echt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je fan van Queen bent. Of het nou je avatar is, of al je voorgaande posts zijn, weet ik nog niet helemaal...
Waarom eigenlijk? Want in philly is ie enorm populair dat merkte je ook met het fingersnap moment toen hij in beeld kwam.quote:
Zak over dr hoofdquote:
Jonathan Ross heeft altijd van die vage pakken aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Boeman het volgende:
wat heeft die BBC vent een mooi willy wonkapak aan
Ja, laten we het hier alleen over Claudia hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Matness het volgende:
Claudia de Breij heeft elk half uur een ander shirt aan
Brad Pitt op de BBCquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ja, laten we het hier alleen over Claudia hebben.
goed ideequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ken je zijn vrouw, dat is helemaal lachen ziet er uit alsof een prinses is met meer make up dan heel de band KISS ooit heeft opgesmeerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Jonathan Ross heeft altijd van die vage pakken aan
Ze verdiend een topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Die was een uur geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
Hij is zonder zijn sletje zie ik, Angelina zit tuus bij t aanrecht denk ik
neej die is in Africaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:37 schreef Matness het volgende:
Hij is zonder zijn sletje zie ik, Angelina zit tuus bij t aanrecht denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |