Ik merkte het te laat op , .... nu mis ik de helf van hun optreden , .. kut!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef the_disheaver het volgende:
En massaal omschakelen naar BBC 1!!!
op zich zouden "the cats" best in deze lineup van voornamelijk golden oldies passen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Jane het volgende:
Ik zit te zappen, kom ik ineens Piet Veerman tegen... Ik denk, zie je wel, TOCH de Mystery Guest!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
2211 Sir Paul McCartney: TBC (Expected to play five songs including The Long and Winding Road)
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Voor de arme Afrikaantjes om te laten zien dat ze niet alleen staanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Zingen ze ook You'll Never Walk Alone, klinkt vast ook wel goed uit de kelen van 600 000 man. Nu nog een reden bedenken om het te spelen
ik hoorde wel you'll never walk alone in londen, tussen 2 artiesten in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
Zingen ze ook You'll Never Walk Alone, klinkt vast ook wel goed uit de kelen van 600 000 man. Nu nog een reden bedenken om het te spelen
Jay-z?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef One_conundrum het volgende:
wies die donkere gast in Philly? ik dacht even naar Beyoncé kijken...
Ik zit niet te kijken, maar die zou wel komen dacht ik...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kut gemist? Was Jay-z net in philly?
Ik vind haar zelf nogal verzuurd (maar dat was 20 jaar geleden ook al).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Nyana het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een mooie uitvoering is van Annie Lennox. (het nummer dan he?)
Oh, nee tis ene Kaye west ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kanye West was dat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie aan de poeders heeft gezeten, veel zinnigs komt er ook niet uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:23 schreef Jonathon het volgende:
Wat heeft Robbie dikke wallen onder zijn ogen...
(Ohh hij is moe zegt ie net)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |