Waar komt dat dan? Heb die nl net via de stream bekeken...quote:
Kom op zeg. De vara zendt dit ook uit omdat ze kijkers willen. Zo werkt het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef evert het volgende:
[..]
mensen gaan dood van de honger en jij maakt je druk omdat iemand in de hectiek niet altijd precies weet wat voor volgorde alles komt.
wel even in perspectief blijven zien!
Ik denk dat alle omroepen uitzenden omdat ze kijkers willen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Matness het volgende:
[..]
Kom op zeg. De vara zendt dit ook uit omdat ze kijkers willen. Zo werkt het.
Precies, ik ga even wat te eten makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef evert het volgende:
[..]
mensen gaan dood van de honger en jij maakt je druk omdat iemand in de hectiek niet altijd precies weet wat voor volgorde alles komt.
wel even in perspectief blijven zien!
Laat die droom varenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Bob zou nooit door de voorronde van Idols zijn gekomen
18.40 op NL3 dacht ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar komt dat dan? Heb die nl net via de stream bekeken...
Met zo'n kapsel ?quote:
John Lennon, Mick Jagger en Bono ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Bob zou nooit door de voorronde van Idols zijn gekomen
Zonder volle koelkast geen Live 8quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, ik ga even wat te eten maken![]()
"Je kledingkeus is zou ook beter kunnen"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Zeg Bob, heb jij thuis een cassetterecorder? '
*kijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:30 schreef N.icka het volgende:
op ned 1 is pas mooie muziek nu
maartje van wegen toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie is dat wijf trouwens nu op nl3 ?
echt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je fan van Queen bent. Of het nou je avatar is, of al je voorgaande posts zijn, weet ik nog niet helemaal...
Waarom eigenlijk? Want in philly is ie enorm populair dat merkte je ook met het fingersnap moment toen hij in beeld kwam.quote:
Zak over dr hoofdquote:
Jonathan Ross heeft altijd van die vage pakken aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Boeman het volgende:
wat heeft die BBC vent een mooi willy wonkapak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |