Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
waar is greenday nu?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wat een kutbands zeg. Die oude Live AID (toen nog niet 8erlijk gespeld) rulesde zwaar maar dit is echt dikke vette naad.
Green day en de black eyed peas. Wat een ellende.
ik denk het niet.. het is alleen voor onze zone primetime, in canada niet..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:05 schreef Jonathon het volgende:
Ik denk dat Madonna later komt.. PRIMETIME hea
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:07 schreef cyberrobin het volgende:
Waar blijven the killers noutis 7 uur
Ik ook, blijft goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef Zanderrr het volgende:
Vind dit wel nog steeds een leuk nummer, hoor.
Aaah!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef qu63 het volgende:
volgens ned3 gaat madonna like a prayer doen met een gospel koor!
En al meer dan 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef Zanderrr het volgende:
Tot nu toe valt UB40 me niet tegen. Als ze die suffe covers uit hun latere carriere maar niet doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef Zanderrr het volgende:
Done.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef the_disheaver het volgende:
En massaal omschakelen naar BBC 1!!!
Waar zijn die ook alweer van?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef Foxxy het volgende:
Snow Patrol wil ik ook wel graag zien.
Ik vind het wel aardigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:12 schreef N.icka het volgende:
Dit is zoooooooooooooooooo saai
robbie zou we will rock you doen als het goed is..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
1741 UB40: Medley - Food For Thought, Who You Fighting For, Reasons, Red Red Wine, Can't Help Falling In Love
1801 Snoop Dogg: Medley - Ups And Downs, It's A G Thang, Drop It, Signs, What's My Name
1821 Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
1841 Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
1901 Snow Patrol: Chocolate, Run
1906 The Killers: All These Things That I've Done
1926 Joss Stone: Super Duper Love, I Had A Dream, Some Kind of Wonderful
1946 Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama, Everybody Wants The Same Thing
2006 Velvet Revolver: Do It For The Kids
2026 Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
2046 Mariah Carey: Vision of Love, Make It Happen, We Belong Together
2106 Robbie Williams: Let Me Entertain You, Feel, Angels
2126 The Who (introduced by Peter Kay): Who Are You?, Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley, Behind Blue Eyes
2149 Pink Floyd: TBC (Expected to play four songs including Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here)
2211 Sir Paul McCartney: TBC (Expected to play five songs including The Long and Winding Road)
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
7 uur engelse tijd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef Jonathon het volgende:
Zat ook al te w88
Ze hebben het meerdere malen gezegt dat ze om 7h kwamen..
[..]
Tof!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:08 schreef qu63 het volgende:
volgens ned3 gaat madonna like a prayer doen met een gospel koor!
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef Dandilion het volgende:
ist nou opeens naar de ander bbc gegaan? ik kijk liever naar de engelse dan op ned. tv.
+er komt een videoboodschap van Queenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
robbie zou we will rock you doen als het goed is..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
2211 Sir Paul McCartney: TBC (Expected to play five songs including The Long and Winding Road)
klinkt al beter![]()
idd, maar dat staat niet in het schemaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
+er komt een videoboodschap van Queen![]()
quote:2149 Pink Floyd: TBC (Expected to play four songs including Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef Un4 het volgende:
Dit is zo'n vervelend paupernummer...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef N.icka het volgende:
Dit is muziek voor op een saaie bruiloft waarbij je dan verplicht moet dansen met die enge oom
hehe, soort van jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Wat is UB40 toch van een leuke band de BZN van Engeland geworden.
Zouden ze Comfortably Numb samen met de Scissor Sisters doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
maar 20 minuten voor pink floyd hopen dat één nummer helemaal afkrijgen
laat em maar wegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
korten ze snoop dog toch gewoon wat in?![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ze beginnen met hun beste en sluiten af met hun slechtstequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Dat zou best gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Zouden ze Comfortably Numb samen met de Scissor Sisters doen?
Ik hoop het! Dat wordt echt historisch dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja ik zei net al, daar ken ik ze vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Van Snow Patrol.
(Chocolat is een bekend nummer van ze)
Dan hang ik mezelf terplekke op! ik vind de sciccot Sisters goed hoor, take your mama out enzo. Maar CN hebben ze gewoon keihard anaal verkracht...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik merkte het te laat op , .... nu mis ik de helf van hun optreden , .. kut!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef the_disheaver het volgende:
En massaal omschakelen naar BBC 1!!!
op zich zouden "the cats" best in deze lineup van voornamelijk golden oldies passen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Jane het volgende:
Ik zit te zappen, kom ik ineens Piet Veerman tegen... Ik denk, zie je wel, TOCH de Mystery Guest!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de arme Afrikaantjes om te laten zien dat ze niet alleen staanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Zingen ze ook You'll Never Walk Alone, klinkt vast ook wel goed uit de kelen van 600 000 man. Nu nog een reden bedenken om het te spelen
ik hoorde wel you'll never walk alone in londen, tussen 2 artiesten in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Zingen ze ook You'll Never Walk Alone, klinkt vast ook wel goed uit de kelen van 600 000 man. Nu nog een reden bedenken om het te spelen
Jay-z?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef One_conundrum het volgende:
wies die donkere gast in Philly? ik dacht even naar Beyoncé kijken...
Ik zit niet te kijken, maar die zou wel komen dacht ik...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kut gemist? Was Jay-z net in philly?
Ik vind haar zelf nogal verzuurd (maar dat was 20 jaar geleden ook al).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Nyana het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een mooie uitvoering is van Annie Lennox. (het nummer dan he?)
Oh, nee tis ene Kaye west ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kanye West was dat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie aan de poeders heeft gezeten, veel zinnigs komt er ook niet uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:23 schreef Jonathon het volgende:
Wat heeft Robbie dikke wallen onder zijn ogen...
(Ohh hij is moe zegt ie net)
quote:
De komende weken is alles op AOL te downloaden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:25 schreef jmac het volgende:
Als iemand ook nog die song van Geldof heeft> Hier ermee<
gratis?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De komende weken is alles op AOL te downloaden.
Dat meen je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De komende weken is alles op AOL te downloaden.
Wat hij zegt.quote:
Als ie straks maar een spetterend optreden geeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie aan de poeders heeft gezeten, veel zinnigs komt er ook niet uit.
DC kan niet eens normaa lzingen zonder backing tapequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:27 schreef dronkeykong het volgende:
DC is volgens mij gedeeltelijke geplaybacked
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
Die shakira is me lekker zeg. pff, ze deed weer wat aardige bewegingen.
volgens mij zie je alleen maar nummers..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:27 schreef N.icka het volgende:
Heeft iemand mijn naam al zien langskomen op het grote scherm?
Kijk nog maar eens goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij zie je alleen maar nummers..
nope, ook een keetje namen gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij zie je alleen maar nummers..
ik zie toch echt alleen maar een tellerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed!
Als iemand mijn naam ziet, ff capturen aub
Snoop! Leuk!
Dacht dat ie was gestoptquote:
Ik miste al iets.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Jane het volgende:
Hee, bij dit soort muziek op MTV zitten er toch altijd naakte wijven bij?
dan gaan we die petitie gewoon voor de 5e keer tekenen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Beter opletten, er komen ook de hele tijd namen voorbij
Ik heb de mijne nog niet gezien.
Ik heb hem ook nog geeneens 'bitch' of 'ho' horen zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Jane het volgende:
Ze zijn toch weer bij elkaar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef Hare het volgende:
He, een spice girl!
Dat zal vast het verassingsoptreden zijn
Misschien komen er zo nog wel wat half naakte negerinnen op. In een grote Hummerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Jane het volgende:
Das één van de weinige positieve zaken aan die muziek ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef Jane het volgende:
Allebeiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie is eng foxxy? Snoop of Bon Jovi?
livin' on a prayerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef jappas het volgende:
welk nr. van Bon Jovi is nu op de radio/(tv:S)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef schatje het volgende:
De Beeb zal wel klachten krijgen met al gefuck.
eerste keer dat ik vandaag naar NL 3 zap.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef N.icka het volgende:
bon jovi is live erg goed zeg
"stoer"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wil ie macho overkomen heeft ie vlechtjes in z'n haar.
Ze Bro'quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
Wie is die gast bij Snoop?
wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Foxxy het volgende:
Hij zit ook in de clip van Signs.
quote:AOL will screen the five main concerts on the internet and make them available for download for six weeks after the event.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zag erg lekker wijven bij hem op de achtergrond (ff geschakeld)
dan rulen die wijven toch? daar kan snoop dog niks aan doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
snoop dog ruled ook, zag erg lekker wijven bij hem op de achtergrond (ff geschakeld)
Hij stond lekker te swingen bij Snoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
wat deed paul??? heb het gemist
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oei! die korte rkjes!.. die klote regie kan niet met de camera omgaan!
http://www.google.nl/search?q=%22korte%20rokjes%22&svnum=10&hl=nl&lr=&sa=N&tab=iwquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oei! die korte rkjes!.. die klote regie kan niet met de camera omgaan!
Moet zeggen dat ik hem ook wel errug cool vindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
snoop dog is het hoogtepunt van de avond voorlopig!
kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:38 schreef Toad het volgende:
Dat schema van Live8Live.nl klopt niet echt, toch?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:39 schreef roxxe het volgende:
IK MOET DAT KUTPUBLIEK NIETZIEN GVD
denk het niet hoor.. het is geen Amerikaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef schatje het volgende:
De Beeb krijgt echt wel klachten.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gellukkig bijna Snoop Dogg afgelopen
Waar zie je die ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef milagro het volgende:
wat is die Beckham toch ongelofelijk knap
op bbc?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Paar minuten geleden. Samen met z'n vrouw.
hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:41 schreef Hare het volgende:
Als ik het zo een beetje bekijken is het al anderhalf uur uitgelopen ofzo.
Doen ze goed
Bij Keane en Muse was datquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oei destinys chlld!op 3, jeej doen ze alle leuke dingen tegelijk.
Serieus? Klinkt goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
klinkt al beter![]()
Is die vrouw van je avatar die vrouw van Sweet Dreams?quote:
let's hopequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:43 schreef One_conundrum het volgende:
laatste nummer van snoop niewa?
quote:
idd zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:43 schreef Jane het volgende:
Wel een beetje een eigengeilert he, die Snoop.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is die vrouw van je avatar die vrouw van Sweet Dreams?
Ik twijfelde tussen die 2quote:
Hij kon moeilijk zo een negerinnetje uitwonen op het podium, of met zijn gun zwaaienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind Snoop Dogg ook niet zo spectaculair moet ik zeggen. Beetje mat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |