Vorig topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Dat moet ook heel geweldig worden! Ook maar even capturen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Vanavond pas...
21.06 Robbie Williams: Let Me Entertain You, Feel, Angels
Al geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is Bjork op?
Deze keer kunnen ze niet me de concorde vliegenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:16 schreef Murray het volgende:
De reden dat U2, Coldplay en Elton John openden was dat ze alledrie vanavond nog ergens anders moeten spelen.. U2 moet naar Wenen, Coldplay weet ik niet, Elton moest nog naar Dublin.
aven alt-tab en ik kijk hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom kijken we niet naar het concert dat wordt gegeven!!??
Idd. valt me een beetje tegen (te veel gepraat).quote:
gewoon via www.aol.co.uk of aol.fr of aol.dequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
qu63, Woon je in US ofzo, of waarom heb je AOL
Waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:18 schreef Kwyjibo het volgende:
Live 8: "The Most Memorable Event For This Generation"
Keane![]()
en audioslave op de duitsersquote:
laten we hopen van niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Bill zingen?
Dito, ik denk dat-ie "It's not easy being green" gaat zingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Dan moet ik altijd aan Kermit de Kikker denken.
En ook geen grotere gever aan goede doelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar een grotere filantroop loopt er op deze aardkloot niet rond.
idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Dan moet ik altijd aan Kermit de Kikker denken.
Dat is een filantroopquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En ook geen grotere gever aan goede doelen.
Wat je maar een loser noemt. Als er een iemand is die veel heeft gegeven aan goede doelen is hij het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef LissaP het volgende:
bill gates kent zijn tekst nietkijkt steeds naar benenden LOSER
ik denk het niet. die geast is niet dom ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:22 schreef kibber het volgende:
Ik heb telekens het idee dat als hij een opmerking gaat maken over Windows ofzo...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dito, ik denk dat-ie "It's not easy being green" gaat zingen
quote:
ik zie alleen dido?quote:
BBC. Ik kijk niks andersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]waar WAAR WAAAR
Bij mij is nu SImon Le Bon aan het zingen
Duran Duran isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]waar WAAR WAAAR
Bij mij is nu SImon Le Bon aan het zingen
Dat valt me eigenlijk juist wel weer mee. Van te voren had ik ook wel zoiets, maar ik zit er nu toch wel 'in' zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:22 schreef Zanderrr het volgende:
Vind het net zoals de tweede editie van Woodstock: het 'net niet'-gevoel overheerst voorlopig nog.
pciesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
White Flag
alleen maar ARD en ZDF hierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:18 schreef greatgonzo het volgende:
hubbah hubba
Tom Morello aan het stampen op de WRD!!
Audioslave
ik switch tussen ned 3, wdr, bbc en de live stream uit londenquote:
Dat is niets vergeleken met hoe Bono zong.quote:
Ik vond het ook wel goed klinken.quote:
ik herkende hem eerst geeneens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef Jane het volgende:
Jeetje, ik schakel even naar Ned 3, maar Simon LeBon heeft tegenwoordig idd een 'Elvis in Las Vegas'-look.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
Zou eminem de secret act zijn over 2 á 3 minuten? Kan die mooi alle aanwezige homo's de kast op jagen
liver geen m&mquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
Zou eminem de secret act zijn over 2 á 3 minuten? Kan die mooi alle aanwezige homo's de kast op jagen
Ze schakelen om 17.00 uur over naar BBC1quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:26 schreef the_disheaver het volgende:
Ik dacht dat het op zowel bbc 1 als 2 was... (of bedoelden ze de omschakeling straks van bbc 2 naar 1...?).
Hoeveel interesse zal er zijn voor de damesfinale ? Gelukkig staat davenport voor!
k*t gemistquote:
valt tegen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:27 schreef kibber het volgende:
Dido live viel tegen.....
in UK?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik had me vergist..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
k*t gemist![]()
Nu thank you
Dido
ze ziet er weer geweldig uit
geen cover maar hij heeft m gesampled. dit nummer heet thank youquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:28 schreef kibber het volgende:
Oeiii.. eminem heft hiet ook een cover van gemaakt.. hoe heet dit nummer?
i know, ik heb em al geëdit!quote:
Coldplay speelde anders niet hun grootste hits, maar ook eentje van het nieuwe albumquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle cliche hits van die artiesten worden van stal gehaald, waarom kunnen de artiesten niet gewoon hun nieuwe platen zingen, of zijn ze bang dat dat niet aanslaat bij het publiek, de nummers die worden gezongen ken ik onderhand wel allemaal.
Nee, Bono zong geweldig. Het gaat om de beleving en niet om hoe de artiesten zingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef greatgonzo het volgende:
Dildo zingt een beetje vals
dat doen ze alleen bij speciale gebeurtenissen, en dan krijgen ze het ook voor elkaar om op elke zender hetzelfde uit te zendenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef Kwyjibo het volgende:
Waarom gebruiken ze ned 1 en 2 ook niet voor live 8? elke zender een stad bijvoorbeeld!
neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Eminem moet komen
Fix Youquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Coldplay speelde anders niet hun grootste hits, maar ook eentje van het nieuwe album![]()
Komtie dan héquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
SORRY MENSEN, 7 SECONDS IS NOG NIET GEWEEST!!!
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
SORRY MENSEN, 7 SECONDS IS NOG NIET GEWEEST!!!
Erg gemiste kans dit van de nederlandse zendersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat doen ze alleen bij speciale gebeurtenissen, en dan krijgen ze het ook voor elkaar om op elke zender hetzelfde uit te zenden
goed zoquote:
Ik moet meer aan Elvis in de jaren 70 denken..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef nozem het volgende:
Tering wat is die le Bon dik geworden, hij lijkt wel een beetje op wijlen Johnny Cash.
Er is ook nog WKquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Erg gemiste kans dit van de nederlandse zenders
Jammer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef Karina het volgende:
Hopelijk zingen ze ook nog The Reflex, mijn favoriete nummer van ze.
Vooruit, een combinatie van beiden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik moet meer aan Elvis in de jaren 70 denken..
waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bill ghates gaat nu zingen met geldoff
Andere zender, gok ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Knarf het volgende:
Gates op herhaling?
hij gaat niet zingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daar is gates, ik ben benieuwd!
Ik vind Dido er idd ook geil uit zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Libris het volgende:
Wat een heerlijke percussie!
percussie is altijd wel goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Libris het volgende:
Wat een heerlijke percussie!
Het beste stond aan 't begin: U2quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef Hare het volgende:
Vind het een klein beetje doodbloeien, niet echt interessante artiesten
Maar dat was geweldig heb ik van m'n opa gehoord.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Bij mij kraakt het geluid nog erger dan in 1886 bij Live Aid (1)
Het duurt nog 9 uur hoor, ze moeten de artiesten ook wel geleidelijk over de uren verdelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef Hare het volgende:
Vind het een klein beetje doodbloeien, niet echt interessante artiesten
Ik vind haar handje juist geilquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef -Mk- het volgende:
Haar hand kunnen ze er inderdaad beter afchoppen.
Alhoewel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat was geweldig heb ik van m'n opa gehoord.
Ze hadden nog geen microfoons en zongen door opgevouwen kranten.
Het vond plaats in Kortrijk en Oude - Pekela. De mensen waren dagenlang onderweg om in de huifkar naar het optreden te gaan.
Legendarisch.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het beste stond aan 't begin: U2![]()
.
[..]
Het vond plaats in Kortrijk en Oude - Pekela. De mensen waren dagenlang onderweg om in de huifkar naar het optreden te gaan.
Legendarisch.
Ik ga toch hopelijk voor Pink Floyd. Bono ken ik nu wel met z'n geouwehoer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
Legendarisch.
Ontzettend goed idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dido zingt bij dit nummer veeel beter trouwens
[..]
Legendarisch.
klopt, ik heb er wel wat beelden van gezien op het polygoon journaal, voor die tijd was het een unikum , dat wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch.
Tsja, dat is 't niveau van Nederland 3.... 3FM zal wel niet veel beter zijn ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef SlamD het volgende:
En gewoon net doen of ze live naar Londen schakelden. "Historisch moment dadelijk in Londen. Het gerucht gaat Bob Geldof en Bill Gates op 1 podium!" Gates was op de BBC al 5 minuten weg. Zo kan ik ook toekomst voorspellen.
Was dat met of zonder electriciteit?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb nog een wasrol van het Live Aid concert uit 1886.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
klopt, ik heb er wel wat beelden van gezien op het polygoon journaal, voor die tijd was het een unikum , dat wel.
De oudtante van m'n vader 'Betty met haar BasBanjo' trad op in Pekelaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb nog een wasrol van het Live Aid concert uit 1886.
Als 't goed is wel, tenzij ze vlak daarvoor weer ruzie krijgen of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Treedt Pink Floyd trouwens in originele bezetting op? (oke, zonder Syd Barrett uiteraard)
Als het goed is wel. Dat maakt het zo bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Treedt Pink Floyd trouwens in originele bezetting op? (oke, zonder Syd Barrett uiteraard)
Zeg er even bij waar je kijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
wie komt er nu ?
Oh zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Knarf het volgende:
Green day moet nu komen toch?
Dat zou echt ontzettend vervelend zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ned.3 loop idd uren achter. Ze zijn zeker bang dat Dido haar tietjes gaat flashen, dan kunnen ze het er nog snel uitknippen
lijkt op zo'n yousou figuurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
You Never Walk Alone in Londen? Wie zingt dat nou weer?
Ik ben heel benieuwd. Het is nooit zoals vroeger, maar een goede geluidsman kan soms wonderen doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als 't goed is wel, tenzij ze vlak daarvoor weer ruzie krijgen of zo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik moet meer aan Elvis in de jaren 70 denken..
Check!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef Jane het volgende:
Jeetje, ik schakel even naar Ned 3, maar Simon LeBon heeft tegenwoordig idd een 'Elvis in Las Vegas'-look.
En Coldplay vond ik ook echt nog wel gaan. Maar idd, beste stond tot nu toe nog aan het begin. Gelukkig komen er wel nog wat leuke artiesten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef capetonian het volgende:
Staat ergens een planning op het web , ..... met de tijden? Er staat een overzicht van artiesten op de verschillende websites, maar die staan allemaal op alfab. volgorde
Ik wil Floyd graag zien :-)
Ik dacht dat jij toch regelmatig naar TMF en The Box keek, al was het maar om de hitsige R&B-vrouwtjes aldaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al die nieuwe bands zeggen mij weinig, heb me de laatste jaren niet meer met dat moderne spul bezig gehouden, nog nooit van die meid gehoord.
frankrijk is begonnen dus?quote:
Ja, Green Day is al geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:41 schreef RemCOW het volgende:
Green Day al geweest?
Wordt Placebo nog uitgezonden?
quote:
Sorry!quote:
Yup. Like A Prayerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Madonna treed toch ook op in London? Die wil ik wel zien
wtf? die zouden om 16:35 zijnquote:
Ned3 neemt gewoon de internationale satellietfeed over. BBC heeft een "eigen" stream, maar laten niets uit andere plaatsen zien!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ned.3 loop idd uren achter. Ze zijn zeker bang dat Dido haar tietjes gaat flashen, dan kunnen ze het er nog snel uitknippen
Ja, hoezo?quote:
het gaat nu niet om het geldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ze kunnen hier mooi een DVD box van maken en de opbrengsten naar de arme kindertjes in Afrika sturen
* capetonian programma checkt ....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538
Hij doet ook de finale in Londen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef nozem het volgende:
Krijgt Paul mcCartney trouwens nog meer ruimte om op te treden of sparen ze hem vanwege zijn leeftijd?
When i'm sixty-four is hem bijna op het lijf geschreven nu.
geen ideequote:
Weer met maar 1 nummer? Zou jammer zijn, ik vind dat ie het nog aardig doet namelijk.quote:
Jawel, zonet was er een heeeeel klein (10 seconde ongeveerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ned3 neemt gewoon de internationale satellietfeed over. BBC heeft een "eigen" stream, maar laten niets uit andere plaatsen zien!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef eborn het volgende:
BBC doet nu eerst de STEREOPHONICS en vervolgt daarna met REM (om 17:19)
Iig The Long And Winding Road en iets dat ze als 'de finale' aankondigen. Misschien weer Let It Be.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Weer met maar 1 nummer? Zou jammer zijn, ik vind dat ie het nog aardig doet namelijk.
Geef mij maar Neneh Cherry, die had niet zo'n drang om op de voorgrond te zingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
7 seconds dus toch, alleen niet met nehneh cherry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |