Zoietsquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt al een tegeltje liggen om dit in het delfts blauw te vereeuwigen?
Good Charlotte heb ik toch een paar keer voorbij zien komen hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee![]()
Simple Plan stond op t podium in Barrie en McFly + Good Charlotte in Tokyo
Ik alleen t einde van Lifestyles op Ned3quote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Good Charlotte heb ik toch een paar keer voorbij zien komen hoor..
Dat loon op zand circeltje?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef creno het volgende:
de efteling is te zien met google-earth (niet duidelijk maar toch, in de rode cirkel)
[afbeelding]
nee, op de foto is het helaas niet zo duidelijk te zien, maar tussen loon op zand en tilburg staat een wat grotere rode cirkel (tis maar een dun lijntje) en daar ligt de efteling.... dus allemaal effe je neus tegen het scherm aan duwen en dan zie je het !quote:
http://maps.google.com/maps?q=cairo&ll=29.976389,31.132143&spn=0.009871,0.015407&t=k&&hl=enquote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef creno het volgende:
hmmm ik krijg de piramides met Google earth niet gevonden![]()
weet iemand de lengte/breedtegraden ?
Heb je ook die Sfinx zien liggen aan de rechterkant? De poema is er niets bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef creno het volgende:
jeeujjj tnx, door dat plaatje heb ik ze nu ook gevonden met google earth....
waar zal ik nu eens naar gaan zoeken
Ik heb de geogliefen van Nazca gevonden (14°42' Z 75°10' W).quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef creno het volgende:waar zal ik nu eens naar gaan zoeken
Dat is geen kruispunt, cultuurbarbaar! Dat zijn enorme banen die door een oude beschaving zijn aangebracht in het landschap. (Of door goden, als je Von Däniken moet geloven.)quote:Op zondag 3 juli 2005 17:21 schreef creno het volgende:
ik heb die breedte/lengte ingevuld, maar ik krijg een kruispunt te zien, en niet de beloofde tekeningen
neequote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat is geen kruispunt, cultuurbarbaar! Dat zijn enorme banen die door een oude beschaving zijn aangebracht in het landschap. (Of door goden, als je Von Däniken moet geloven.)
Heb je de pyramides van Teotihuacan al gevonden?
Ach ja, die Chinezen sluiten ook alles af hè? Internet, satellietbeelden. Zelfs de Chinese muur wordt weggecensureerd waar je bij staat...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef creno het volgende:
[..]
neeik krijg de chinese muur niet eens in beeld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |