Ik heb de laatste stuiptrekkingen nog meegekregenquote:
Daar is het kut weer volgens mij....quote:
Ik woon niet in Enschede.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook in Enschede??
En wil je dat even herhalen?
Neeeee. Maar Waik wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede..
Ik zei toch...kut....quote:
Ik ben toch oh zo blij dat er meer heaumeau's in zo'n geweldige opgewekte bui zijn net als ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:47 schreef Cazman het volgende:
Sommige collega's verdienen het kruis
aaawww de zwarte lucht??quote:
Geen achterdeur?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb één keer gezien, een jaar of wat terug, dat de gracht in deze straat was overstroomd..... Moge God me ervoor behoeden, want ik heb geen achterdeur
Mais non, ik weun in een grachtenpandquote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Woon je in een grot ofzo?
Ik heb ook geen achterdeur heur.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Doe eens niet zo vrolijk....jij...jij walgelijk vervelend optimistisch ventje.....quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk....jij...jij walgelijk vervelend optimistisch ventje.....![]()
All that happiness is ruining my spirit.
quote:
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen achterdeur heur..
Ik bedenk me net pas dat een flat ook geen achterdeur heeft.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen achterdeur?
Dan is Waxxer VVTquote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?
Dan moet ie nog 2 trappen op en 3 deuren door.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En wat als er iemand wild zwaaiend met een kettingzaag je voordeur intrapt?
VVT? Ummm...quote:
Op tijd Beautje, op tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedenk me net pas dat een flat ook geen achterdeur heeft.![]()
quote:
Zelfs ik wist die nog.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n journalistenschool taalgrapje heh?
Mja, ik ben nu bijv al járen lijdend voorwerpquote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n journalistenschool taalgrapje heh?
* LeBeau wijst naar eerste pagina van het huidige topiquequote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg, nou zit je me weer te stalken Beautje!.
Tssk, dat scheelde ook net een minuut.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau wijst naar eerste pagina van het huidige topique
Au contraire, monsieur Beav.![]()
Niet volgens de wet van Beaverhausen.
Tja, dat zei je er niet bij toen je mij voor stalker uitmaakte.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tssk, dat scheelde ook net een minuut..
Nee idd, hij zal het wel kut vinden hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, maar die post hier toch niet meer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |