Je weet dat Live 8 vandaag is?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef GLO het volgende:
Stand van zaken: laatste vraag was van nbdbd en is door Neva goed beantwoord. Newbie moet nog wel het punt uitdelen, maar Neva is eigenlijk aan zet. Maar ook al twee uur offline...
Ik heb het nu ook op de achtergrond opstaan, net een spectaculair waardeloos concert van Madonna mee mogen maken.quote:
Ik heb het gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook op de achtergrond opstaan, net een spectaculair waardeloos concert van Madonna mee mogen maken.
Ik ben zowiezo nooit een madonna fan geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Grobbel het volgende:
Mja, maar verder... Het klonk allemaal erg futloos; en die iets vertraagde versie van Ray of Light deed me ook niet echt veel. Music heb ik nooit echt een bijzonder nummer gevonden, en om die dan tot in den treure te blijven herhalen, tja.
Ai, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo nooit een madonna fan geweest.
Brian Wilson ook wel een beetje een trieste vertoning trouwens...
Tja dat swingde (swong?) als een oude kruiwagen met een vierkant wielquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef cafca het volgende:
Maar het is op BBC 3, toch? die kan ik dus niet ontvangenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:58 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de BBC trouwens op mijn tv ingeprogrammeerd op het 17e kanaal, en ik typ continu per ongeluk 18 in op mijn afstandsbediening - waardoor ik steeds op ARD 1 terecht kom, waar nu een of andere TROS-achtige special bezig is met een vreselijke schlagerzanger.
iig beter dan live8quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:58 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de BBC trouwens op mijn tv ingeprogrammeerd op het 17e kanaal, en ik typ continu per ongeluk 18 in op mijn afstandsbediening - waardoor ik steeds op ARD 1 terecht kom, waar nu een of andere TROS-achtige special bezig is met een vreselijke schlagerzanger.
Volgens mij kan ik BBC3 hier ook niet ontvangen; ik denk dat het toch BBC1 is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar het is op BBC 3, toch? die kan ik dus niet ontvangen![]()
The Killers zien er met het geluid af ook uit als schlagerzangersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:58 schreef Grobbel het volgende:
Je meent het. Zelfs hier in huis, waar totaal andere zaken spelen, valt niet aan Live 8 te ontkomen. Ik ben druk met werk, maar hol af & toe naar de tv als ik iets hoor wat me bevalt en heb zo toch een paar mooie momentjes meegepikt: Dido & Youssou (7 Seconds), BEP & Rita Marley (Get Up Stand Up), Bill Gates, Kofi Annan, Nelson Mandela, een razende Green Day en een furieuze Annie Lennox. En zicht op zeeën weldoorvoede mensen. om over de vadsige Simon Le Bon maar te zwijgen - stuitend gewoonquote:
Heb je vanmiddag Daniel Lohues gezien? pffffffffffff.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef GLO het volgende:
[..]
En zicht op zeeën weldoorvoede mensen. om over de vadsige Simon Le Bon maar te zwijgen - stuitend gewoon
Je ziet het misschien niet aan hem af, maar hij schijnt er zelf nu meer lol aan te beleven dan in de sixties, als je z'n interviews zo leest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef cafca het volgende:
Dido en Youssou samen was een aardig idee op papier, maar wat zong Dido vals, zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Je meent het. Zelfs hier in huis, waar totaal andere zaken spelen, valt niet aan Live 8 te ontkomen. Ik ben druk met werk, maar hol af & toe naar de tv als ik iets hoor wat me bevalt en heb zo toch een paar mooie momentjes meegepikt: Dido & Youssou (7 Seconds), BEP & Rita Marley (Get Up Stand Up), Bill Gates, Kofi Annan, Nelson Mandela, een razende Green Day en een furieuze Annie Lennox. En zicht op zeeën weldoorvoede mensen. om over de vadsige Simon Le Bon maar te zwijgen - stuitend gewoon
Dat is ook een vet varken geworden ja. Geen wonder dat La Bunskoek van 'm af wildequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag Daniel Lohues gezien? pffffffffffff.....
Vond je dat vals? Dan heb je Elton John niet gehoord..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dido en Youssou samen was een aardig idee op papier, maar wat zong Dido vals, zeg.
Ik vind 'm ook helemaal okéquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:10 schreef GLO het volgende:
Maar wel lachen altijd met die gast. Droge Drentse humor, dat mag ik wel.
Niet gehoord nee, heb de tv pas een uur aanstaan of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Vond je dat vals? Dan heb je Elton John niet gehoord..
Het was nog niet eens zo vals maar in 7 seconds zat ze tegen het schreeuwen aan ipv dat ze bleef zingen. Het begin van het nummer deed ze wel goed. Het is volgens mij ook niet echt makkelijk om met Youssou samen te zingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dido en Youssou samen was een aardig idee op papier, maar wat zong Dido vals, zeg.
offuh Aha hahaha de hoge toontjes kwamen er niet echt lekker uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Vond je dat vals? Dan heb je Elton John niet gehoord..
Idd, het was niet zozeer vals als wel schel en hard. En idd wschlk omdat ze geen partij was voor Youssou. De mooiste uitvoering die ik ooit van 7 Seconds hoorde was op een festival in Frankrijk, waar Youssou het met en Française deed. Haar naam ben ik vergeten, maar ze tierelierden als nachtegalen tegen elkaar op. Bloedjemooi.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was nog niet eens zo vals maar in 7 seconds zat ze tegen het schreeuwen aan ipv dat ze bleef zingen. Het begin van het nummer deed ze wel goed. Het is volgens mij ook niet echt makkelijk om met Youssou samen te zingen
Yep, hij deed onderzoekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef Grobbel het volgende:
Pete Townsend?
Scrutinizer +1quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlie Parker
Yepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef Grobbel het volgende:
Super Etoile de Dakar.
Ik ook niet, heb al iets te veel gezopen bij het aanhoren van al die vreselijke Live8 bandjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
mijn hoofd staat ook niet zo naar het bedenken van moeilijke vragen
Had Kanye West niet Commons meest recente album geproduceerd?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat is (sinds kort) de muzikale link tussen Common en Kanye West?
Nou en of, Grobbel!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Had Kanye West niet Commons meest recente album geproduceerd?
Geen idee vanaf welk jaar, maar het duurt van donderdag tot zondag, toch? 30 juni tot 3 juli.quote:
Oei, dan heb ik daar te lang niet op geletquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee vanaf welk jaar, maar het duurt van donderdag tot zondag, toch? 30 juni tot 3 juli.
Ik heb eigenlijk geen idee of Mariah ooit iets met P. Diddy heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Boys2Men
P. Diddy (Puff Daddy)
Whitney Houston
Chimpansee Bubbles zegt: "Honey toch?"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of Mariah ooit iets met P. Diddy heeft opgenomen.Daisy, kun je voor je weg gaat nog even het desbetreffende nummer noemen?
Ik dacht dat hij het nummer alleen maar geproduceerd had, maar ik kan het me niet echt meer voor de geest halen. Maar goed, ik geloof het verder wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chimpansee Bubbles zegt: "Honey toch?"
Ik had de hele vraag niet gezien johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed GLO, jij bent Mariah Carey kenner bij uitstek. Kun jij niet een gokje wagen?
geenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
Laat ik er ook eens een Live 8-vraag in gooien: Wat voor schoenen droeg Joss Stone?
Kaplaarzen. Maar dan van rubber. Rubberen laarzen. Rubberen kaplaarzen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
Laat ik er ook eens een Live 8-vraag in gooien: Wat voor schoenen droeg Joss Stone?
Reken maarquote:
Geen idee. Recentelijk? Of al lang(er) geleden?quote:daarnet was de The Who aan het spelen, aan welk(e) tv-serie(s) hebben ze (een) nummer(s) uitgeleend?
1 van de weinige series die ik eventueel op zou nemenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken die serie trouwens amper, wist het ook alleen maar omdat een dozijn posters het meteen riep toen The Who begon te spelen; ze kenden de band amper of niet, maar het nummer wel van CSI, dus.![]()
Das trouwens Rollo armstrongquote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Grobbel het volgende:
Zag net een stukje Faithless op de BBC. Hoe heette ook alweer de DJ die mede-oprichter was van de band maar nooit echt zo'n zin heeft om met de band te touren, en daardoor ook vaak over het hoofd wordt gezien als het gezicht van de band, in tegenstelling tot Sister Bliss en Maxi Jazz? Hij heeft ook een beroemde zus.
Ik dacht trouwens zelfs dat ie officieel uit de band was gestapt, maar AMG beweert van niet.![]()
timbob +1quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Das trouwens Rollo armstrong
broer van dido
deed ook trouwens nog steeds mee op het laatste album hoor.
Foei GLO.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Reken maar
[..]
Geen idee. Recentelijk? Of al lang(er) geleden?
Ik lees net ff bij, maar had helemaal niet door dat dat een Triviavraag wasquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Das trouwens Rollo armstrong
broer van dido
deed ook trouwens nog steeds mee op het laatste album hoor.
maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Grobbel het volgende:
DJ Shadow.
Maar m'n computer gaat nu wel verder uit, dus geen nieuwe vraag meer van mijn kant.
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Foei GLO.
Who Are You voor CSI Vegas
Won't Get Fooled Again voor CSI Miami
Baba O'Reilly voor CSI New York
Inclusief herhaliningen en her-herhalingen is er 5 dagen per week wel een CSI-variant op RTL4 of Yorin te vinden.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...
Inmiddels weet ik wel beter, maar ik heb het nog steeds niet gezien. Is er een vaste dag + tijd voor? Dan kan ik het 's uitproberen. En op welke zender?
Vooral die drummert!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vonden jullie Helter Skelter ook zo goed?
Ha, daar is-ie dan tochquote:
Ja, was nog net op tijd! Nog behoefte aan een vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 04:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, daar is-ie dan toch
Hier, een punt: biggie +1
Want 't is goed natuurlijk.
Tot daar
quote:Op zondag 3 juli 2005 04:19 schreef MOVO het volgende:
Vraag maar naar welk festival jij morgen straks gaat!![]()
Ja hoor. Beetje afleiding kan geen kwaadquote:Op zondag 3 juli 2005 04:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, was nog net op tijd! Nog behoefte aan een vraag?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Paul McCartney Sting Pink Floyd Duran Duran Black Eyed Peas Mariah Carey The Who Dido Green Day Coldplay U2 Travis Joss Stone Youssou N'dour Stevie Wonder |
Kut 't is laat ik bedoelde natuurlijk Duran Duranquote:
Volgens mij heb jij gewonnen. Dus kom maar op met die vraagquote:Op zondag 3 juli 2005 04:26 schreef Neleos het volgende:
Pink Floyd
The Killers
Kaiser Chiefs
Bjork
Dave Matthews Band
Annie Lennox
Snoop Dogg
Jay-z
Destiny's Child
Will Smith
Ah-ha
Bon Jovi
Robbie Williams
Youssou 'n Dour
Nena
Tot kwart voor vijf doorgegaan vannacht...quote:Op zondag 3 juli 2005 04:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewonnen. Dus kom maar op met die vraag
De man speelt bij een behoorlijk stevige band en heeft een allitererende naamquote:
Will smith staat hier niet op het artiesten lijstje maar op het presentatielijst in Phili (website live8) Ik weet natuurlijk niet 100% of ie ook niet een nummertje heeft gedaan. De correctie van Movo was ook net te laat dus GLO heeft als enige een volledig correcte lijst.quote:
Will SMith heeft diverse nummers gedaan (was best wel aardig).quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Will smith staat hier niet op het artiesten lijstje maar op het presentatielijst in Phili (website live8) Ik weet natuurlijk niet 100% of ie ook niet een nummertje heeft gedaan. De correctie van Movo was ook net te laat dus GLO heeft als enige een volledig correcte lijst.
GLO +1
Ik ga ook zoquote:Op zondag 3 juli 2005 04:10 schreef bigshadow het volgende:
metropolis, zie je morgen glo
Al King?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voornaam:
[afbeelding]
Achternaam:
[afbeelding]
En allitereert ook niet echt lekkerquote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef Charmian het volgende:
ow shoot das gore helemaal niet
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef Charmian het volgende:
het was die andere gup jan curry
kom ik op John King
Will Smith speelde meerdere nummers, waaronder Gettin' Jiggy with it, een of andere nieuwe single, de theme van the Fresh Prince of Bel Air en Summertime.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Will smith staat hier niet op het artiesten lijstje maar op het presentatielijst in Phili (website live8) Ik weet natuurlijk niet 100% of ie ook niet een nummertje heeft gedaan. De correctie van Movo was ook net te laat dus GLO heeft als enige een volledig correcte lijst.
GLO +1
Kerry King, de uberstoere gitarist van Slayer, ook wel bekend als wandelende tattoo.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Charmian het volgende:
Kerry King dan?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
A Rose Garden ?
Er zat een lama op het vinkentouw...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:51 schreef Gambolputty het volgende:
Selling England by the Pound - Genesis?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Neleos het volgende:
Joss Stone??
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:59 schreef belsen het volgende:
Nee, Richard Ashcroft.
Vond ik overigens leuker dan McCartney bij U2.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Neleos het volgende:
The Who?
Het was een Amerikaan die rond deze tijd vooral in Londen resideerde...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was een bevriende artiest, die toevallig bij de opname aanwezig was en het 's avonds direct live speelde onder het mom van: hier is het nieuwe nummer van The Beatles.
Dat was dus na de opname.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel dat Jimi Hendrix het 3 dagen na release speelde...
Hmm, te makkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Grobbel het volgende:
Dat zal dan wel Maria Taylor wezen...
Ik had geen idee hoe ze er uit zag, maar je bent haar al een week lang overal aan het pimpen, dus dan is zo'n gok snel gedaan.quote:
The very same.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Blonde Redhead ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
the Bloodhound Gang?
Welke band? Foto volgt indien nodig.quote:Buzzy glam rock fashion platescame together in a jet-set miracle in mid-1998. Daniel Hunt and Reuben Wu, who lurk in the background playing rhythm boxes and keyboards in the band, settled in Liverpool after a spate of DJ work in Japan and world travel, including a train trip in Bulgaria where they met vocalist Mira Aroyo. Helena Marnie, who also sings and plays keyboards for the group, also joined them and they began work on their first single, "He Took Her to a Movie," which was recorded for 50 pounds. The release brought a wave of critical attention with writers extending into jubilant metaphor to describe the band's unique sound, including one who wrote that they were "...a teasing glimpse of how Britney Spears might have sounded, had she been born in the GDR and a heroin addict."
Die prijst tegenwoordig Soul-cd's aan voor Tell Sell.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Isaac Hayes?
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Overigens zullen de mensen die nu op Metropolis zijn het waarschijnlijk direct herkennen![]()
En in dat geval zeg ik dat het klopt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:14 schreef Neleos het volgende:
In dat geval zeg ik Ladytron
Mooi dan. Ken het verder alleen van naam.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En in dat geval zeg ik dat het klopt.
Neleos +1
Jimmy en Ray Manzarek. Verder kom ik nietquote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooi dan. Ken het verder alleen van naam.
Mag ik de namen van de 4 originele bandleden van The Doors
Nog eentje, wie maakt het af?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:30 schreef Mark het volgende:
Robbie Krieger nog op gitaar en die drummer....
quote:In the day we sweat it out in the streets of a runaway american dream
At night we ride through mansions of glory in suicide machines
Sprung from cages out on highway 9,
Chrome wheeled, fuel injected and steppin’ out over the line
Baby this town rips the bones from your back
It’s a death trap, it’s a suicide rap
We gotta get out while we’re young
We've got to get out of this town van The Animals ??quote:
Nee, maar qua de thematiek van het nummer denk je wel de goede kant op.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
We've got to get out of this town van The Animals ??
dolle_hond + 1quote:Op zondag 3 juli 2005 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
born to run van springsteen
quote:What is a perfect album? One could make an argument that a perfect album is one that sets out a specific set of artistic criteria and then fulfills them flawlessly. In that respect, and many others,1979 debut is a perfect album. The [....] quintet's brief story is no different than that of literally dozens of other bands to form in the wake of
and, more importantly,
, but the group infuses so much unabashed joy in their two-minute three-chord pop songs, and there's so little pretension in their unapologetically teenage worldview, that even the darker hints of life in songs like the suicide-themed
are delivered with a sense of optimism at odds with so many of their contemporaries. There's no fewer than three all-time punk-pop classics here; besides that song, the singles
and
are simple declarations of teenage hormonal lust that somehow manage to be cute instead of Neanderthal;
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:19 schreef bartrid het volgende:
was die niet self titled? The undertones dus
quote:You have been living like a rot
And you can say you’ve not
But in case you forgot
You gotta give... it your best shot
Tuurlijk. Captain_Redbeard +1quote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Junkie XL - Saturday Teenage Kicks natuurlijk...
Toch nog het gemiste puntje van daarnet:quote:Op zondag 3 juli 2005 16:55 schreef Neleos het volgende:
Glastonbury
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
check die voorste paar koepeltentjes...
quote:As his name suggests, Brooklyn-bred microphone fiendis the epitome of a true Hip-Hop wordsmith. At a time when the rap market is flooded with cookie-cutter sensations who churn out forgettable pop hits rather than solid albums, this Lyricist Lounge All-Star is looking to the past to reinvigorate the present by recalling Hip-Hop’s golden age of 1994 — when the beats were hard and emcees talked to listeners about relevant topics they could relate to. Not just about girls, clubs, and the current brand name of choice,
raps about true life. “It’s a reflection of everything we go through as people,”
says of his debut solo album, the aptly titled
.
Ik zag hem laatst op 1 van de muziekzenders, daar ging hij een paar minuten "freestylen". Dat was wel geinig om te zien. Maar ik wacht nog ff en als niemand het weet parkeer ik hem wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem opgezocht, nog nooit van die beste kerel gehoord.
Of ik maak er een fantastisch anagram van.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
... en als niemand het weet parkeer ik hem wel.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:46 schreef dolle_hond het volgende:
wordsworth
zit hier een verborgen boodschap in?quote:
min of meer wel jaquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Erasure?
ahaquote:Op zondag 3 juli 2005 19:42 schreef bartrid het volgende:
dat ziet er inderdaad uit als AHA.
scrutinizer was eerder hoor, dus die mag het punt hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aha
morton harket heet hij
bartrid +1
Een kennerquote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
is hij niet van.. twarres?
Dit was onder voorbehoud zoals ik dacht aan te geven. Ik heb zelf niks gezien en baseerde me op de website.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
GLO +1
Zo simpel was hetquote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joe Cocker?
quote:(1960) wordt alom geprezen als rapper en als creatieve kracht achter de hiphopband
. Hij staat bekend om zijn confronterende teksten; op controversiele wijze brengt hij in zijn muziek een breed scala aan hedendaagse en sociale onderwerpen aan de orde. Wereldwijd verkocht
meer dan 10.000.000 platen, terwijl het nummer
uitgroeide tot het lijflied van jonge mensen over de hele wereld.
quote:
Deze man is een stuk minder geniaal dan Vieze Freddy. Heeft niet niet aan de wieg gestaan van hiphop als we know it en is absoluut internationaal een onbekende, het kan dus nooit iemand van de Jeugd van Tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vieze Freddy is de schrijver en Watskeburt? het nummer natuurlijk![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sugar hil gang?
quote:Rapers delight?
Gaf me ondertussen kans om op een serieuze gok te komen: Dr. DRE, zat in NWA met het nummer Been There Done Thatquote:Op zondag 3 juli 2005 20:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze man is een stuk minder geniaal dan Vieze Freddy. Heeft niet niet aan de wieg gestaan van hiphop als we know it en is absoluut internationaal een onbekende, het kan dus nooit iemand van de Jeugd van Tegenwoordig zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Gaf me ondertussen kans om op een serieuze gok te komen: Dr. DRE, zat in NWA met het nummer Been There Done That![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Rapers delight?
Flavour Flav met Black Steel bijvoorbeeld ??quote:Op zondag 3 juli 2005 20:46 schreef bigshadow het volgende:
Aan de leeftijd te zien is het de oude rap garde, en dan ook nog politiek en sociaal bezig denk ik Public enemy
quote:'Zonder het nummerhad de film Do The Right Thing niet dezelfde impact gehad' Spike Lee, filmregisseur
euh, wie?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Flavour Flav met Black Steel bijvoorbeeld ??
die kerel met die klok... alleen daarom kon ik hem onthoudenquote:
Doe het dan gewoon allebei in 1 postquote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef bartrid het volgende:
Fight the power?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had Grote Schaduw toch al gezegd?
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:46 schreef bigshadow het volgende:
Aan de leeftijd te zien is het de oude rap garde, en dan ook nog politiek en sociaal bezig denk ik Public enemy, fight the power dan als hit.
[..]
quote:
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brainquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brain
Als goedmakertje oke?![]()
ik heb m nu opgezochtquote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brain
Als goedmakertje oke?![]()
quote:One of hip-hop's most militantly Afrocentric radicals,struggled for most of his career to find acceptance for his fiercely political music, which drew from the provocative intelligence of Public Enemy and the gut-level rage of early Ice Cube. Born Oscar Jackson, Jr. in California,
earned a degree in economics from the University of California-Davis (near the San Francisco Bay Area); but hip-hop appealed to him more, and he founded his own record label, Scarface.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |