Ik zit niet te kijken, maar die zou wel komen dacht ik...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kut gemist? Was Jay-z net in philly?
Ik vind haar zelf nogal verzuurd (maar dat was 20 jaar geleden ook al).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Nyana het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een mooie uitvoering is van Annie Lennox. (het nummer dan he?)
Oh, nee tis ene Kaye west ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kanye West was dat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie aan de poeders heeft gezeten, veel zinnigs komt er ook niet uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:23 schreef Jonathon het volgende:
Wat heeft Robbie dikke wallen onder zijn ogen...
(Ohh hij is moe zegt ie net)
quote:
De komende weken is alles op AOL te downloaden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:25 schreef jmac het volgende:
Als iemand ook nog die song van Geldof heeft> Hier ermee<
gratis?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De komende weken is alles op AOL te downloaden.
Dat meen je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De komende weken is alles op AOL te downloaden.
Wat hij zegt.quote:
Als ie straks maar een spetterend optreden geeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie aan de poeders heeft gezeten, veel zinnigs komt er ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |