Dit was onder voorbehoud zoals ik dacht aan te geven. Ik heb zelf niks gezien en baseerde me op de website.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Will smith staat hier niet op het artiesten lijstje maar op het presentatielijst in Phili (website live8) Ik weet natuurlijk niet 100% of ie ook niet een nummertje heeft gedaan. De correctie van Movo was ook net te laat dus GLO heeft als enige een volledig correcte lijst.
GLO +1
Zo simpel was hetquote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joe Cocker?
quote:(1960) wordt alom geprezen als rapper en als creatieve kracht achter de hiphopband
. Hij staat bekend om zijn confronterende teksten; op controversiele wijze brengt hij in zijn muziek een breed scala aan hedendaagse en sociale onderwerpen aan de orde. Wereldwijd verkocht
meer dan 10.000.000 platen, terwijl het nummer
uitgroeide tot het lijflied van jonge mensen over de hele wereld.
quote:
Deze man is een stuk minder geniaal dan Vieze Freddy. Heeft niet niet aan de wieg gestaan van hiphop als we know it en is absoluut internationaal een onbekende, het kan dus nooit iemand van de Jeugd van Tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vieze Freddy is de schrijver en Watskeburt? het nummer natuurlijk![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sugar hil gang?
quote:Rapers delight?
Gaf me ondertussen kans om op een serieuze gok te komen: Dr. DRE, zat in NWA met het nummer Been There Done Thatquote:Op zondag 3 juli 2005 20:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze man is een stuk minder geniaal dan Vieze Freddy. Heeft niet niet aan de wieg gestaan van hiphop als we know it en is absoluut internationaal een onbekende, het kan dus nooit iemand van de Jeugd van Tegenwoordig zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Gaf me ondertussen kans om op een serieuze gok te komen: Dr. DRE, zat in NWA met het nummer Been There Done That![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Rapers delight?
Flavour Flav met Black Steel bijvoorbeeld ??quote:Op zondag 3 juli 2005 20:46 schreef bigshadow het volgende:
Aan de leeftijd te zien is het de oude rap garde, en dan ook nog politiek en sociaal bezig denk ik Public enemy
quote:'Zonder het nummerhad de film Do The Right Thing niet dezelfde impact gehad' Spike Lee, filmregisseur
euh, wie?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Flavour Flav met Black Steel bijvoorbeeld ??
die kerel met die klok... alleen daarom kon ik hem onthoudenquote:
Doe het dan gewoon allebei in 1 postquote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef bartrid het volgende:
Fight the power?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had Grote Schaduw toch al gezegd?
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:46 schreef bigshadow het volgende:
Aan de leeftijd te zien is het de oude rap garde, en dan ook nog politiek en sociaal bezig denk ik Public enemy, fight the power dan als hit.
[..]
quote:
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brainquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brain
Als goedmakertje oke?![]()
ik heb m nu opgezochtquote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n volgende vraag strak wordt: hoe heet de spaanstalige versie van 't Cypress Hill nummer Insane in the Brain
Als goedmakertje oke?![]()
quote:One of hip-hop's most militantly Afrocentric radicals,struggled for most of his career to find acceptance for his fiercely political music, which drew from the provocative intelligence of Public Enemy and the gut-level rage of early Ice Cube. Born Oscar Jackson, Jr. in California,
earned a degree in economics from the University of California-Davis (near the San Francisco Bay Area); but hip-hop appealed to him more, and he founded his own record label, Scarface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |