maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Grobbel het volgende:
DJ Shadow.
Maar m'n computer gaat nu wel verder uit, dus geen nieuwe vraag meer van mijn kant.
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Foei GLO.
Who Are You voor CSI Vegas
Won't Get Fooled Again voor CSI Miami
Baba O'Reilly voor CSI New York
Inclusief herhaliningen en her-herhalingen is er 5 dagen per week wel een CSI-variant op RTL4 of Yorin te vinden.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...
Inmiddels weet ik wel beter, maar ik heb het nog steeds niet gezien. Is er een vaste dag + tijd voor? Dan kan ik het 's uitproberen. En op welke zender?
Vooral die drummert!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vonden jullie Helter Skelter ook zo goed?
Ha, daar is-ie dan tochquote:
Ja, was nog net op tijd! Nog behoefte aan een vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 04:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, daar is-ie dan toch
Hier, een punt: biggie +1
Want 't is goed natuurlijk.
Tot daar
quote:Op zondag 3 juli 2005 04:19 schreef MOVO het volgende:
Vraag maar naar welk festival jij morgen straks gaat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |