Ik heb eigenlijk geen idee of Mariah ooit iets met P. Diddy heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Boys2Men
P. Diddy (Puff Daddy)
Whitney Houston
Chimpansee Bubbles zegt: "Honey toch?"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of Mariah ooit iets met P. Diddy heeft opgenomen.Daisy, kun je voor je weg gaat nog even het desbetreffende nummer noemen?
Ik dacht dat hij het nummer alleen maar geproduceerd had, maar ik kan het me niet echt meer voor de geest halen. Maar goed, ik geloof het verder wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chimpansee Bubbles zegt: "Honey toch?"
Ik had de hele vraag niet gezien johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed GLO, jij bent Mariah Carey kenner bij uitstek. Kun jij niet een gokje wagen?
geenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
Laat ik er ook eens een Live 8-vraag in gooien: Wat voor schoenen droeg Joss Stone?
Kaplaarzen. Maar dan van rubber. Rubberen laarzen. Rubberen kaplaarzen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
Laat ik er ook eens een Live 8-vraag in gooien: Wat voor schoenen droeg Joss Stone?
Reken maarquote:
Geen idee. Recentelijk? Of al lang(er) geleden?quote:daarnet was de The Who aan het spelen, aan welk(e) tv-serie(s) hebben ze (een) nummer(s) uitgeleend?
1 van de weinige series die ik eventueel op zou nemenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken die serie trouwens amper, wist het ook alleen maar omdat een dozijn posters het meteen riep toen The Who begon te spelen; ze kenden de band amper of niet, maar het nummer wel van CSI, dus.![]()
Das trouwens Rollo armstrongquote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Grobbel het volgende:
Zag net een stukje Faithless op de BBC. Hoe heette ook alweer de DJ die mede-oprichter was van de band maar nooit echt zo'n zin heeft om met de band te touren, en daardoor ook vaak over het hoofd wordt gezien als het gezicht van de band, in tegenstelling tot Sister Bliss en Maxi Jazz? Hij heeft ook een beroemde zus.
Ik dacht trouwens zelfs dat ie officieel uit de band was gestapt, maar AMG beweert van niet.![]()
timbob +1quote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Das trouwens Rollo armstrong
broer van dido
deed ook trouwens nog steeds mee op het laatste album hoor.
Foei GLO.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Reken maar
[..]
Geen idee. Recentelijk? Of al lang(er) geleden?
Ik lees net ff bij, maar had helemaal niet door dat dat een Triviavraag wasquote:Op zondag 3 juli 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Das trouwens Rollo armstrong
broer van dido
deed ook trouwens nog steeds mee op het laatste album hoor.
maarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef Grobbel het volgende:
DJ Shadow.
Maar m'n computer gaat nu wel verder uit, dus geen nieuwe vraag meer van mijn kant.
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Foei GLO.
Who Are You voor CSI Vegas
Won't Get Fooled Again voor CSI Miami
Baba O'Reilly voor CSI New York
Inclusief herhaliningen en her-herhalingen is er 5 dagen per week wel een CSI-variant op RTL4 of Yorin te vinden.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien. Tot voor kort ook nog nooit van gehoord, totdat het langskwam in een IMDb-forum. Ik heb toen gereageerd met dat ik het niet kende omdat het hier niet uitgezonden wordt...
Inmiddels weet ik wel beter, maar ik heb het nog steeds niet gezien. Is er een vaste dag + tijd voor? Dan kan ik het 's uitproberen. En op welke zender?
Vooral die drummert!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vonden jullie Helter Skelter ook zo goed?
Ha, daar is-ie dan tochquote:
Ja, was nog net op tijd! Nog behoefte aan een vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 04:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, daar is-ie dan toch
Hier, een punt: biggie +1
Want 't is goed natuurlijk.
Tot daar
quote:Op zondag 3 juli 2005 04:19 schreef MOVO het volgende:
Vraag maar naar welk festival jij morgen straks gaat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |