Heb jij aandelen in de publieke omroepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nog maar een keer, want er blijven mensen schelden op BNN / VARA (zie topictitel):
Nederland 3 heeft geen invloed op de volgorde van de beelden!
Dat is een World-stream aangeleverd door Live8, waar ze het mee moeten doen. BCC heeft een eigen uitzending vanuit Hyde Park.
op?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:22 schreef Matness het volgende:
En verder
Ja vergeleken met de Black Eyes Peas is Travis een topbandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een contrast tussen het rustige muziek van Travis en het schreeuwerige lawaai van Black Eyed Peas.
en Queen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:24 schreef Matness het volgende:
Weet je wat het is, 20 jaar terug waren de namen veel groter: Duran Duran, Dire Straights, Madonna, U2, Eurithmics, Sting etc etc etc
De namen van welleer klinken nu niet meer als een klok en de nieuwe namen al helemaal niet.
ik vond dat Simon LeBon er als een zoutzak bij stond.... had meer gehooptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:24 schreef Matness het volgende:
Weet je wat het is, 20 jaar terug waren de namen veel groter: Duran Duran, Dire Straights, Madonna, U2, Eurithmics, Sting etc etc etc
De namen van welleer klinken nu niet meer als een klok en de nieuwe namen al helemaal niet.
Madonna had net haar eerste twee hitjes gehad dat ze op vakantie haar maagdelijkheid had verloren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:24 schreef Matness het volgende:
Dan nogmaals: Ned3 heeft wel die domme kuthoer van een Claudia. Ze maakt fout na fout na foutquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef evert het volgende:
voor iedereen die opmerkingen heeft over wat uitgezonden wordt in Nederland: men heeft geen invloed op de volgorde en de nummers.
Istgebeurt ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:26 schreef pekel het volgende:
Alle mensen die zeuren zijn![]()
Wees blij dat er iets gebeurt..
Oke das waar. Ze is in feite beroemd geworden door de aankondiging door Bette Midler.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madonna had net haar eerste twee hitjes gehad dat ze op vakantie haar maagdelijkheid had verloren.
Matness, doe me een lol en open een KLB-topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef Matness het volgende:
[..]
Dan nogmaals: Ned3 heeft wel die domme kuthoer van een Claudia. Ze maakt fout na fout na fout
Sinds die sloerie erbij zit, is het niks meer. Oude albums zijn prima.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:26 schreef Boeman het volgende:
Wat is dat black eyed peas slecht zeg!!!!!! vooral dat wijf vrouwtje
kaiser chiefsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Travis was leuk. Wat is het volgende leuke dat komt?
Iets zegt me dat je fan van Queen bent. Of het nou je avatar is, of al je voorgaande posts zijn, weet ik nog niet helemaal...quote:
mensen gaan dood van de honger en jij maakt je druk omdat iemand in de hectiek niet altijd precies weet wat voor volgorde alles komt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef Matness het volgende:
[..]
Dan nogmaals: Ned3 heeft wel die domme kuthoer van een Claudia. Ze maakt fout na fout na fout
Dat is onzin. Madonna, U2, Sting, Duran Duran de Eurythmics waren toen nog niet de giganten die ze nu zijn. Populair waren ze zeker, maar dat is Coldplay nu ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:24 schreef Matness het volgende:
Waar komt dat dan? Heb die nl net via de stream bekeken...quote:
Kom op zeg. De vara zendt dit ook uit omdat ze kijkers willen. Zo werkt het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef evert het volgende:
[..]
mensen gaan dood van de honger en jij maakt je druk omdat iemand in de hectiek niet altijd precies weet wat voor volgorde alles komt.
wel even in perspectief blijven zien!
Ik denk dat alle omroepen uitzenden omdat ze kijkers willen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Matness het volgende:
[..]
Kom op zeg. De vara zendt dit ook uit omdat ze kijkers willen. Zo werkt het.
Precies, ik ga even wat te eten makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef evert het volgende:
[..]
mensen gaan dood van de honger en jij maakt je druk omdat iemand in de hectiek niet altijd precies weet wat voor volgorde alles komt.
wel even in perspectief blijven zien!
Laat die droom varenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Bob zou nooit door de voorronde van Idols zijn gekomen
18.40 op NL3 dacht ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar komt dat dan? Heb die nl net via de stream bekeken...
Met zo'n kapsel ?quote:
John Lennon, Mick Jagger en Bono ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Bob zou nooit door de voorronde van Idols zijn gekomen
Zonder volle koelkast geen Live 8quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, ik ga even wat te eten maken![]()
"Je kledingkeus is zou ook beter kunnen"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Zeg Bob, heb jij thuis een cassetterecorder? '
*kijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef N.icka het volgende:
op ned 1 is pas mooie muziek nu
maartje van wegen toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie is dat wijf trouwens nu op nl3 ?
echt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je fan van Queen bent. Of het nou je avatar is, of al je voorgaande posts zijn, weet ik nog niet helemaal...
Waarom eigenlijk? Want in philly is ie enorm populair dat merkte je ook met het fingersnap moment toen hij in beeld kwam.quote:
Zak over dr hoofdquote:
Jonathan Ross heeft altijd van die vage pakken aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Boeman het volgende:
wat heeft die BBC vent een mooi willy wonkapak aan
Ja, laten we het hier alleen over Claudia hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Matness het volgende:
Claudia de Breij heeft elk half uur een ander shirt aan
Brad Pitt op de BBCquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ja, laten we het hier alleen over Claudia hebben.
goed ideequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ken je zijn vrouw, dat is helemaal lachen ziet er uit alsof een prinses is met meer make up dan heel de band KISS ooit heeft opgesmeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Jonathan Ross heeft altijd van die vage pakken aan
Ze verdiend een topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Die was een uur geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
Hij is zonder zijn sletje zie ik, Angelina zit tuus bij t aanrecht denk ik
neej die is in Africaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
Angelina een sletje?!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
Dat is toch zijn gage voor Mr en Mrs Smith?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Brad Pitt echt een statement wilt maken, moet hij eerst maar 50 miljoen euro op de Unicef fonds storten.
Die was bij dat Eden project.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:39 schreef Matness het volgende:
Brad ziet eruit alsof ie de daklozenkrant verkoop
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:39 schreef Matness het volgende:
Brad ziet eruit alsof ie de daklozenkrant verkoop
doe je dit nou expres of ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Annie Lenniks?
Nederlandse Publieke omroepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat moet die kutreklame er steeds doorheen.
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef dvdfreak het volgende:
Wat een vals stem
Nee dat heet persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef dvdfreak het volgende:
Wat een vals stem
5?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
Ze gaat toch 5 nummers zingen?
Ik ben pas 14 dus ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe je dit nou expres of ben je echt zo dom?
waarom dacht je dat ze de close-ups vermedenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef Matness het volgende:
Annie is er ook niet op vooruitgegaan qua uiterlijk, en dat terwijl Bono en Sting er beter uitzien dan 20 jaar terug.
filmpje op de achtergrond demk ik..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef Matness het volgende:
Waarom nemen ze Annie niet close?
Misschien vanwege de boodschap die ze met de beelden willen brengen? Ik noem maar iets hoor ....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef Matness het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurythmicsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Annie Lenniks?
Ik kiijk ook graag hoor , prachtig zo helemaal allenigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef Foxxy het volgende:
ik ben de enige die Annie wel wil zien optreden?
memories!
Dat kunnen de kijkers niet aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef Matness het volgende:
een aantal dingen moet je gewoon weten..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben pas 14 dus ik weet het echt niet
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef Boeman het volgende:
Ben ik de enige die haar stem niet echt, eeh, mooi vindt?
dat ben je nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef Boeman het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op Just Mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Blijft een mooie vrouw.
Ik vind 't wel wat hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef Boeman het volgende:
Ze zingt beter dan Dido.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef Boeman het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef Erik het volgende:
Dido is al geweest?
Dat was een pot. Annie deed het met een vent.quote:
True. maar puur naar ;t uiterlijk gekekenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een pot. Annie deed het met een vent.
Da's uit beleefdheid omdat t zo vals isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Publiek is ernstig stil. terecht.
Dat was ook echt een nummer om lekker mee te schreeuwen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Publiek is ernstig stil. terecht.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb van die band Eurythmics ook echt nog nooit wat gehoord
boeit ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef the_disheaver het volgende:
En er is een winnaar! (ik zeg lekker niet wie)
MIsschien komt ie nog met Candy. Als Mystery Guest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:45 schreef Matness het volgende:
Jammer dat Dave niet komt.
geen idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ken ik dit nummer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef -DailaLama- het volgende:
Die Keane-man lijkt op een hobbit.
Zegt mij ook weinig, waarschijnlijk een hit geweest inm Engeland want het publiek zingt mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ken ik dit nummer?
Welk land?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef Boeman het volgende:
hij (die van Keane) zingt beter dan dat hij zondag in Nijmegen deed
Misschien kreeg hij net voor hij zondag op moest een sms dat Gandalf overleden was.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef Boeman het volgende:
hij (die van Keane) zingt beter dan dat hij zondag in Nijmegen deed
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef Beathoven het volgende:
Lennie Unox is voorlopig niet weg te branden
die vrouw in a fish called wandaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef Matness het volgende:
Ik vind Annie een beetje lijken op een crackhoer.
is ze zon held daar in de UK?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef Beathoven het volgende:
Lennie Unox is voorlopig niet weg te branden
ze heeft zo op het gehoor dezelfde stem als die vent van Simply Red.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:48 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag: wat gaat Snoop Dogg zo voor nrs 'spelen'? Iets over blingbling en bitches?Dat zou een beetje ongepast zijn.
quote:18:01 Snoop Dogg: Medley - Ups And Downs, It's A G Thang, Drop It, Signs, What's My Name
De jaren gaan tellen he ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:50 schreef Nokia3310 het volgende:
Bryan Adams is ook veranderd, herken hem nauwelijks...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij net voor hij zondag op moest een sms rooksignaal dat Gandalf overleden was.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:51 schreef bbfakir het volgende:
Jammer dat Claudia steeds wordt onderbroken door artiesten.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:51 schreef bbfakir het volgende:
Daar heb ik nou helemaal geen problemen meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:51 schreef bbfakir het volgende:
doet het nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:50 schreef achterop23 het volgende:
http://music.aol.com/live_8_concert/live_now
wel handig die link
kan je alles zien wat overal ter wereld live is
10 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar wanneer komt de Mystery Guest?
30 seconden voor 10 toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
hier wel. gewoon een stad aanklikkenquote:
Die komt om 22.00 uur. Maar die zul jij ook wel niet kennen met je 14 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die komt om 22.00 uur. Maar die zul jij ook wel niet kennen met je 14 jaar. Das bijna net zo oud als mij hond, die is 13.![]()
[..]
Die komt om 22.00 uur. Maar die zul jij ook wel niet kennen met je 14 jaar. Das bijna net zo oud als mijn hond, die is 13.
![]()
14 jaar? Als de MG is wie ik denk dat ie is dan kent hij hem misschien welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die komt om 22.00 uur. Maar die zul jij ook wel niet kennen met je 14 jaar. Das bijna net zo oud als mijn hond, die is 13.
![]()
Als Michael J. de mysterieguest is, dan heb je kans dat Wacko hém wel kentquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die komt om 22.00 uur. Maar die zul jij ook wel niet kennen met je 14 jaar
Jah duh, als je MJ herkent, ken je MJ ook wel...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als het MJ is herken ik die echt wel, en Mick Jagger ook
[..]
![]()
Ssssssstquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
14 jaar? Als de MG is wie ik denk dat ie is dan kent hij hem misschien wel![]()
Mick is geen MG, hij gaat spelen samen met Sir Paulquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als het MJ is herken ik die echt wel, en Mick Jagger ook
ja, vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef Asmodean het volgende:
Al bekend wanneer Pink Floyd komt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekt die meid van de BEP die kleren nog uit?>
Zou het? MJ laatste hit is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:55 schreef Matness het volgende:
[..]
Als Michael J. de mysterieguest is, dan heb je kans dat Wacko hém wel kent
Aha OKquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mick is geen MG, hij gaat spelen samen met Sir Paul
Jonger dan mijn katten, respectievelijk 16 en 15 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je even uitleggen wie Paul is, hij is 14quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mick is geen MG, hij gaat spelen samen met Sir Paul
MJ kent iedereen die 14 isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zou het? MJ laatste hit is ook alweer een tijdje geleden.![]()
McCartney...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:57 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Misschien moet je even uitleggen wie Paul is, hij is 14
Inderdaad het klonk erg goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef N.icka het volgende:
Adams klint erg lekker
Dat is die man die in Wings speelde en in nog een bandje volgensmijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:57 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Misschien moet je even uitleggen wie Paul is, hij is 14
Ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik versta de hele tijd 'dank je' als ze het publiek bedanken (bij Keane en nu ook bij Adams)
"wat"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef Nokia3310 het volgende:
Damn Geldoff is vals (kijk naar Ned 3, loop wat achter)
Nee man, die is van dat lied met die kikkers. Bom, bom, bom..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is die man die in Wings speelde en in nog een bandje volgensmij![]()
En van dat leuke clipje natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is die man die in Wings speelde en in nog een bandje volgensmij![]()
En hij was van de Beatles!quote:
Hij was dat toch ook in dat amsterdamse pension ding...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Nee man, die is van dat lied met die kikkers. Bom, bom, bom..
Anders ga jij in plaats van hen, als je dood gaan zo belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:55 schreef milagro het volgende:
komt er ooit een Starve Aid eigenlijk?
Ik bedoel, hoe zal Afrika eruit zien over 100 jaar als er níet iedere 3 seconden een kind zou sterven...
of is deze vraag erg ongepast
Nope!!! Ze was geweldig..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef Foxxy het volgende:
ik ben de enige die Annie wel wil zien optreden?
Je snapt duidelijk mijn punt niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Anders ga jij in plaats van hen, als je dood gaan zo belangrijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |