word ik vrouwonvriendelijk
Same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij moet ik ophouden, ik maak vanavond structureel vijanden
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ben je dan... maandig??![]()
Of wat valt er dan te vieren in het volgende topic??![]()
Nee, allemaal niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik vat'm: tegen de tijd dat het volgende topic aan de gang is, moet Wonderer ongesteld worden maar ze is naar alle waarschijnlijkheid behoolijk overtijd??![]()
Ik zit nog lang niet in mijn stopweek hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik vat'm: tegen de tijd dat het volgende topic aan de gang is, moet Wonderer ongesteld worden maar ze is naar alle waarschijnlijkheid behoolijk overtijd??![]()
Stopweek?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog lang niet in mijn stopweek hoor
Jah, dus jij was het toch!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!Ik heb gelijk een vuurpijl teruggestuurd!
![]()
En die trein maar toeteren he speciaal??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |