quote:Op zondag 3 juli 2005 12:16 schreef Charmian het volgende:
het was die andere gup jan curry
kom ik op John King
Will Smith speelde meerdere nummers, waaronder Gettin' Jiggy with it, een of andere nieuwe single, de theme van the Fresh Prince of Bel Air en Summertime.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Will smith staat hier niet op het artiesten lijstje maar op het presentatielijst in Phili (website live8) Ik weet natuurlijk niet 100% of ie ook niet een nummertje heeft gedaan. De correctie van Movo was ook net te laat dus GLO heeft als enige een volledig correcte lijst.
GLO +1
Kerry King, de uberstoere gitarist van Slayer, ook wel bekend als wandelende tattoo.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Charmian het volgende:
Kerry King dan?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
A Rose Garden ?
Er zat een lama op het vinkentouw...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:51 schreef Gambolputty het volgende:
Selling England by the Pound - Genesis?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:58 schreef Neleos het volgende:
Joss Stone??
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:59 schreef belsen het volgende:
Nee, Richard Ashcroft.
Vond ik overigens leuker dan McCartney bij U2.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Neleos het volgende:
The Who?
Het was een Amerikaan die rond deze tijd vooral in Londen resideerde...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was een bevriende artiest, die toevallig bij de opname aanwezig was en het 's avonds direct live speelde onder het mom van: hier is het nieuwe nummer van The Beatles.
Dat was dus na de opname.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel dat Jimi Hendrix het 3 dagen na release speelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |